Kebab, kebab, kebab

26-06-2010 21:48 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 5 dagen in Turkije en heb nu al genoeg van wat we hier eten. Zijn er hier Turkije kenners die me de namen kunnen geven van andere lekkere Turkse gerechten? (we houden van alles, behalve pens, andere ingewanden en bokkenballen) We hebben wel een boekje waar o.a.gerechten in staan, maar dat biedt niet veel duidelijkheid want de Nederlandse vertaling klopt niet echt.We zijn hier nog wel een paar weken, dus suggesties zijn erg welkom.

En waarom doet Google Maps het niet hier?
Dank je wel Spinster! Ondertussen gaat het alweer een stuk beter met hem gelukkig.
Ik zit nu alweer 3 weken in Turkije en heb al heel wat restaurants bezocht ondertussen en ik moet mijn mening ernstig herzien!

Iskender kebap (gewoon pech gehad de eerste keer)

Etli ekmek

Sac Kavurma

Aubergine Kebap

Gozleme

Donner Durum

Kofte

en dat alles met een glas verse Ayran

Lekker hoor!
He Mayou

Hoe is het met je man?

Ik hoop dat het beetje beter met hem gaat.

Ik zou ook heel graag jullie website willen bekijken.
Het gaat stukken beter, dank je wel! De hechtingen zijn er vandaag uitgegaan. Z'n hoofd en gezicht zien er goed uit. Ben alleen niet zo tevreden over z'n been. Maar goed dat was ook zo'n jaap. En hij is allang bli dat ze er uit zijn. Nu kunnen we morgen gelukkig verder (zonder fietsen trouwens)
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, hopelijk kan ik je dan de link geven. Zo niet dan zet ik'm hier wel neer.
Dank je Mayou

Ik kan op mijn werk niet op mijn email, en kan hier het vriendschap verzoek van jou niet vinden, dus ik heb het even andersom gedaan en jou uitgenodigt.

Ik hoop dat dat lukt.

En anders als je nu online bent, het nu hier snel neer zetten en weer weg halen. Ik ben nog een half uurtje online.
Hier was ie
Dank je

Je mag de link weer weg halen!
Ik heb er al snel even een blik op geworpen, erg leuk.

Vanavond thuis ga ik uitgebreid lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven