Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
quote:delphicat schreef op 21 juli 2010 @ 21:23:

[...]

Zo'n zilveren ding? Een vriendinnetje van mij van vroegah, die aaaaalllless had van Snoopy en heel veel Monchichi's had ook veel van deze ballonnen, en die had haar moeder gevuld met watjes of zoiets? Dat ze altijd mooi bleven.Ja zoéén.... Maar deze moeder is zo gek niet hoor... Dit is een helicopter van 'n meter doorsnee... Weejewelhoeveulwattedazijn????
Iets anders
quote:delphicat schreef op 21 juli 2010 @ 21:28:

[...]

da's wel heel zwaar...

Ik weet het...

*gaat nogmaals naar de keuken om schaaltje te vullen en leeg te (vr)eten*
Hebben jullie het afscheidstopic gelezen? MV gaat er mee stoppen. Met forummen. Beetje wazig berichtje maar het gaat niet goed met haar. Ik hoop zo dat ze Poez gaat bellen om dr hart te luchten.

Hier ben ik best verdrietig van.
quote:delphicat schreef op 21 juli 2010 @ 18:40:

Ik heb mijn thesis ingeleverd!

Alleen nu wil ik heel graag feestelijke biertjes drinken, maar iedereen is op vakantie

* zielig, snif, boehoe *

Delphi, GOEHOED!!!! Heerlijk gevoel moet dat zijn, super!

Ik ben vast heel erg mosterd, heb nog niet verder gelezen na jouw berichtje, maar alsjeblieft, je biertje! Uh, twee maarliefst!

Eindelijk tijd voor
Ow, dit is wel heel ongepast na het bericht van Ratteke.....

Ga gauw even lezen, misschien kunnen we iets voor haar doen? Ze is veel te lief om zich rot te moeten voelen....
Heb 't ook gelezen Ratteke. Geen idee wat er precies speelt natuurlijk, maar 1 + 1 bij elkaar optellend...

Ik vind 't sneu voor MV. Meer dan sneu eigenlijk. En ik hoop dan ook dat MV zich iig bedenkt en ze een poepie komt laten ruiken hier!
Iets anders
Ze moet gewoon een topic openen met blogs. Lekker foto´s spammen (die heeft ze genoeg) en receptjes schrijven. En dan een dikke middelvinger opsteken naar de nieuwe.

En Poez is pissed.
Laat Poez maar schuiven denk ik zo
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 21 juli 2010 @ 21:50:

Laat Poez maar schuiven denk ik zo
Wowsa!!!!! That's one veeeeeeeery angry puttycat!!!

Iets anders
das wel een beetje een enge poez
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mooie foto! Is wel een mooie avatar. Zal ik eens gaan wisselen?
quote:Ratteke schreef op 21 juli 2010 @ 22:03:

Mooie foto! Is wel een mooie avatar. Zal ik eens gaan wisselen?Dat wordt je eerste wissel, of niet?

*stuiter ook even binnen*

WHAT THE FUCK!!!??? Mylene stoppen?

(zo eerst dat afscheidstopic lezen)

voor Delphi

en coole ride Its!!

schattige foto's van de katten.

BMI geneuzel negeer ik.... ik ben niet dik,hooguit wat kort voor mijn gewicht
Iew, ik vind 'm een beetje eng Rat! Doe je ouwe maar weer!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:delphicat schreef op 21 juli 2010 @ 22:06:

[...]

Dat wordt je eerste wissel, of niet?

Ja, ik heb heel in het begin een zwarte hello kitty gehad maar op een avatarzoektopic heeft Loreyi deze voor me gevonden. En daarna nooit meer gewisseld. Op de kerst en Halloweenavatars na. Maar ik vind het meisje met rat zo goed bij mijn nick passen.

Ik moet nog wel ff wennen aan mijn nieuwe uiterlijk. En motto.

Ik krijg visite. Morgana komt lekker naast me zitten bleren.... moet ff geaaid worden.
Je motto vind ik een blijvertje Ratteke, je ava.... daar ben ik nog niet helemaal uit
Iets anders
In de lijn van Poez die los gaat: schiet me net te binnen dat 't voor Naomi en consorten misschien maar goed is dat Leo nu op vakantie is?

Ik kan d'r NIET bij...
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 21 juli 2010 @ 22:23:

In de lijn van Poez die los gaat: schiet me net te binnen dat 't voor Naomi en consorten misschien maar goed is dat Leo nu op vakantie is?

Ik kan d'r NIET bij... Oh, maar Leo heeft internet op dr mobiel... Op het topic van Robo heeft ze vandaag of gisteren nog gepost. Ze heeft het leuk. En een Snuggie...
Ik heb laatst uitgebreid gemaild met MV en ze zat al over een hoop dingen in de put.

Nou nog even die fijne nekslag van het bloggen erbij..

Kan me voorstellen dat ze het zat is.
We kunnen Leo ff smsen?
quote:Ratteke schreef op 21 juli 2010 @ 22:25:

[...]

Oh, maar Leo heeft internet op dr mobiel... Op het topic van Robo heeft ze vandaag of gisteren nog gepost. Ze heeft het leuk. En een Snuggie...Een Snùggie??? Maar goed om te lezen dat ze het leuk heeft!!
Iets anders
quote:biebelie schreef op 21 juli 2010 @ 22:26:

We kunnen Leo ff smsen? Naah... denk oprecht dat 't beter is als Leo nog even in zalige onwetendheid verkeert eigenlijk. D'r is van vivahogerhand toch niemand aanwezig, en Leo heeft denk ik wel wat anders nodig als ergens over over de rooie gaan. Al is het nog zo'n goeie zaak en zo triest dat het zo loopt.
Iets anders
Ja daar heb je gelijk aan Babs.

verstandig mensch
De mojito is op, kun je 't merken?
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven