Gezondheid alle pijlers

ervaring met Défiligne platte buik 2-in-1

20-07-2010 14:49 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik heb al wat dingetjes gelezen over afslank pillen die niet werken, heeft iemand ervaring met deze: Défiligne platte buik 2-in-1

Ik heb namelijk alleen maar een buikje de rest is perfect me bmi alles,komt vast door mijn zwangerschap 3 jaar geleden, ik kom er niet af wat ik doe sporten enz.en nieet alleen buikspieroefeningen ook verbranden, heb vaak ook last van een opgezetten buik kwam dit tegen en dacht misschien werkt dit? het is bij yves-rocher te koop die meer van dat soort dingen heeft, Als iemand me kan helpen graag of misschien een andere pil die wel goed is?

Bedankt!!

Groetjes Denise
Dream on
oke het werkt dus echt niet:S jammer had het kunnen proberen maar zonde van mijn geld dan, andere tips miss?
Als je alles hebt geprobeerd en niets werkt, moet je je buikje accepteren. Geen pil helpt daartegen.

Maar het leven vergaat toch niet als je een buikje hebt?
Plastische chirurgie or corrigerend ondergoed.
das wel heel heftig plastich chirugie:S ja dat ondergoed was een goed idee maar wil weer in een bikini lopen, en misschien geef ik te snel op.....het zijn volgens mij gewoon slappe spieren wist alleen niet dat het zo lang kon duren.....
nee me leven vergaat niet maar ik heb een hangbuikje het is gewoon erg lelijk vind ik.... andere zeggen ahhh valt wel mee maar ja ik wil graag weer naar het strand en dat wil niet zo haha....
Als je buik na 3 jaar nog niet hersteld is, dan gebeurt het nooit.

Wees blij dat je een kind hebt kunnen baren en neem je buikje voor lief.
Beste tip; accepeteren dat je na het krijgen van kind geen strakke buik meer hebt.

Sommige vrouwen hebben daar gewoon pech mee en zelfs zonder zwangerschap zou je buik waarschijnlijk niet de vorm behouden die het had.

Er is geen enkele pil/smeersel/apparaat wat helpt tegen plaatselijk vet of slappe huid.
Ook met hangbuikje mag je het strand op hoor....
Bij sommige sportscholen kun je sporten met de "Slim Belly". Google maar eens. Ik heb dit vorig jaar zomer gedaan. Het hielp goed. Mijn buikomvang was behoorlijk wat centimeters gekrompen.... Alleen ik heb het niet bijgehouden, dus het zit er nu ook weer aan ha ha. Maar voor je buikje helpt de Slim Belly wel!!!
Défiligne platte buik 2-in-1 gaat niet werken.......

Toch gewoon blijven sporten, dat is toch echt de enige manier om je lichaam te dwingen iets te gaan doen met spieren, vet of ander "overtollig weefsel".

Of snijden, dat kan ook.

offeh....

Viva la vida
tuurlijk ben k blij met mn kind maar niet met mijn buik

ik ga wel eens dat slimbelly bekijken bedankt voor de tips

en snap niet dat ze die zooi dan verkopen haha maar ja mnensen willen geld kloppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven