Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Hier Naski https://shop.hm.com/nl/catalogue

Mijn bestelling is binnen. De halve commode zit nu vol met schattige meisjes babykleertjes
Nas, het is niet alleen je adem die veranderd, maar je hartslag gaat ook omhoog, je krijgt meer bloed enz..

Ik hijg soms al als ik 2 trappen hier in de galerij omhoog heb gelopen, maar ik maak me niet zo druk om mijn conditie, voor mijn zwangerschap kon ik de 42 km naar mijn zus in iets meer dan 2 uur fietsen (laat me alleen geen stukje rennen)
Dank, Loeszie.

O, wat leuk, al die schattige meisjeskleertjes. Wij hebben 1 setje op de toekomstige kinderkamer hangen en toen we van vakantie terug kwamen, zag ik het weer en kreeg ik gewoon een kriebel van geluk!
Cake, oké, dan moet ik dat er ook nog even bij vertellen dus

Hartslag, bloed, ademhaling...

Ik heb trouwens wel een slechte conditie, maar dat komt deels ook doordat ik drie jaar geleden een longoperatie gehad heb (door een paar klaplongen) en toen is m'n rechterlong geplakt. Daardoor is dus een gedeelte onbruikbaar geworden.
Hai trouwens!

(vandaag weer zo'n lekker dagje op het werk gehad: om 12 uur beginnen, kinderen waren met een andere leidster naar een overdekte speeltuin, die waren om 13.30 terug en om 15.15 begon hun workshop koken, ik zat er bij en keek ernaar Sowieso, als er maar 4 kinderen zijn is het altijd lekker werken )
Die conditie....ik ben af en toe net een oud wijf als ik op de fiets zit...iedereen komt me voorbij Vanmiddag even naar de stad gefietst, gosh was blij dat de brug openstond...even uitpuffen!

Babykleertjes.... je moet nu naar de Bijenkorf, 30-70%korting. Echt heel mooi spul, wat mooi blijft. Ik heb voor beiden hetzelfde Ralph Laurenpolo'tje gekocht, lekker kak en matching boys

Mel...ik denk dat jij ook een meisje krijg. Was laatst nog bij jouw vk, moest daar de klossen weghalen.
Goede reden toch, Nas? En ach, als het echt een keer noodzakelijk is dat je een eind moet rennen, lukt het dan vast wel.
Begin nu niet over aanbiedingen en mooie kleertjes Ik heb de kast nog niet vol
quote:stukje_cake schreef op 21 juli 2010 @ 20:47:

Begin nu niet over aanbiedingen en mooie kleertjes Ik heb de kast nog niet vol Ja maar die moet toch vol
Ja maar... ja Maar...

Ik krijg nog een hele zooi van mijn zusje, geen idee wat daar allemaal tussen zit.

Ik weet ook niet hoeveel setjes van welke maat ik moet hebben. Ik heb ook geen idee van hoe welk merk in welke maat valt.

Heb nu 3 (of 4) setjes in de kast, 2 of 3 x maat 50/56, maar er zit wel 2 cm verschil in de lengte van de truitjes! Ik heb ook 1x maat 62, maar die valt juist weer als een 50/56.

Ik moet zo M ophalen, maar ik wil liever 60 baby's kijken.. Zielig die baby met die darmpjes buitenboord.
Wat een irritante man bij die bevallende vrouw!

En handig die misthoorn..
quote:stukje_cake schreef op 21 juli 2010 @ 21:06:

Wat een irritante man bij die bevallende vrouw!

En handig die misthoorn..Zo dat hoeft S toch allemaal nuet tegen me te zeggen hoor tijdens de bevalling. Dat wordt moord!
hahahaa ik had ook al zoeites van, bah wat een nare vent!

Ik weet dat ik tijdens de bevalling bang was om onzin en boosheid uit te kramen. Ik vroeg steeds of ik nog wel aardig deed, hahaha. Waar je je al niet druk om maakt. R was heel lief voor me gelukkig!
Tsss wat een vent zeg...Hij stond er ook bij alsof hij in de kroeg stond ofzo... En maar verwijten maken dat ze dit toch echt zelf wilde..Echt hoor
Dat wordt hier ook moord! Ik zou hem een spuitje geven.. en dan geen narcosespuit..
hoe is het hier? heb jullie een beetje verwaarloosd, snorrie. maar ben behoorlijk ziek geworden: borstontsteking, bijna 40 graden koorts. Lactatiekundige is langs geweest, en die constateerde dat meneertje niet goed zuigt. Hij heeft alleen de korte zuigjes voor de toeschietreflex, en als de melk dan komt, dan schrikt ie, verbreekt ie het vaccuum en kan je weer overnieuw beginnen. Ook schuurt meneer met zijn tong langs mijn tepel, dus ben ik gezegend met flinke tepelkloven. We hebben de afgelopen 24 aangemodderd met afkolfen en fingerfeeding, maar ik kolf veel te weinig af (25ml per kolfsessie van 2 borsten....). vandaag dus besloten om A. op de flesvoeding te gooien. Ik moet door blijven kolfen tot de ontsteking weg is, en daarna natuurlijk afbouwen. Voel me wel al een stuk geruster en vrijer, voelde me erg baby/huis gebonden, vooral omdat ik liggend voeden het makkelijkste vond gaan (zeker in begin, met beurse punani en trekkende hechtingen).

heb ik hier nog iets gemist?? nut nog niet geworpen zo te zien. krijgen we wel een live bevalling van je??
Zeker Moom, even geduld nog

Jammer van de bv, maar als t niet gaat dan gaat t niet. Nu wel een last van je schouders afgevallen? Ik vond fv een groot voordeel dat je precies ziet wat erin gaat.

Succes en wat een prachtig kereltje is het toch!
quote:Naski schreef op 21 juli 2010 @ 20:33:

Babybytes, tja, tis niet echt informatief. Ik heb R. wel even het stukje voorgelezen dat bij 18 weken staat: dat je een andere ademhaling krijgt waardoor je ineens buiten adem kunt zijn. En dat dat niets met je conditie te maken heeft.

Wat toevallig, dat wilde ik J. ook net laten zien. Ik krijg hier ook naar mijn hoofd geslingerd dat ik zo;n slechte conditie heb ! Ben ook na trappen lopen of hard fietsen echt buiten adem.

Ik moet toch meer gaan sporten. Meneer vergeet even dat ik 4 keer per dag heen en weer loop naar school, ondertussen ook nog de boodschappen lopend of op de fiets doe en daarnaast ook oudste naar hobbies en vriendinnen breng en haal. (tel dat eens op op een dag en je maakt heeel veeeel km's) En verder een peuter van 2 die graag overal opklimt en wegrent :-) .

Vond het dus ook een mooi stukje !
Klinkt als een verstandige beslissing, Moom. Nu maar hopen dat die ontsteking snel weg is en dan lekker genieten van het flesjes geven. Wordt ie net zo goed ook wel een grote vent van.
quote:nut schreef op 21 juli 2010 @ 20:45:

Mel...ik denk dat jij ook een meisje krijg. Was laatst nog bij jouw vk, moest daar de klossen weghalen.Bij mijn VK ? Weet je dan waar / wie mijn VK is ?
Hééééy Mel, herkenbaar dus
Verstandig besluit Momo. BV is mooi als het goed gaat en anders is de fles een prima alternatief hoor !
quote:Melody74 schreef op 21 juli 2010 @ 21:54:

[...]

Bij mijn VK ? Weet je dan waar / wie mijn VK is ?Ja waar. Dat had je ooit eens verteld en dat wist ik nog...niet bang zijn dat ik een stalkert ben hoor
ik zit ook al aan de ab, dus zou met een uur of 36-48 (morgen dus) een stuk beter moeten gaan). en idd, geruststellend idee dat je nu ziet wat er in gaat, al is dat vooralsnog nog niet heel veel. maar denk ik kwestie van wennen voor A, die grote hoeveelheid zo makkelijk aangeboden.
Ik zet het even vlug neer Nut, want ik denk niet dat je ze bij mijn VK hebt gehaald, ik haal het straks weer weg.

Mijn VK zit in XXXXX.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven