Rentespaarpunten van de ING, iemand ooit gebruikt?

dinsdag 20 juli 2010 om 15:28
Hallo allemaal,
Geen vraag van levensbelang, maar ik bedacht me opeens dat ik ooit eens gezien had dat we veel rentepunten van de ING hebben. Nooit iets mee gedaan, ga meestal gewoon naar een winkel als ik iets wil hebben. Totdat ik gisteren nog eens keek naar de artikelen en ik moet zeggen, best interessant. Scheelt de helft qua prijs met die punten. Vriend is bijna jarig, dus denk iets moois gevonden te hebben.
Is er iemand die al eens iets besteld heeft, en mag je ook ruilen? En qua levertijd, is dat echt binnen twee weken?
Geen vraag van levensbelang, maar ik bedacht me opeens dat ik ooit eens gezien had dat we veel rentepunten van de ING hebben. Nooit iets mee gedaan, ga meestal gewoon naar een winkel als ik iets wil hebben. Totdat ik gisteren nog eens keek naar de artikelen en ik moet zeggen, best interessant. Scheelt de helft qua prijs met die punten. Vriend is bijna jarig, dus denk iets moois gevonden te hebben.
Is er iemand die al eens iets besteld heeft, en mag je ook ruilen? En qua levertijd, is dat echt binnen twee weken?
dinsdag 20 juli 2010 om 17:15
cadeau bonnen ed zijn zeker de moeite waard! zo heb ik al verschillende ANWB bonnen, tijdschriftbonnen, sundays bonnen ed gekocht. Nu heb ik een bon om een canvas schilderij te laten afdrukken. Nog duur maar zo'n grote als ik wil scheelt het alicht nog iets!
Die apparaten ed heb ik ook soms mijn bedenkingen bij of het nou zoveel scheelt!
Maar ik ga weer eens kijken, soms moet je ook tegen leuke dingen aanlopen!
Die apparaten ed heb ik ook soms mijn bedenkingen bij of het nou zoveel scheelt!
Maar ik ga weer eens kijken, soms moet je ook tegen leuke dingen aanlopen!

dinsdag 20 juli 2010 om 17:26
Ik heb ook heel veel punten en heb er al heel wat van besteld. 3x een enkele kinderwagen (2 voor vriendinnen) en 1 dubbele die ik inmiddels gebruikt en met winst weer heb verkocht. Verder Sundays bonnen, pc spel, Rituals set, kaarten voor musicals, een fototoestel, van alles. Ik vind het super gaan, snelle service en ruilen geen probleem.
dinsdag 20 juli 2010 om 17:29