Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
En heet ***** (de praktijk)
En volgens mij kun je daar geen klossen halen
He je zat toch in Gr-Zuid, bij de de laan corpus den hoorn. Of had je daar alleen de echo?

Of ben ik nu gewoon heel erg in de war
Daar moest ik idd heen voor een echo hahahaha dat kunnen ze hier niet zelf namelijk. Straks voor de 20 weken moet ik daar ook weer heen. Maar mijn VK zit daar dus niet.

Ik snapte het al niet hahahahaha.
Zo hehe, nu begrijpen we elkaar...was ik toch niet zo dommig ;-P
Ben daar heen geweest voor alle echo's trouwens. (ben daar bijna vaker geweest dan bij de VK hahahahahaha)
Goedemorgen!

Momo wat vervelend van de borstontsteking zeg.

Nut, ik ben ook voor 20 wekenecho toen bij die straat geweest. Volgens mij worden veel Grunnigers daar naartoe gestuurd.

Heb goed geslapen! Ook wel eens lekker.
Goedemorgen,

Jeetje hebben we zoveel groningers hier? Wist ik helemaal niet.

Momo, goede keuze waarschijnlijk om te stoppen met de borstvoeding. Kan me voorstellen dat je graag door wil gaan, maar ten koste van je gezondheid en die van de kleine ook natuurlijk is het beter om te stoppen. Beterschap!

Pff wat heb ik slecht geslapen zeg. Probleem is echt dat als ik uit mijn werk kom ik helemaal kapot ben. Maar ga ik rond half 11, 11 uur naar bed ben ik klaar wakker. Zo heb ik dus weer wakker gelegen tot 1 uur. Probeer deze week al niet te gaan slapen aan het begin van de avond maar ook dat maakt geen verschil. Ik ben over mijn moeheid heen.Ook nog 3 keer wakker geweest vannacht, begint me nu een beetje op te breken.....ik wil zo graag SLAPEN!
Meld!

Heb al een flinke ruzie erop zitten met S. wat een schijtidioot kan het soms toch zijn. Nou hij bekijkt het maar!

Ga schoonmaken, helpt tegen de woede
Nut, mannen zijn soms echt schijtidioten! Schoonmaakse! Het is straks vast weer goed!
Schijtidioot? Hahaha! Arme Nut! J. is de laatste tijd belachelijk lief en zorgzaam.... Dat is ook niet best hoor! Krijg bijna de neiging om hem een sms te sturen dat ik van hem hou.... Bijna dan he!
Oh en ik ben weer misselijk jiehaaaaaaaaaaaa!! Is de bezorgdheid ook weer weg!
Jee Mariel, wat fijn! Heerlijk he om blij te zijn als je misselijk bent.

Ik heb net geboden op vakantieveilingen en heb gewoon gewonnen! Dus lekker goedkoop een nachtje weg.
Fijn dat je weer misselijk bent Mar!

K werd vanmorgen om 6 uur wakker gebeld... Ik natuurlijk uit bed gesprongen omdat ik dacht dat er iets met iemand was.. is het 1 of andere onbekende idioot die mij voor de lol belde (hij had gisteren overdag ook al gebeld).. Normaal doe ik niets terug, maar tjah.. hormonen he Heb hem om 7 uur terug gebeld waarom hij nu belde, toen hing hij op. Heb hem om 10 uur nog eens gebeld en gezegd dat ik toch wel erg graag wilde weten waarom hij zo vroeg belde en of hij het ook zo onprettig vond om door een totaal onbekende iedere keer gebeld te worden. Toen was hij het ook zat en begon te schelden. De kleuter

Niet handig om te doen, maar wel lekker
Huis schoon, er is sorry gezegd dus we gaan weer over op de orde van de dag

Cake wat een lamzak! Goed dat je hebt teruggebeld.

Ik had ooit ook eens zo'n lastpak. Na weer een heleboel telefoontjes was is het zat en begon ik te schelden..niet te zuinig..het hele vloekabc kwam er aan te pas! echt 2 tellen later weer telefoon, haha was het mn moeder die ik zo gruwelijk had uitgescholden

Mariel, nog 1 nachtje slapen voor de echo!!!!
Nut, ik heb me er prima mee vermaakt Ik wilde hem eens laten voelen hoe het was, voor hij mij vaker ging bellen.. En ik was gewoon hellig, ben vanmorgen zo snel uit bed gesprongen dat ik nu meer last van mijn heup heb. Was net bij de fysio en die gaf me een standje dat ik niet zo snel uit bed had moeten springen.. Tjah.. laat dat nu net iets zijn wat ik doe als om 6 uur in de ochtend de telefoon gaat

Wel grappig dat je je moeder zo ge-a-b-c't hebt Vond ze zelf vast wat minder..
Moet straks boodschappen doen...inspiratie nodig...wat zullen we weer eens gaan eten?
Lekkere zomerse salade met gebakken krieltjes en een moot zalm?

Lekker pastaschotel met garnalen en gamba's?

Ordinaire patat met frikandel!

Pizza... (zelfgemaakt is zooooo lekker!)

Ik zou momenteel een moord plegen voor iets mediterraans... Tapas oid.

Oh en chili con carne heb ik nu ook wel trek in!

Of gewoon witte bonen in tomatensaus met spekjes!

Stamppot andijvie!
Wilde ik net een gevulde koek naar binnen werken... Zit er schimmel op! Terwijl ik het pak vorige week gekocht heb... Schandalig! Dus toen maar een witte reep met crispies naar binnen gewerkt.

Meiden; IK HEB VAKANTIE!
Ik ga zo chili con carne maken, lekker!
Mar, moet ik een portie jouw kant op sturen?

(zuurbranden gegarandeerd door de bonen en sambal)
A is boven geboortegewicht! 3520 gram! *trost is.

met mij gaat het ok. roodheid is minder, koorts lijkt weg. nog wel slapjes hoor...
oh, en ik kwam een topic titel tegen, waarvan ik vermoedde dat ie van marielle afkwam. wat schetste mijn verbazing? niet dus!
t vieze plaatjes topic Momo?

Fijn dat het beter met je gaat en dat A goed groeit!

Ik heb net mijn kraampakket gekregen
Nee, niet dus Momo! Maar ben wel heftig bezig daar hoor! Topic naar mijn hart! Hebben jullie al gekeken? Als je bij de top 10 kijkt heb je 'm zo gevonden! Ben me even aan het uitleven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven