Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
zondag 18 juli 2010 om 21:05
Gelukkig ben je niet al te ver weg van huis Bieb
Wat een fijne hondjes en fijne MO Geniet er van meissie
Babs, wat een uitgekookt ventje, hij weet precies wanneer hij met zijn wimpers moet wapperen en lieve dingen moet zeggen
Leuke kattenfoto's weer!
Als hier de katten weg zijn... zullen er geen nieuwe katten meer komen.
Ik heb trouwens gesolliciteerd bij de dierenambulance hier in de buurt. Als ik word uitgenodigd voor een gesprek dan ga ik je bombarderen met vragen Babs
Splinter: Ik had over het bericht van je vader heen gelezen
Wat een klote nieuws. Wat Bieb ook al zei, meestal is het goed te behandelen...
Klets, dan heb je straks 5 katten Stofzuigen is je hobby?
Wat een fijne hondjes en fijne MO Geniet er van meissie
Babs, wat een uitgekookt ventje, hij weet precies wanneer hij met zijn wimpers moet wapperen en lieve dingen moet zeggen
Leuke kattenfoto's weer!
Als hier de katten weg zijn... zullen er geen nieuwe katten meer komen.
Ik heb trouwens gesolliciteerd bij de dierenambulance hier in de buurt. Als ik word uitgenodigd voor een gesprek dan ga ik je bombarderen met vragen Babs
Splinter: Ik had over het bericht van je vader heen gelezen
Wat een klote nieuws. Wat Bieb ook al zei, meestal is het goed te behandelen...
Klets, dan heb je straks 5 katten Stofzuigen is je hobby?
zondag 18 juli 2010 om 21:08
Slofje: voor je asielverhaal.
Bieb: ik zal zoon maar niet meenemen naar de volgende meet he Dan hebben we 't namelijk na 'n half uur niet meer over dieren en onze gebruikelijke verhalen, maar alleen nog maar over treinen!
Maar wie weet zit 'n andere ontmoeting d'r nog in. Lief van je iig!
En eikel moet zelf 's in die rotzooi zitten zeg, waar hij je poezels in laat zitten! Zonder eten uiteraard!! Grmbl...
Ik ga foto's spammen Jullie zijn gewaarschuwd!
Bieb: ik zal zoon maar niet meenemen naar de volgende meet he Dan hebben we 't namelijk na 'n half uur niet meer over dieren en onze gebruikelijke verhalen, maar alleen nog maar over treinen!
Maar wie weet zit 'n andere ontmoeting d'r nog in. Lief van je iig!
En eikel moet zelf 's in die rotzooi zitten zeg, waar hij je poezels in laat zitten! Zonder eten uiteraard!! Grmbl...
Ik ga foto's spammen Jullie zijn gewaarschuwd!
Iets anders
zondag 18 juli 2010 om 21:15
Lellebel:
Binnen 'n half uur nadat de krabpaal er stond lag ze al zo:
Het hele gevaarte (let niet op de zooi... ):
Het was warm, maar in de schaduw groef Bunker wat nattig zand op en hoppa... zuiger in 't zand!
Zoon ligt op z'n gemak in de zon wat in het zand te rommelen, tekeningetjes maken en zo. En ik heb zo nog 'n stuk of 10 foto's en iedere keer staat de Bodyguard ergens anders. Zoon zonder Bodyguard op de foto krijgen is niet gelukt
Binnen 'n half uur nadat de krabpaal er stond lag ze al zo:
Het hele gevaarte (let niet op de zooi... ):
Het was warm, maar in de schaduw groef Bunker wat nattig zand op en hoppa... zuiger in 't zand!
Zoon ligt op z'n gemak in de zon wat in het zand te rommelen, tekeningetjes maken en zo. En ik heb zo nog 'n stuk of 10 foto's en iedere keer staat de Bodyguard ergens anders. Zoon zonder Bodyguard op de foto krijgen is niet gelukt
Iets anders
zondag 18 juli 2010 om 21:20
Francisca: goed zeg, bij de dierenambulance! Ga je voor 'n specifieke functie of word je naderhand pas ingedeeld? Ik ben bijrijder èn chauffeur geweest. Chauffeur is alleen leuk als de gemeente vrijstellingen en vergunningen afgeeft. Om over de busbaan te rijden bijvoorbeeld, of dubbel parkeren en zo. 't Spectaculairst was wel toen we met politiebegeleiding overal door rood mochten Was 'n inval geweest en de bewoners waren opgepakt. Al dat spektakel was al achter de rug, maar de agenten zaten nogal in hun maag met de twee (overigens erg goed verzorgde en aan niets ontbrekende) bordeaux doggen... Stelletje watjes in blauw
Iets anders

zondag 18 juli 2010 om 21:31
quote:delphicat schreef op 18 juli 2010 @ 21:25:
Klets, niet te goed opruimen, he? Her en der een "krabpaal" kan toch wel bij deze solli?
Joh, dan zet ik gewoon al mn kastversiersels in het zicht.
Maar dat gesprek heb ik om 11.00 het andere om 16.15 ongeveer
Babs die emmer plaksel staat nog steeds te wachten tot het half uurtje om is.
Dat clowntje.... wel leuk trouwens om elkaars inrichting te zien. Kunnen we daar niet eens een leuk topicje elders over openen?
Klets, niet te goed opruimen, he? Her en der een "krabpaal" kan toch wel bij deze solli?
Joh, dan zet ik gewoon al mn kastversiersels in het zicht.
Maar dat gesprek heb ik om 11.00 het andere om 16.15 ongeveer
Babs die emmer plaksel staat nog steeds te wachten tot het half uurtje om is.
Dat clowntje.... wel leuk trouwens om elkaars inrichting te zien. Kunnen we daar niet eens een leuk topicje elders over openen?

zondag 18 juli 2010 om 21:41
Maakte vanmiddag op 't strand wat mee, en ben benieuwd naar jullie mening:
Op 't hondenstrand mogen honden los. Liggen ook veel mensen te zonnen, zijn ook paviljoenen, gewoon net als ieder ander strand verder dus.
Vrij druk vandaag, veel mensen met honden aan 't spelen door bal 't water in te zwiepen die de hond weer terugbrengt.
Nu doet Bunker 2 dingen niet: met een bal spelen en in het water gaan. Maar wat hij wel doet is als een bodyguard achter zoon aan hobbelen. En af en toe beetje dollen met andere honden.
Staat er een man met 2 honden, net zo groot of groter als Bunker, met zo'n bal te spelen. Die honden iedere keer 't water in en de bal weer terugbrengen, helemaal leuk.
Metertje of 10 daarnaast gaat zoon even de zee in. Bunker dreutelt zenuwachtig langs de vloedlijn heen en weer. En komt af en toe bij die honden als die de zee weer uit rennen. Om dan een beetje macho om ze heen te gaan blaffen en rennen, en dan weer terug naar zoon. Bunker gromt niet, zet geen nekharen overeind, staart ook niks anders aan als anders. Hangt eigenlijk gewoon de patser uit.
Die ander honden vinden 'm hooguit wat irritant, of draaien ook 'n rondje en rennen een stukje mee, en gaan weer naar de baas voor die bal en weer terug de zee in.
Roept die man:"Mevrouw! Wilt u uw hond aanlijnen?"
Ehmz... waarom? Voor zover ik zie doet hij niks verkeerd?
"Hij misdraagt zich!"
Hoe dan? Ik zie niet wat hij verkeerd doet?
"U moet hem gewoon aanlijnen! Ik ken mijn honden, dit draait op vechten uit!"
Ik heb 'm laten staan en ben met hond en zoon verder gelopen. Bunker niet aangelijnd.
Ben ik nou maf? Als hij weet dat het op vechten uitdraait omdat hij ZIJN honden kent, dan komt de agressie toch ook vanuit zijn honden? Waarom moet de mijne dan aan de lijn? Dan moet HIJ toch opkrassen met z'n honden?
Serieuze vraag overigens, niks retorisch aan. Ik kan dat soort dingen compleet niet meer inschatten namelijk
Op 't hondenstrand mogen honden los. Liggen ook veel mensen te zonnen, zijn ook paviljoenen, gewoon net als ieder ander strand verder dus.
Vrij druk vandaag, veel mensen met honden aan 't spelen door bal 't water in te zwiepen die de hond weer terugbrengt.
Nu doet Bunker 2 dingen niet: met een bal spelen en in het water gaan. Maar wat hij wel doet is als een bodyguard achter zoon aan hobbelen. En af en toe beetje dollen met andere honden.
Staat er een man met 2 honden, net zo groot of groter als Bunker, met zo'n bal te spelen. Die honden iedere keer 't water in en de bal weer terugbrengen, helemaal leuk.
Metertje of 10 daarnaast gaat zoon even de zee in. Bunker dreutelt zenuwachtig langs de vloedlijn heen en weer. En komt af en toe bij die honden als die de zee weer uit rennen. Om dan een beetje macho om ze heen te gaan blaffen en rennen, en dan weer terug naar zoon. Bunker gromt niet, zet geen nekharen overeind, staart ook niks anders aan als anders. Hangt eigenlijk gewoon de patser uit.
Die ander honden vinden 'm hooguit wat irritant, of draaien ook 'n rondje en rennen een stukje mee, en gaan weer naar de baas voor die bal en weer terug de zee in.
Roept die man:"Mevrouw! Wilt u uw hond aanlijnen?"
Ehmz... waarom? Voor zover ik zie doet hij niks verkeerd?
"Hij misdraagt zich!"
Hoe dan? Ik zie niet wat hij verkeerd doet?
"U moet hem gewoon aanlijnen! Ik ken mijn honden, dit draait op vechten uit!"
Ik heb 'm laten staan en ben met hond en zoon verder gelopen. Bunker niet aangelijnd.
Ben ik nou maf? Als hij weet dat het op vechten uitdraait omdat hij ZIJN honden kent, dan komt de agressie toch ook vanuit zijn honden? Waarom moet de mijne dan aan de lijn? Dan moet HIJ toch opkrassen met z'n honden?
Serieuze vraag overigens, niks retorisch aan. Ik kan dat soort dingen compleet niet meer inschatten namelijk
Iets anders
zondag 18 juli 2010 om 21:44
quote:Slofje schreef op 18 juli 2010 @ 21:38:
Babs wat zit er in die kooi?????
Ons zen-konijntje Pinky. Ik weet, konijnen moet je niet alleen houden, maar deze verdraagt geen anderen. Is hartstikke tam maar knuffelen en oppakken kan d'r gestolen worden. Mag ook iedere dag d'r kooi uit maar hobbelt meteen weer terug. Als ze d'r al uit komt.
Nja, rare dame maar ze is lief en vooral heel tevreden. Ook de jongste niet meer trouwens, 6 jaar geloof ik.
Babs wat zit er in die kooi?????
Ons zen-konijntje Pinky. Ik weet, konijnen moet je niet alleen houden, maar deze verdraagt geen anderen. Is hartstikke tam maar knuffelen en oppakken kan d'r gestolen worden. Mag ook iedere dag d'r kooi uit maar hobbelt meteen weer terug. Als ze d'r al uit komt.
Nja, rare dame maar ze is lief en vooral heel tevreden. Ook de jongste niet meer trouwens, 6 jaar geloof ik.
Iets anders

zondag 18 juli 2010 om 21:50
Dan moet hij lekker zijn honden aanlijnen. Maar het is lastig te beoordelen zonder het zelf gezien te hebben.
Bieb leuk dat je het leuk had en dat het goed ging met die hond. En droplul is echt een eikel!!
Ik wil later als ik groot ben een teckel en die gaat Lafayette heten. Lekkere nichtennaam.
Best een mooie man vind ik:
Bieb leuk dat je het leuk had en dat het goed ging met die hond. En droplul is echt een eikel!!
Ik wil later als ik groot ben een teckel en die gaat Lafayette heten. Lekkere nichtennaam.
Best een mooie man vind ik:
zondag 18 juli 2010 om 22:00
@Babs: als teamleider. Vrijwilligers aannemen, planningen maken en rapporteren e.d. Ook inspringen op de ambulance. Ik vonnut leuk klinken.
Over Bunker: Groot gelijk. Daarnaast, als de honden Bunker vervelend hadden gevonden hadden ze wel een grauw of snauw gegeven.
Gave foto's trouwens
@Klets: goed idee Ik ben voor, dan plak ik morgen of overmorgen een foto van de plee
Over Bunker: Groot gelijk. Daarnaast, als de honden Bunker vervelend hadden gevonden hadden ze wel een grauw of snauw gegeven.
Gave foto's trouwens
@Klets: goed idee Ik ben voor, dan plak ik morgen of overmorgen een foto van de plee
zondag 18 juli 2010 om 22:04
baNk bedoel ik uiteraard...stelleje deuzen
ben nu lekker alleen op de boerderie.
Languit op de bank en hond 1 voor me op de grond en hond 2 even rustig in de gang.
babs... Het lijkt mij dat als alle honden daar los mogen lopen en vent denk dat zijn honden gaan vechten omdat hij ze kent en de bodyguard drentelt alleen maar...
Nou,wel retorisch dus... Wat een kul! Dan lijnt ie ze maar zelf aan tot jullie uitgebaddert en gedrenteld zijn.
ben nu lekker alleen op de boerderie.
Languit op de bank en hond 1 voor me op de grond en hond 2 even rustig in de gang.
babs... Het lijkt mij dat als alle honden daar los mogen lopen en vent denk dat zijn honden gaan vechten omdat hij ze kent en de bodyguard drentelt alleen maar...
Nou,wel retorisch dus... Wat een kul! Dan lijnt ie ze maar zelf aan tot jullie uitgebaddert en gedrenteld zijn.
zondag 18 juli 2010 om 22:06
quote:Kletsmajoor schreef op 18 juli 2010 @ 21:31:
[...]
Dat clowntje heeft zoon als baby gekregen van m'n schoonouders... Arme kind kreeg er nachtmerries van dus issie verhuisd naar de keuken. En nou weten ze dat 'ie dáár hangt en durf ik 'm niet meer weg te gooien Want ik vind 'm verschrikkelijk...
Elkaars inrichting... oef... altijd leuk om te kijken maar het is hier altijd zo'n puinhoop... Zal proberen of ik de komende tijd als ik 'n vertrek heb opgeruimd er een foto van kan maken
[...]
Dat clowntje heeft zoon als baby gekregen van m'n schoonouders... Arme kind kreeg er nachtmerries van dus issie verhuisd naar de keuken. En nou weten ze dat 'ie dáár hangt en durf ik 'm niet meer weg te gooien Want ik vind 'm verschrikkelijk...
Elkaars inrichting... oef... altijd leuk om te kijken maar het is hier altijd zo'n puinhoop... Zal proberen of ik de komende tijd als ik 'n vertrek heb opgeruimd er een foto van kan maken
Iets anders