Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
quote:_69_ schreef op 21 juli 2010 @ 09:10:

[...]

Dat zeg ik! Net alsof ze al 2 weken dood is he?

*

wat zou ze gedaan hebben? Zo lelijk!

Leuk he! Bruiloft is allang voorbij en we zitten nog met zijn allen te kletsen...zijn dus nog lang niet Yolanthe moe

Het wachten is nu op de eerste liefdesbaby. Kunnen we met zijn allen speculeren over jongen-meisje/naam/wat voor kinderwagen/bevallen in NL of Italie: de voor- en nadelen/de eerste foto van de spruit: wie heeft de primeur/organiseert Anouk ook de babyshower annex doop volgens goed Katholiek gebruik) waarbij er én een plekje wordt gereserveerd voor de overleden dierbaren én waar Wes een speech houdt waar hij vertelt nu te zijn gezegend met dubbel Goud (wat een emotionele speech volgens Anouk)..

OOhhh, ik kan niet wachten! Zijn er al foto's van de huwelijksreis?
Alle reacties Link kopieren
quote:lively schreef op 21 juli 2010 @ 01:06:

Ik ben eigenlijk nooit moe, als ik vermoed dat ik ergens moe van ga worden kijk ik niet meer,heerlijk relaxed.

Jolanthe is mooi, Wesley is blij ,huwelijk is mooi, dat is niet leuk blijkbaar.Niet iedereen houdt van blauwe glimpakken
Viva naar de knoppen.
quote:louisavuitton schreef op 21 juli 2010 @ 10:05:

[...]

Volgens mij waren het Hollanders én Italianen.

Volgens mij ook.

Ik vond het erg raar in elk geval,wie gaat er nu zomaar bloemen uit een kerk stelen??

Maar weten wij veel,voor hetzelfde is het door iemand van de organisatie/kerk daar gezegd dat dat mag.
quote:dolfje schreef op 21 juli 2010 @ 11:06:

[...]

Volgens mij ook.

Ik vond het erg raar in elk geval,wie gaat er nu zomaar bloemen uit een kerk stelen??

Maar weten wij veel,voor hetzelfde is het door iemand van de organisatie/kerk daar gezegd dat dat mag.

Ach, ik zag een paar mensen met een erg mooie bos rozen lopen. Beter dat zij ze thuis in een vaas zetten (of aan hun geliefde geven) dan dat ze staan te verwelken in de kerk.

'WesYol' hadden er volgens mij om gelachen, zo werd in boulevard gezegd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Julus schreef op 21 juli 2010 @ 00:45:

Zes paar oorknoppies is 1 hele over-the-top-bruiloft (van drie dagen). Gaat toch allemaal nergens meer over..als Wesley weer trouwt (of Yo) dan ben ik benieuwd wat we dan krijgen. Bruiloft van een week? Alhoewel..tegen die tijd kan Wes dat natuurlijk niet meer betalen, zijn halve kapitaal zit dan in Yo. En voor de rest bij andere ex.Geloven jullie alle roddels? Iemand roept wat en de ander gaat er gelijk mee vandoor
Dat van die oorbellen zag ik zelf op shownieuws, en daar geef ik dan mijn mening over. Neem aan dat het dus geen roddel is, en als het wel zo is, dan heb ik me iig vermaakt.
Je neemt aan dat het geen roddel was, want het was op Shownieuws? Ehm....neem jij ook alles uit de Telegraaf als waarheid aan?
Laat ik het zo zeggen, ik lig er allemaal niet wakker van. Puur vermaak, meer niet.
quote:Lente24 schreef op 21 juli 2010 @ 11:15:

[...]

Geloven jullie alle roddels? Iemand roept wat en de ander gaat er gelijk mee vandoor Grote klasse dat Y niet de moeite neemt om zich te verdedigen tegenover mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is.
Jeetje, wat een gezeik van de mensen die Wes en Yo fantastisch vinden en kritiek op dit gezeur...

Als het je niet aanstaat, sla je dit topic toch lekker over???
quote:Maleficent schreef op 14 juli 2010 @ 12:08:

Niet echt mooi inderdaad

[afbeelding]

Hahaha ik zit net terug te bladeren, hoe kan die foto nou veranderd zijn in Leonardo diCaprio?

Viva naar de knoppen.
En voor de spirituele kant.... (ad.nl)

================================

EIVISSA - Wesley Sneijder heeft Yolanthe Cabau van Kasbergen vlak voor hun bruiloft bedankt voor zijn voetbalsucces. ,,Mijn persoonlijke succes bij Internazionale en Oranje heb ik aan jou te danken", schreef Wesley in een brief aan zijn aanstaande. ,,Ook daar gaf je mij de kracht en was je doorslaggevend."

Wesley las de brief voor tijdens een kleine, intieme ceremonie die voorafging aan de bruiloft van zaterdag. In zijn pennenvrucht onderstreept de voetballer zijn kinderwens. ,,Wij hebben samen zo'n prachtig leven en ik hoop dat we ons geluk mogen uitbreiden met een groot gezin."

Yolanthe schreef in haar brief dat ze niet kan wachten tot ze zwanger is. ,,Ik kan niet wachten om je vrouw te worden en al die kindjes met jou te maken." Weekblad Grazia woonde het huwelijk van Wesley en Yolanthe bij en maakte een reportage over de zes trouwjurken van de presentatrice.

Yolanthe haalde in haar liefdesverklaring het eerste contact met Wesley aan. ,,Ik had gevraagd om een teken van God, maar dan denk je niet aan een sms'je van Wesley Sneijder. Dat allereerste berichtje bleek toch een teken te zijn geweest."

Wesley en Yolanthe trouwden afgelopen weekeinde. De tortelduifjes vierden drie dagen feest in Toscane. Speciaal voor de bruiloft ontwierpen Wesley en Yolanthe een logo, bestaande uit de eerste letters van hun naam: WY. ,,Wesley en Yolanthe werden WY", legde Yolanthe uit.

Tijdens het kerkelijk huwelijk kregen de voetballer en presentatrice een door de paus gezegende rozenkrans. Ook schreef de kerkelijk leider een brief aan het kersverse echtpaar. Yolanthe sloot het driedaagse huwelijksfeest iets minder braaf af: ze trakteerde haar echtgenoot op een pikante lapdance. (RED/NOVUM)
En vanaf morgen verkrijgbaar: een Big Wedding issue van de Graatsia met ALLES over het huwelijk van YoWes en de Heitingaatjes......

Dat wordt voor de deur liggen bij de Primera...
Deze week dus maar eens niet de Grazia kopen.

Voor liefhebbers van Nico Dijkshoorn, hier een leuk stukje.
quote:Waldorf114 schreef op 22 juli 2010 @ 11:08:

Voor liefhebbers van Nico Dijkshoorn, hier een leuk stukje.

Hilarisch! I love Nico, kon ik maar zulke stukjes schrijven...

Vooral dat laatste zinnetje, maar ik verklap niks, gewoon ff lezen.
Haha, geweldig stukje! Vooral over die giraf
hahaha die Nico....
quote:Kabouter23 schreef op 21 juli 2010 @ 09:02:

Wat ziet natas eruit zeg!!!Vertel even... HOE ziet ze er dan uit? Kan hier helaas geen filmpjes kijken... of is er een plaatje?
quote:Waldorf114 schreef op 22 juli 2010 @ 11:08:

Voor liefhebbers van Nico Dijkshoorn, hier een leuk stukje.Hahahahahahahaahaa!!
quote:Bergje65 schreef op 22 juli 2010 @ 13:37:

[...]

Vertel even... HOE ziet ze er dan uit? Kan hier helaas geen filmpjes kijken... of is er een plaatje?
quote:Kabouter23 schreef op 22 juli 2010 @ 15:51:

[...]

[afbeelding]Natas!
Viva naar de knoppen.
Dit topic is veel vermakelijker geworden dan alleen het onderwerp `Yolanthe´
Viva naar de knoppen.
Hahahhaah

Is dat onderjurkje de `pikante trouwjurk´?
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven