Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Oh leuk, weer een clubje waar ik bij hoor.

Deze eenzame, snik, dame gaat nog ff wat eten en dan naar bed.

Tot morgen en veel plezier met Sjékkie Sjén
Ow help, hij is wel erg groot...hahaha
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 21 juli 2010 @ 00:08:

Ratteke: [afbeelding] Dank je (geloof ik)
quote:Olijfje_ schreef op 21 juli 2010 @ 00:08:

Ow help, hij is wel erg groot...hahahaJep, héél groot.
Mijn god, hoe langer ik naar dat ding kijk, hoe blijer ik met mijn o.b. ben...wat een gevaarte zeg. Sorry Ratteke....
Slaap lekker Ratteke!

(En hij's inderdaad flink...)
Iets anders
Wat hoort nou waar bij dat ding? Dat aapje moet boven of onder?? Klets, kom eens even helpen, kan je gelijk je warenkennis ten toon stellen!!

Lekker stel zijn jullie weer!

Ik doe fijn mee met de o.b. brigade, dus niks geen zwoele vurige zomernachten hier. Ook niet met dat zwarte monster (niet te verwarren met andere zwarte monsters hier, trouwens ).

Ik duik mijn bedje in. Houden jullie het beschaafd, maisjes?

En voor Zoebie: Gefeliciteerd!!!

Precies genoeg kaarsjes, toch?
Nou vooruit, om even bij het onderwerp te blijven, mischien heb je liever deze:

de kleine meid snapt het nog niet helemaal, volgens mij!
Truste Splinter!!
Iets anders
Aaahh.... dat koppie van die meid!!!
Iets anders
Aaaaaaaaaaaah, die foto Splint! En dat koppie idd van dat meisje, geweldig!!

Ik ga zo ook maar slapen, lijkt me verstandig

Truste allemaal!!
Truste Olijf!

*gaat kijken of Sjekkie Sjen al afgelopen is*
Iets anders
Ik durf het bijna niet te zeggen... maar het is nog steeds niet af!

Nou ja, wel bijna, en steeds bijna-er, maar goed, niet af is niet af.

Nou ja, nu maar naar bed en morgen weer vroeg op.

Ik schrok me trouwens vanavond nog een sombrero toen ik de scripties van voorgaande jaren bekeek. Die waren allemaal substantieel langer dan mijn werkje.

Tot ik me bedacht dat toen de scriptie nog 24 studiepunten was, en dit jaar voor het eerst 18. Dus ja, dat scheelt wel in omvang. Nu maar hopen dat prof dat ook weet...
Goeiemorgen, het is al weer lekker warm. Ik kon er niet uitkomen vanochtend. Geen zin. Nu moet ik nog wachten tot de trein vertrekt. Lang leve de zomerregeling.

Nee he, stomme poes. Ik hoor Morgana de hele tijd miauwen. Ik dacht dat ze achter de tv zat, nee hoor is de domme doos in het bovenraampje gesprongen. En daar zit ze nu, te bedenken wat ze eens zal gaan doen... blijven zitten of toch maar naar beneden. Echt he, dat deed ze ook in die bovenwoning. Maar dan aan de straatkant... dat is écht hoog! Ik zal dr maar eens wegplukken, ik moet ook zo weg.
mogge

net MO uitgezwaaid,die is naar zn werk en de honden uitgelaten en gevoerd.

Het olde mense kruipt weer even in bed

(bed ruikt nog lekker naar MO)

toen de wekker ging zei hij heel rosmantisch: goedemorgen snurkie......

Heel charmant dus...lig ik bomen te zagen als hij er is

en onze Zoeb is jarig!!! Gefeliciteerd!

Nietjes hebben het gezellig gehad,fijn!

En de poes heeft een naam!

En K was jarig...ook Heppie Birsdee Ratteke met je man.

En Delphi...komt gooeed schatje..

Splinter,kalm aan he...straks ben je bekaf in Gent.

Babs om zorgen om pap (hoe herkenbaar)

Olijf,ik heb het denk ik ergens gemist..welke cursus ga jij doen?

En en en... Eeh
Ik kom zwaaien en ga hard aan het werk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
mijn droom vertelde me vannacht ook weer iets over mn onzekerheid.

Ik droom vaak over MO als hij naast me ligt te slapen.

Vannacht zei hij in mn droom dat we maar vast gedag zeiden (hij gaat maandag op vakantie IRL) want hij had niet de behoefte me te zien nog voor die tijd....

Ik in mn droom cool doen en toen hij weg ging huilen..
Oh Bieb

Er is vast een logische verklaring voor zo een stomme droom.

Wel romantisch wakker worden

Oh, het aapje moet boven

Bijna Delphi, bijna! Nog even doorbijten wijffie.

Zo, ik heb last van mijn rug en last van de warmte... Lekker hoor. Ik ga vandaag niet schilderen, doe ik morgen wel. En nu ga ik aan de koffie
Mogguh lieverds!

Ratteke, enge kat heb jij

Delph, tuurlijk weet de prof dat ook joh!

Bieb, waar je van droomt is soms waar je stiekem naar verlangt. Of wat je mist. Is het duidelijkheid wat je mist misschien? Omdat MO in je droom duidelijk aangeeft wat hij wil in die droom? jij ook mar 'n

Its

Francisca: koffie ze!

Ik ga zo met zoon de deur uit, ontbijten bij Ikea Doen we iedere schoolvakantie, is ons "samen vakantie" ding. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er vandaag bar weinig zin in heb
Iets anders

Zoebie gefeliciteerd

Delphi:

Olijf van die Tarzan als je goed kijkt zie je het batterijenvakje ook. Daar gaan drie AAbatterijen in. Aap = clitoris hagedis = anaal Er zitten 2 schuifknopjes op. Eentje om de tarzan te laten werken en eentje om het aapje te gebruiken.

dat je het even weet

Snurkie: wel schattig hoe MO dat zei hoor. Hoe krijg je trouwens viezigheid in je wasmachine?

Gisteren lekker naar buitenzwembad geweest en daarna chinees gegeten. En op de bank in slaap gevallen
Ik heb Morgana maar laten zitten. Ik kon er ook niet bij komen. Alle planten maar aan de kant geschoven. Domme doos is het toch ook. Wie gaat er nou in een bovenraampje zitten?!?!

Nu ben ik een uur op mn werk. En ik wil eigenlijk weer naar bed. Koffie heb ik al gehad en werkt niet. Nou ja, maar ff doorzetten.
Goodmorning!

Snurkie......het klinkt wel heel schattig Bieb, maar ik kan me voorstellen dat je er even van moet fronsen.

Delphi, zet 'm op, je bent er BIJNA! Echt bijna. Denk aan de heerlijke rust die je daarna hebt en pees nog even stevig verder. Je kunt het!!

Cis, balen van je rug! Lekker rustig aandoen, misschien heeft de warmte wel een goed effect. Maar inderdaad beter niet te zwaar werk verzetten.

Ratje, worden ze nu overmoedig, de dames? Heerlijk, van die klimgeiten....

Klets, je hebt je al goed ingelezen he.

Babsjuh, ontbijten bij Ikea. Dat heb ik nog ooit gedaan! Is dat leuk / lekker? Veel plezier, leuk zo'n terugkomend 'samen-ding' met zoon. Wanneer gaat ie uit logeren?

Fijne dag verder, voor iedereen! Mijn dag is ietsie minder vol dan verwacht (collega neemt een onderzoek over), dus er is nu een klein kansje dat ik mijn werk afkrijg voor we weggaan morgen. Hope so!

(maar dan moet ik nu wel weer uitloggen natuurlijk...)

Zoals beloofd:

*knip*

I.v.m. herkenning haal ik de foto later vandaag wel weer weg, dus liever niet quoten ofzo

Zoebie, ik lees dat je jarig bent, van harte gefeliciteerd!!

Met 'Poes' (inmiddels in het bezit van een naam, maar ik ben er nooit zo happig op om dat allemaal op internet te zetten) lijkt het prima te gaan. Onderzoekt het hele huis, eet goed, drinkt goed, gebruikt keurig de kattenbak, speeltjes gaat goed... Eigenlijk heel leuk allemaal!
Ooooh, wat een knapperd Hanneke!

Leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven