Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
maandag 19 juli 2010 om 07:07
mogge !
Ben ik een keer de eerste?
Net in het donker gedoucht want de stroom was eraf... Nu hgelukkig de stoppenkast ontdekt en alles werkt weer.
Ik had gister mn witte was op 30 graden gedaan en die kwam er ranzig uit...bleek er allemaal bruine prut in de wasmasjien te zitten.
Bah..
Masjien leeg laten draaien vannacht op 95 graden met veel oxi action.
Daar zal het wel mis gegaan zijn.
Nu lopen we buiten,hondjes plassen en ik forummen
Ben ik een keer de eerste?
Net in het donker gedoucht want de stroom was eraf... Nu hgelukkig de stoppenkast ontdekt en alles werkt weer.
Ik had gister mn witte was op 30 graden gedaan en die kwam er ranzig uit...bleek er allemaal bruine prut in de wasmasjien te zitten.
Bah..
Masjien leeg laten draaien vannacht op 95 graden met veel oxi action.
Daar zal het wel mis gegaan zijn.
Nu lopen we buiten,hondjes plassen en ik forummen

maandag 19 juli 2010 om 07:58
Goeiemorgen, lekker geslapen allemaal? Ik wel. Naar beneden, en Medusa liep gelijk mee. Maculata kwam om kwart over 6 beneden, ff eten en daarna moed verzamelen om het kattenluikje door te gaan. Ne een paar pogingen is de heldin er toch doorheen gegegaan. Morgana is een slaapkop en lag nog lekker boven op het bed van zoon.
Nu weer op het werk. En ik moet toch ff met iemand gaan babbelen. Ik heb wéér te veel werk gekregen. Dat is niet de bedoeling.
Dus ik ga maar weer met goede moed beginnen.
Nu weer op het werk. En ik moet toch ff met iemand gaan babbelen. Ik heb wéér te veel werk gekregen. Dat is niet de bedoeling.
Dus ik ga maar weer met goede moed beginnen.
maandag 19 juli 2010 om 08:20
Goedemorgen vroege vogels!
Beetje brak opgestaan. Gisteravond bij de BBQ toch te veel wijn, griekse dessertwijn en ouso op vrees ik. Maar ik blijf vandaag lekker thuis werken, dus ben ik er toch nog vroeg bij.
Ja Bieb, een nieuwe afspraak bij de hapto klinkt niet verkeerd....
En die prut in de wasmasjien.....yek.
Ratteke, wat een totaal ander leven is het zo hè. Zo leuk, ook vakantie voor de poezels.
Succes met je babbeltje. Heeft dat altijd wel effect, op je werk?
Beetje brak opgestaan. Gisteravond bij de BBQ toch te veel wijn, griekse dessertwijn en ouso op vrees ik. Maar ik blijf vandaag lekker thuis werken, dus ben ik er toch nog vroeg bij.
Ja Bieb, een nieuwe afspraak bij de hapto klinkt niet verkeerd....
En die prut in de wasmasjien.....yek.
Ratteke, wat een totaal ander leven is het zo hè. Zo leuk, ook vakantie voor de poezels.
Succes met je babbeltje. Heeft dat altijd wel effect, op je werk?

maandag 19 juli 2010 om 09:00
Even met de persoon in kwestie (de uitdelert van de zaken) babbelen heeft zeker nut. Ik had dus nog werk van vorige week over en ik heb er nu weer 25 gekregen. Maar dat is werk voor een fulltimer. Dat ben ik niet. Dus hou ik er gewoon 6 en de rest mag ze weer meenemen. Ik ben niet gek. En ik heb mijn eigen werk ook nog, daar heb ik me ook nog aan de termijnen te houden.
maandag 19 juli 2010 om 09:02

maandag 19 juli 2010 om 11:04
maandag 19 juli 2010 om 11:17
Ah, kiekeboe, je bent er weer! Mooi zo.
Slofje, sneu is dat altijd hè. Ik denk dat ook altijd ´je moest eens weten....´. Succes zometeen!
Even snel terug naar Heartwork. Hoop dat alles goed is met je, afgezien van druk zijn dan.
En wat ik me ook ineens bedacht: we hebben Kat75 echt al een hele tijd niet gezien hier! Ik heb teruggezocht en begin juni was ze voor het laatst op het forum. Toen had ze net die biopt gehad in Maastricht, was best heel spannend. Heeft iemand van jullie iets gehoord? Ik ga me toch een beetje zorgen maken....
Slofje, sneu is dat altijd hè. Ik denk dat ook altijd ´je moest eens weten....´. Succes zometeen!
Even snel terug naar Heartwork. Hoop dat alles goed is met je, afgezien van druk zijn dan.
En wat ik me ook ineens bedacht: we hebben Kat75 echt al een hele tijd niet gezien hier! Ik heb teruggezocht en begin juni was ze voor het laatst op het forum. Toen had ze net die biopt gehad in Maastricht, was best heel spannend. Heeft iemand van jullie iets gehoord? Ik ga me toch een beetje zorgen maken....
maandag 19 juli 2010 om 11:21