Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 19 juli 2010 @ 19:07:

.

Vind het trouwens weer overdreven dat wes en yo de huwelijksbelofte in het engels doen, ze zijn toch beide nederlands? Spreek dan ook je moeders taalWij zijn ooit op een bruiloft in Italie geweest en toen werd de ceremonie in het Italiaans gedaan en had het bruidspaar er een tolk bij.Ons werd toen ook verteld dat het niet in een andere taal mocht..
.
quote:lindy schreef op 19 juli 2010 @ 19:21:

[...]

Wes en Yo krijgen dik betaald voor onze meningen, hoor. Zonder publiek geen dikke gesponsorde trouwerij.Precies. Ik zit net te kijken naar SBS, och wat een gedoe met die aartslelijke jurk.
Ik vond het pak van Wesley niet onaardig.

De bruidsmeisjes zagen er niet uit en de bruid vond ik ook niet mooi.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Het pak van hem vond ik ook spuuglelijk, veel te glimmend.

De bruidsmeisjes waren oersaai en zij was over the top.

Net een uit de hand gelopen bustier, die jurk.
Bij Boulevard: bijna alles had 'hun' logo, een W en Y. Zelfs de zolen van de handgemaakte schoenen van de mannen...

Het bedrijf wat het vod pak van Wesley had gemaakt ('ze wisten zelf wat ze wilden, we hebben alleen advies gegeven over de materiaalkeuze'... hahah, goede reclame!) had als cadeau een 'sierraad' laten ontwerpen voor het bruidspaar. Een hartjesketting met 'hun' logo...

Zie je haar al lopen, met haar hartjeskettinkje?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 19 juli 2010 @ 19:47:

Het bedrijf wat het vod pak van Wesley had gemaakt ('ze wisten zelf wat ze wilden, we hebben alleen advies gegeven over de materiaalkeuze'... hahah, goede reclame!) had als cadeau een 'sierraad' laten ontwerpen voor het bruidspaar. Een hartjesketting met 'hun' logo...

Zie je haar al lopen, met haar hartjeskettinkje?:puke:
quote:pearle schreef op 19 juli 2010 @ 19:07:

Anouk zit schijnheilig te doen.

Werkt bij rtl boulevard, roddelprogramma..en vervolgens zegt ze met afkeuerende blik dat ze niet binnen hadden mogen komen met die camera.Ik lachte me rot. Anouk zat daar als zogenaamd deskundige en wilde natuurlijk wat primeurtjes scoren, maar dat smoelwerk van haar toen Albert aan kwam kakken met dat kerkboekje. Anouk "Ik wil weten hoe je daaraan komt" echt op zo'n schoolmeesterestoontje. Ik vind Albert soms een kwal, maar vond het prachtig zoals hij haar hier afsnoefde.
Jeetje ik heb Boulevard gemist.

Ik heb een foto van de jurk en het pak gezien en niet eens gezien dat het pak glimmend was.

Lijkt me een beetje pooierig dan.

Zo'n klein mannetje (hoe klein is hij eigenlijk?) in een licht blauw glimmend pak.
quote:Muis66 schreef op 19 juli 2010 @ 19:58:

[...]

Ik lachte me rot. Anouk zat daar als zogenaamd deskundige en wilde natuurlijk wat primeurtjes scoren, maar dat smoelwerk van haar toen Albert aan kwam kakken met dat kerkboekje. Anouk "Ik wil weten hoe je daaraan komt" echt op zo'n schoolmeesterestoontje. Ik vind Albert soms een kwal, maar vond het prachtig zoals hij haar hier afsnoefde.Haha ik heb het ook gezien, wat een schijnheil die Anouk, ze eet er normaal van en nu was ze echt boos! Ha domme doos, koekje en eigen deeg enzo!
quote:Muis66 schreef op 19 juli 2010 @ 19:58:

[...]

Ik lachte me rot. Anouk zat daar als zogenaamd deskundige en wilde natuurlijk wat primeurtjes scoren, maar dat smoelwerk van haar toen Albert aan kwam kakken met dat kerkboekje. Anouk "Ik wil weten hoe je daaraan komt" echt op zo'n schoolmeesterestoontje. Ik vind Albert soms een kwal, maar vond het prachtig zoals hij haar hier afsnoefde.Ja geweldig, en Albert als een dwars kind: Dat zeg ik lekker niet...
quote:nikkinuts schreef op 19 juli 2010 @ 20:07:

Jeetje ik heb Boulevard gemist.

Ik heb een foto van de jurk en het pak gezien en niet eens gezien dat het pak glimmend was.

Lijkt me een beetje pooierig dan.

Zo'n klein mannetje (hoe klein is hij eigenlijk?) in een licht blauw glimmend pak.Cabauter Blauw.
Vond Anouk echt uit de hoogte doen zeg, doe ff normaal zeg.... en goeie actie van Albert!
quote:yasmijn schreef op 19 juli 2010 @ 20:50:

[...]

Cabauter Blauw.
quote:Muis66 schreef op 19 juli 2010 @ 13:31:

[...]

Maria Karin, een Portugese 'beroemd in heel Italie'.

Ja, nu wel ja.

Op haar site heeft ze een aantal voorbeelden volgens het Yolanthe concept: strak strapless lijfje en veel ruches, hoepeltjes, strookjes etc vanaf de heupen en kont....

Karin schijnt het ontwerp te hebben verzonnen, maar Mary Borsato heeft ook nog meegeholpen. Ze had ook nog andere feestjurken.

Waarom geen Valentino als er Valentino- geld is?. Bustier was mooi, maar vond ik helemaal niet passen bij rok.
q
quote:yasmijn schreef op 19 juli 2010 @ 20:50:

[...]

Cabauter Blauw.

doet het met voetbalvrouw Cabauw...

blijven ze elkaar trouw

dat horen we vast en zeker heel gauw...

Oh..wat valt die anouk door de mand hier. haar man is toch ook Edwin smulders die dagen in de bosjes zit om een foto te maken?

Ga vanavond de herhaling kijken van Boulevard. ´t Is toch te heet om naar bed te gaan....
Kan ik ook wel gaan doen!
Albert en Anouk hebben geen klik.

Is me al eerder opgevallen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ze lijken te veel op elkaar, zijn allebei eng.
quote:Hemera schreef op 19 juli 2010 @ 21:08:

[...]

Eens.

En wist je dat de letters W en Y samen WY vormen? Tis me een primeur van formaat hoor!

:puke:

't is dat ze het effe uitlegden want het was voor mij net een bord spaghetti.
quote:Hemera schreef op 19 juli 2010 @ 21:08:

[...]

Eens.

En wist je dat de letters W en Y samen WY vormen? Tis me een primeur van formaat hoor!

Het kan nog veel erger.... (bron nu.nl)

-----------------------------------------------------------------

Nummer Wesley en Yolanthe op single

AMSTERDAM - Het nummer waarop Wesley en Yolanthe hun eerste dansstappen als echtpaar zetten verschijnt op single. Het lied WY van Wesly Bronkhorst is vanaf maandagavond te downloaden.

Dinsdag verschijnt het nummer op single, vertelde Bronkhorst in RTL Boulevard.

WY, verwijzend naar de eerste letters van de namen van het echtpaar, is een aangepaste versie van Bronkhorsts 'Wij'. "Wesley en Yolanthe waren wild van het nummer. Voor hun bruiloft heb ik de tekst aangepast, maar het refrein hetzelfde gelaten", legt de volkszanger uit.

Niet alleen de tekst veranderde. "Yolanthe wilde een salsaversie, dus dat heb ik ook gedaan." WY was zaterdagavond het openingsnummer van het huwelijksfeest van de voetballer en de presentatrice.

"Het was prachtig, een van de hoogtepunten van de avond", herinnert Bronkhorst zich. "De dans was zó goed ingestudeerd."

Ali B

Ook Ali B zong het kersverse bruidspaar toe. Naar verluidt haalde de rapper in zijn speciaal voor de bruiloft geschreven nummer uit naar Gordon. De Topper voorspelde onlangs dat Wesley en Yolanthe niet lang getrouwd zouden zijn.

Weddingplanner Anouk Smulders noemde de bruiloft 'zeer geslaagd'. Tijdens het driedaagse feest was er volgens Smulders weinig tijd voor rust. "Die twee kunnen wel heel goed feesten", vertelde de blondine. "Ze wilden eigenlijk alleen maar doorgaan."

Tijdens de trouwdag spraken Wesley en Yolanthe elkaar meerdere malen liefdevol toe. "Een week geleden werd ik geen kampioen, nu heb ik wel goud", vertrouwde Wesley zijn vrouw toe, herinnert Smulders zich. "Het was heel romantisch."
Hij is net een te heet gewassen smurf in z'n blauwe pak.

Over die jurk heb ik geen mening want dan ben ik jaloers.

Ofzo.
Heb vanavond en gisteren avond wat gezien van hun trouwdag bij shownieuws. Wesley in een lichtblauw zijden pak. Mijn smaak is het niet. Net zo min als de trouwjurk van Yolanthe.

Maar ze zagen er in ieder geval heel gelukkig uit en daar gaat het uiteindelijk om. Het was hun trouwdag. Dus als zij gelukkig zijn, is mijn mening lekker belangrijk.
Whatever, I do what I want

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven