Entertainment alle pijlers

Beste Queen nummer

30-10-2007 22:14 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben een grote queen fan en zou welleens willen weten wat jullie van queen vinden, en wat jullie het beste nummer vinden



ik zelf vindt alle nummers wel mooi kan niet echt kiezen, maar als het moet is het bohemain rhapsody!!!

groetjess
Hammer to Fall, Tie your mother down en I want it all vind ik ook geweldig.
Alle reacties Link kopieren
nice topic!



*too much love will kill u

*Heaven for everyone

* no one but u> overige queen leden hebben dit liedje gemaakt ter nagedachtens aan een grote man

*these are the days>laatste liedje>clip is erg moeilijk om te zien hij was toen al erg aan het aftakelen.

*thank god it's christmas.



ik had als kind een grote fasinatie voor die man met die snor, en zijn glitter pakken en snelle bewegingen.

hij was lelijk maar toch had ik een soort van verliefde(bewondering?) gevoelens voor hem





xxx
Alle reacties Link kopieren
Ik was verliefd op de gitarist: Brian May....
Alle reacties Link kopieren
die zag er vroeger goed uit joh!







in 1975
Mijn zoon (16) mocht bij de begrafenis van zijn vader een liedje uitkiezen. Zijn vader was nl. een Queen fan. Hij koos er twee, Your my best friend en Show must go on. Sindsdien zijn dit mijn favorieten en kan er nog steeds niet met droge ogen naar luisteren.
Alle reacties Link kopieren
under pressure was niet van Queen, maar van Bowie/Mercury...

Bowie die was pas lekker vroeger, Brian May niet met zijn kokosmat op zijn hoofd.

Killer Queen is ook mooi.



Toetyfroetie..... jaaah ineens was ze foetsie
killer queen!!
Alle reacties Link kopieren
jesus als ik dit zo lees heeft Queen onwijs veel hits gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 02 november 2007 @ 00:36:

Mijn zoon (16) mocht bij de begrafenis van zijn vader een liedje uitkiezen. Zijn vader was nl. een Queen fan. Hij koos er twee, Your my best friend en Show must go on. Sindsdien zijn dit mijn favorieten en kan er nog steeds niet met droge ogen naar luisteren.prada dat kan ik me levendig voorstellen meid, hee knuffie voor jou
Alle reacties Link kopieren
Save me
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
Alle reacties Link kopieren
save me das ookal zo'n prachtig nummer.
Alle reacties Link kopieren
Brok in de keel



How I loved you

How I cried
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:fiemail schreef op 31 oktober 2007 @ 00:13:

Mag ik maar eentje kiezen, nee toch?



Innuendo

Love of my life

Show must go on

Who wants to live forever

Barcelona



Fantastische zanger/entertainer, Freddie Mercury. Veel te vroeg gestorven. Ik vind het ook zo jammer dat ik nooit een concert van ze heb gezien, met Freddie dan. Zonder hem geen Queen.ja dat heb ik ook,, jammer genoeg nooit kunnen zien, maar ik geniet er nog iedere dag van, Ik ben wel naar Queen+ paul rodgers geweest!!, was ook machtig mooi, maar toch net iets anders, zijn stem past er niet helemaal bij, maar het was gewoon geweldig. Daarom ben ik het eens met je Zonder Freddie is er geen Queen. Machtige zanger!!!. En jammer dat ik hem nooit heb kunnen zien :(
Alle reacties Link kopieren
quote:queenfan25 schreef op 01 november 2007 @ 11:59:

nice topic!



*too much love will kill u

*Heaven for everyone

* no one but u> overige queen leden hebben dit liedje gemaakt ter nagedachtens aan een grote man

*these are the days>laatste liedje>clip is erg moeilijk om te zien hij was toen al erg aan het aftakelen.

*thank god it's christmas.



ik had als kind een grote fasinatie voor die man met die snor, en zijn glitter pakken en snelle bewegingen.

hij was lelijk maar toch had ik een soort van verliefde(bewondering?) gevoelens voor hem





xxxno one but you is ook een erg mooi nummer,, en ja ik vooral zijn laatste nummers zag hij er erg slecht uit in de clips. Maar toch zijn snor en zijn te strakke pakjes, maakt Freddie
Het hele Highlander-album vind ik lekker.



I'm going slightly mad, Innuendo, Killer Queen.
Alle reacties Link kopieren


verschrikkelijk toch zo herken je hem dus echt niet meer,helemaal door aids aan het aftakelen/verteren
Alle reacties Link kopieren
The Prophet's Song

Innuendo

The Show Must Go On (zeker als je weet hoe Freddie er toen aan toe was).

En de "zwarte kant" van Queen II.



En nog meer. Ik ben Queenfan sinds ik in 1974 Killer Queen op Toppop zag, haakte wel af bij The Works, maar na Live Aid kwam het weer terug (hoewel ik de periode tot 1978 de peste periode vind; jammer dat de elpees zo vlak zijn geproduceerd...)
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 01 november 2007 @ 14:20:

Ik was verliefd op de gitarist: Brian May....



Ik op Roger Taylor, toen die nog lang haar had. Nu denk ik: "kind, was je blind?" :D



Roger lijkt me trouwens wel een geweldig type om eens een zeer grondige kroegentocht mee te doen! :-)
Alle reacties Link kopieren




nou die roger was toen ook niet verkeerd zelfs niet met lang haar
Alle reacties Link kopieren
quote:queenfan25 schreef op 02 november 2007 @ 19:28:

[afbeelding]



nou die roger was toen ook niet verkeerd zelfs niet met lang haar



Die foto is inderdaad wel weer prettig...! Maar soms zag hij er echt uit als een mietje!



Volgens mij moet ik nog ergens een 30 jaar oud plakboek hebben...
Alle reacties Link kopieren
ach in die tijd zagen de meeste mannen er uit als een mietje

met lang haar, strakke kleding, (glitters.....)

even nog wat plaatjes uit de oude doos:



deze vind ik erg leuk(net zon kattengek als hij was)



en deze is super





jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt*was er nog niet*



xxx
Alle reacties Link kopieren
Oh jaaaa, die hingen allemaal aan mijn muur en kast!!! (ik ben van 1963...)
Alle reacties Link kopieren
quote:queenfan25 schreef op 02 november 2007 @ 20:24:

ach in die tijd zagen de meeste mannen er uit als een mietje

met lang haar, strakke kleding, (glitters.....)

even nog wat plaatjes uit de oude doos:

[afbeelding]

deze vind ik erg leuk(net zon kattengek als hij was)

[afbeelding]

en deze is super

[afbeelding]



jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt*was er nog niet*



xxx

leuk man al die foto's ja queen blijft goed:D ik doe lekker met je mee, tot mijn grote spijt was ik er toen ook nog niet,, echt zou er heel veel voor over hebben maja, Iemand nog naar We Will Rock You geweest, ik wil er binne kort heen is het wat?

groetjes
Alle reacties Link kopieren
[quote]queenfan25 schreef op 02 november 2007 @ 18:55:

[afbeelding]

verschrikkelijk toch zo herken je hem dus echt niet meer,helemaal door aids aan het aftakelen/verteren[/quote



ja echt afschuwelijk, hoe die er uit zien,, maar in zen laatste clip is da ook al zo hea, nie zo erg dacht ik maar wel dat je kan zien dat het niet goed meer ging, Hij is te vroeg gestorven!
Alle reacties Link kopieren
ah mijn moeder is van 1960, was ook een queenfan alleen onze opa(haar vader dus) was hier op tegen, hij vond de groep te schokkerend door die kleding en gebaren>> en de duidelijkheid van geaardheid van freddy.

ik ben er mee opgegroeid, kon eerder de liedjes mee zingen dan fatsoenlijke nederlandse zinnen maken/uitspreken.

ik snapte ook al heel vroeg dat freddy anders was als andere mannen, dat vond ik juist fasinerend> die wilde bewegingen>de glamour>de hele show om zijn concerten/liedjes heen.

(ik dacht alleen dat hij homo was maar hij was bi toch???)



xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven