Taarttips Rotterdam

21-07-2010 20:49 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Wie kan mij helpen aan een goed adres in Rotterdam voor lekkere, speciale taartjes voor een bijzondere gelegenheid?

Het liefst zou ik straks een leuk, divers aanbod neer willen zetten voor zo'n 50-70 man (kan helaas niet meer vertellen vanwege geheimhoudingsplicht ).

Alvast bedankt voor jullie tips!
quote:Analyse schreef op 21 juli 2010 @ 21:18:

Je kunt beter vragen wat niet lekker is bij Koekela Inderdaad . Gelukkig woon ik er nu iets verder vandaan. Ik kwam er veels te graag en ken het assortiment verdacht goed .
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
quote:Sophiepapa schreef op 21 juli 2010 @ 21:37:

[...]

Ik heb bij de Taartarchitect zowel mijn bruidstaart en een keer een verjaardagstaart besteld en gekocht zonder problemen.

Wat overigens niet de mogelijkheid wegneemt dat Nikkinuts daar wel een teleurstellende ervaring heeft kunnen hebben gehad.Voor mij blijven het oplichters!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:nikkinuts schreef op 21 juli 2010 @ 21:45:

[...]

Bestaan die nog? Daar kwam ik vroeger altijd met mijn opa en oma.Ja, die op de Walenburgerweg zeker.
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Vroon ken ik ook (zat vroeger ook waar nu Dunya zat)

Vindt het filiaal op de Walenburgerweg beetje vergane glorie eerlijk gezegd..kom er dan ook niet echt vaak meer.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Java schreef op 21 juli 2010 @ 21:38:

Banketbakkerij Vroon (op de Walenburgerweg, de Lusthofstraat en de Mandenmakerstraat) heeft ook altijd heerlijk spul.Ook waar! Dat wordt nog een hels dilemma straks...
www.coocli.webs.com heerlijk en bijzonder zeg ik uit eigen ervaring. En ne het is niet mijn zaak,
quote:nikkinuts schreef op 21 juli 2010 @ 21:45:

[...]

Voor mij blijven het oplichters!

Voor jou wel misschien,

dat wil niet zeggen dat het ook echt oplichters zijn.

Beetje genuancheerder mag dus wel

(en nee, ik heb geen aandelen daar )
Frankly my dear, I don"t give a damn
Waarom zou ik dat doen?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Omdat jij in je eerste posting beweert dat de Taartarchitect een oplichter is.

Begrijpelijk dat jij dat vindt, maar dat wil niet zeggen dat het ook zo is.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Suzy's is volgens mij al maanden hartstikke dicht. Het is echter het zusje van Dunya's, dus als je soesjes wilt kun je daar misschien ook wel terecht. Dunya's maakt echt goddelijk lekkere en mooie taarten!

@ Nikkinuts, je maakt nu een zwart gebaseerd op 1 (jouw) ervaring! Niet echt netjes.
Oh god ja Vroon, das wel heeel lang geleden. Hadden van die heerlijke dyonaise taarten vroeger.
quote:HEMAlover schreef op 21 juli 2010 @ 22:09:

Suzy's is volgens mij al maanden hartstikke dicht. Het is echter het zusje van Dunya's, dus als je soesjes wilt kun je daar misschien ook wel terecht. Dunya's maakt echt goddelijk lekkere en mooie taarten!

@ Nikkinuts, je maakt nu een zwart gebaseerd op 1 (jouw) ervaring! Niet echt netjes.Hehehe, dacht heel even dat jij als HEMAlover nu zelfs de taarten aan kwam prijzen
quote:BrightEyes80 schreef op 21 juli 2010 @ 22:31:

Hehehe, dacht heel even dat jij als HEMAlover nu zelfs de taarten aan kwam prijzen

Oh shit, kans gemist .

Maar hoewel mijn liefde voor de HEMA groot is, wil ik je toch geen tompoezen aansmeren voor deze bijzondere gelegenheid!
Koekela is absoluut een aanrader!

nog een aanrader is- 'Lof der zoetheid' op het noordplein.

wat ik zelf altijd eens wilde proberen is 'Haa gebak'

(ook op het noordplein), maar ik zie dat de website uit de lucht is. Volgens mij bestaat het nog wel. De eigenaresse maakte fantastische creaties voor speciale gelegenheden als bruiloften en verjaardagen. Maar ik geloof wel dat het alleen op afspraak is.
quote:sprokkelientje schreef op 21 juli 2010 @ 21:48:

Vroon ken ik ook.

Vindt het filiaal op de Walenburgerweg beetje vergane glorie eerlijk gezegd..kom er dan ook niet echt vaak meer.Ooooh wat stom van mij! Ik bedoel ook eigenlijk helemaal niet Vroon, maar Bakker Ammerlaan! DIE hebben altijd heerlijk spul. Er zitten drie Ammerlaans in Rotterdam (in Schiebroek, in Hillegersberg en in Het Lage Land), en ook nog in de omliggende stadjes. Alles van Ammerlaan vind ik fantastisch smaken, van bruin brood tot tompouce tot bruidstaart.
Absoluut Koekela!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven