Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
dinsdag 20 juli 2010 om 00:36
quote:nikkinuts schreef op 19 juli 2010 @ 20:07:
Jeetje ik heb Boulevard gemist.
Ik heb een foto van de jurk en het pak gezien en niet eens gezien dat het pak glimmend was.
Lijkt me een beetje pooierig dan.
Zo'n klein mannetje (hoe klein is hij eigenlijk?) in een licht blauw glimmend pak.Ik schat zo'n 163 cm.
Jeetje ik heb Boulevard gemist.
Ik heb een foto van de jurk en het pak gezien en niet eens gezien dat het pak glimmend was.
Lijkt me een beetje pooierig dan.
Zo'n klein mannetje (hoe klein is hij eigenlijk?) in een licht blauw glimmend pak.Ik schat zo'n 163 cm.
dinsdag 20 juli 2010 om 08:20
quote:Hemera schreef op 20 juli 2010 @ 00:18:
Alle gasten krijgen een soort geheimhoudingsplicht en je weddingplanner gaat doodleuk bij RTL Boulevard vertellen dat je zo n mooi plekje had gemaakt om gedurende de dagen je dierbare te gedenken.Ja, dat is wel sneu.
Alle gasten krijgen een soort geheimhoudingsplicht en je weddingplanner gaat doodleuk bij RTL Boulevard vertellen dat je zo n mooi plekje had gemaakt om gedurende de dagen je dierbare te gedenken.Ja, dat is wel sneu.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 20 juli 2010 om 08:36
Bron: nu.nl
Nou, dat gelukkig ook weer geregeld, ik gok nieuws met de herfst.
========================================
AMSTERDAM - De overgrootmoeder van Wesley Sneijder heeft na het huwelijk van afgelopen weekend een grote wens: een kind van Wesley en Yolanthe. "Nu snel een kleintje", zei ze tegen haar achterkleinzoon Wesley.
Zijn overgrootmoeder verklapte aan SBS Shownieuws dat Sneijder beloofde die wens snel in vervulling te laten gaan. "Dan kan ik snel nog eens naar hem toe", zei ze tegen de televisiezender.
Dat Wesley en Yolanthe samen graag kinderen willen is geen geheim. "Wesley heeft al een zoontje van 3. Hij wil dolgraag meer kinderen", vertelde Yolanthe vorig najaar. Zoon Jessey kwam voort uit Wesleys eerste huwelijk met zijn jeugdliefde Ramona. Yolanthe: "Hij heeft dus een kinderwens en ik ook." (NOVUM/EBO)
Nou, dat gelukkig ook weer geregeld, ik gok nieuws met de herfst.
========================================
AMSTERDAM - De overgrootmoeder van Wesley Sneijder heeft na het huwelijk van afgelopen weekend een grote wens: een kind van Wesley en Yolanthe. "Nu snel een kleintje", zei ze tegen haar achterkleinzoon Wesley.
Zijn overgrootmoeder verklapte aan SBS Shownieuws dat Sneijder beloofde die wens snel in vervulling te laten gaan. "Dan kan ik snel nog eens naar hem toe", zei ze tegen de televisiezender.
Dat Wesley en Yolanthe samen graag kinderen willen is geen geheim. "Wesley heeft al een zoontje van 3. Hij wil dolgraag meer kinderen", vertelde Yolanthe vorig najaar. Zoon Jessey kwam voort uit Wesleys eerste huwelijk met zijn jeugdliefde Ramona. Yolanthe: "Hij heeft dus een kinderwens en ik ook." (NOVUM/EBO)
dinsdag 20 juli 2010 om 10:53
Trouwens heb ergens ooit gelezen dat het in Wesley's familie traditie is om de jongensnamen te laten eindigen met een Y. Zijn broers heten Rodney, Jeffrey en het kleinzoontje Jessey. Yolante kan haar borst natmaken als ze ooit een zoontje krijgt. Dan zit je vast aan een naam zoals Wesley jr, Davey, Desley, Jamy, Sidney.......... vul maar in. Of dit ook voor meisjes geldt?
dinsdag 20 juli 2010 om 11:46
Eens!
Die hele bruiloft lijkt meer gericht op "kijk ons eens" dan op het feit dat ze voor elkaar kiezen en met elkaar oud willen worden
Sowieso lijken er uit de mond van yolanthe alleen maar dingen te komen als "dolgelukkig" en "dolblij". Dat mens zoekt zo de camera's op
Ik zag een shot van toen het elftal op Schiphol was aangekomen.
Wesley liep gewoon langs de camera's heen, maar Yolanthe liep achterstevoren toch nog even dingen richting journalisten te roepen en "lief te lachen". Pfffff
Ik heb haar jurk nog niet eens gezien eigenlijk.......dat is het enige waar ik nog wel benieuwd naar ben
Die hele bruiloft lijkt meer gericht op "kijk ons eens" dan op het feit dat ze voor elkaar kiezen en met elkaar oud willen worden
Sowieso lijken er uit de mond van yolanthe alleen maar dingen te komen als "dolgelukkig" en "dolblij". Dat mens zoekt zo de camera's op
Wesley liep gewoon langs de camera's heen, maar Yolanthe liep achterstevoren toch nog even dingen richting journalisten te roepen en "lief te lachen". Pfffff
Ik heb haar jurk nog niet eens gezien eigenlijk.......dat is het enige waar ik nog wel benieuwd naar ben
dinsdag 20 juli 2010 om 11:46
Eens!
dinsdag 20 juli 2010 om 11:52
dinsdag 20 juli 2010 om 12:24
quote:Arthemis schreef op 18 juli 2010 @ 15:57:
[...]
Nou, kort bovenlipje.......
Maar dan nog, uiterlijk is niet eens de reden om haar irritant te vinden.
Ja het lipje is te kort, niets meer of minder, en het tandvlees boven te vaak zichtbaar.
Maar eerlijk is eerlijk, geen reden om haar irritant te vinden.
[...]
Nou, kort bovenlipje.......
Maar dan nog, uiterlijk is niet eens de reden om haar irritant te vinden.
Ja het lipje is te kort, niets meer of minder, en het tandvlees boven te vaak zichtbaar.
Maar eerlijk is eerlijk, geen reden om haar irritant te vinden.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
dinsdag 20 juli 2010 om 12:31
quote:LilaRose schreef op 20 juli 2010 @ 10:53:
Trouwens heb ergens ooit gelezen dat het in Wesley's familie traditie is om de jongensnamen te laten eindigen met een Y. Zijn broers heten Rodney, Jeffrey en het kleinzoontje Jessey. Yolante kan haar borst natmaken als ze ooit een zoontje krijgt. Dan zit je vast aan een naam zoals Wesley jr, Davey, Desley, Jamy, Sidney.......... vul maar in. Of dit ook voor meisjes geldt?Ik vind het echte ouders voor een Destiny.
Trouwens heb ergens ooit gelezen dat het in Wesley's familie traditie is om de jongensnamen te laten eindigen met een Y. Zijn broers heten Rodney, Jeffrey en het kleinzoontje Jessey. Yolante kan haar borst natmaken als ze ooit een zoontje krijgt. Dan zit je vast aan een naam zoals Wesley jr, Davey, Desley, Jamy, Sidney.......... vul maar in. Of dit ook voor meisjes geldt?Ik vind het echte ouders voor een Destiny.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
dinsdag 20 juli 2010 om 13:13
Als ik heul veel geld had was ik ook ergens in het buitenland getrouwd en had ik iedereen op mijn kosten daar naartoe gevlogen. Zo raar vind ik dat niet hoor. En Italië is toch wat meer zonzeker dan Nederland. Vrienden van mij trouwden en toen heeft het de hele dag gegoten. Het was wel een supermooie dag maar het is wel onhandig hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 20 juli 2010 om 13:58
Nu begin ik toch wel echt een beetje moe te worden...
Leuk hoor, die woordspeling met de W en de Y...
Feit blijft dat met de letter Y een heleboel woordcombinaties zijn te maken..
Als ze bij Jantje was gebleven was het JY geweest..
Als ze met soap collega Mark Euwe was getrouwd, was het MY geweest (niet zo heel goede combi, maar wel een combi)
Met Zach was het ZY geweest,
Met Herman was het HY geweest..
en zo kan ik wel even doorgaan...
Leuk hoor, die woordspeling met de W en de Y...
Feit blijft dat met de letter Y een heleboel woordcombinaties zijn te maken..
Als ze bij Jantje was gebleven was het JY geweest..
Als ze met soap collega Mark Euwe was getrouwd, was het MY geweest (niet zo heel goede combi, maar wel een combi)
Met Zach was het ZY geweest,
Met Herman was het HY geweest..
en zo kan ik wel even doorgaan...