Fussie did it helemaal!!!

09-07-2010 12:23 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veertig volle weken heb je uitgezeten, knap hoor.

Spannend, soms zelfs een beetje eng, maar het is jullie gelukt.

En omdat je vorige keer bij jouw Oudste een pagina's lang topic kreeg, is het natuurlijk zielig voor Kleintje als die geen eigen topic heeft...

Dus; goed gedaan, en ik snap dat je jouw prachtige buik koestert en ervan geniet (goed, zo)... maar nu mag Kleintje wel komen hoor! We zijn benieuwd.

Wat wilde ik nou toch typen?
Zoeb, ben jij Hyves-vriendje van Fus?

Daar staat de naam (in een van de krabbels).
Gefeliciteerd met jullie zoon!
Lieve familie Fuss, gefeliciteerd met jullie Skippy. Super!

Lieve Skippy, welkom!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Lieve, lieve Fus, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en log in van het Noorse platteland en wat zie ik? Skippy is er! Geweldig! Wat een mooi nieuws. Ik zit helemaal te glimmen bij dit versgeperste babynieuws.

Ik kom hem snel bewonderen! Geniet van je mannen
Wow Fussie, geweldig, hij is er! Gefeliciteerd met je zoon! Is hij zo groot als je dacht of valt het mee ?
Ha, een vers kuiken! Fussie van harte gefeliciteerd met je zoon!

Klinkt goed dat lieverdje op je buik nadat hij lekker bij jou gedronken heeft
Geweldig! Gefeliciteerd, Fussie, Fussie-man en Fussie Grote Broer! Geniet met zijn viertjes.

(geen airco is trouwens belachelijk!)
Fuss.... Van harte gefeliciteerd met jullie Skip. Geniet ervan. Ik Hyves je even als ik thuis ben. Kus voor jullie!
Dubbel

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Fussie, van harte gefeliciteerd!!! Heel veel geluk voor jullie viertjes, geniet maar lekker van elkaar!

Knuf
eindelijk tijd voor een berichtje. Het is zo ontzettend fijn zon klein jongetje. Hij ruikt zo lekker. En is zo mooi. Drinkt al zo goed uit de borst. Wat een verschil met de vorige keer. Ik wist niet dat het zo fijn kom zijn!
eindelijk tijd voor een berichtje. Het is zo ontzettend fijn zon klein jongetje. Hij ruikt zo lekker. En is zo mooi. Drinkt al zo goed uit de borst. Wat een verschil met de vorige keer. Ik wist niet dat het zo fijn kom zijn!
Wat fijn Fussie!
Morgen mogen we naar huis. Zou zelfs vandaag al mogen. Maar dat wil ik zelf niet. Ik ken mezelf dan hol ik mezelf voorbij. Kleine Zoon doet het zo fijn. Hij is ontzettend mooi. Maar dat vinden alle mamas natuurlijk. Grote Zoon vindt het ook heel leuk nu. Moest eerst even wennen. En de papa is zo trots en zo goed als papa. Ik geniet!
Morgen mogen we naar huis. Zou zelfs vandaag al mogen. Maar dat wil ik zelf niet. Ik ken mezelf dan hol ik mezelf voorbij. Kleine Zoon doet het zo fijn. Hij is ontzettend mooi. Maar dat vinden alle mamas natuurlijk. Grote Zoon vindt het ook heel leuk nu. Moest eerst even wennen. En de papa is zo trots en zo goed als papa. Ik geniet!
Oooooooh, lieve Fus, wat klinkt je gelukkig. Ik word er helemaal blij van. Fijn, fijn, fijn!

Knuffel voor de jouwen, en voor jouzelf in het bijzonder!

Wat wilde ik nou toch typen?
Wat klink je heerlijk! En wat fijn dat het deze keer allemaal zo lekker loopt! Dikke
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Lekker naar huis morgen, naar je andere 2 mannen! Wat heerlijk om je zo te horen genieten, ik geniet met je mee!
Fussie, gefeliciteerd met je zoontje. En wat fijn dat hij zo lang binnen is gebleven! Al je zorgen gelukkig voor niets geweest. En wat moet het toch ontzettend fijn zijn om een voldragen kindje te hebben en te kunnen genieten van de kraamtijd!
We zijn thuis. Ik ga morgen eens op het gemak dit topic doorlezen, maar weet nu al dat ik er blij mee ben! Dank jullie wel allemaal.

Skippy is een heerlijk jongetje. Hij is Zoet met een hoofdletter Z. Het is vooral slapen wat hij doet en daarnaast heel goed drinken bij mama. Hij is zelfs al aangekomen ipv afgevallen!

Deze mama geniet zó, dat is bijna niet voor te stellen!
Wat fijn Fussie!

Doe rustig aan meid!
Fussie! Heb je er nu twee?

En dat meld je niet even bij de koningin in de kroeg?

Gefeliciteerd!

~daar moet op gedronken worden hihaho!~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven