3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
vrijdag 23 juli 2010 om 00:52
quote:Bloempje13 schreef op 23 juli 2010 @ 00:50:
Ik heb niet zozeer heimwee naar Nederland, maar voel me wel steeds vaker alleen/eenzaam in Egypte. Mensen komen en gaan daar maar en het valt me steeds zwaarder om iedere keer weer 'nieuwe vrienden' te maken. Ook wil ik me graag settelen, huisje boompje beestje en een toekomst opbouwen.
Maar je bouwt liever geen huis-boompje-beestje in Egypte
Ik heb niet zozeer heimwee naar Nederland, maar voel me wel steeds vaker alleen/eenzaam in Egypte. Mensen komen en gaan daar maar en het valt me steeds zwaarder om iedere keer weer 'nieuwe vrienden' te maken. Ook wil ik me graag settelen, huisje boompje beestje en een toekomst opbouwen.
Maar je bouwt liever geen huis-boompje-beestje in Egypte
vrijdag 23 juli 2010 om 01:10
quote:mocy schreef op 23 juli 2010 @ 01:07:
Zo hé andere provincie ook nog.
Wat fijn voor je dat het toch nog redelijk snel gegaan is.
Ja he ik ben ook zo blij dat ik hier weg kan.
Ik kom nu in een hele rustige buurt te wonen, dat zal ook wel weer wennen zijn, want sinds ik op mezelf woon heb ik bijna altijd in kekke/onrustige buurtjes gewoond
Zo hé andere provincie ook nog.
Wat fijn voor je dat het toch nog redelijk snel gegaan is.
Ja he ik ben ook zo blij dat ik hier weg kan.
Ik kom nu in een hele rustige buurt te wonen, dat zal ook wel weer wennen zijn, want sinds ik op mezelf woon heb ik bijna altijd in kekke/onrustige buurtjes gewoond
vrijdag 23 juli 2010 om 01:18
quote:mocy schreef op 23 juli 2010 @ 01:17:
Ik woonde hiervoor ook in een hele drukke ''never a dull moment" wijk en heb hier echt moeten wennen en mis nog wel eens de drukte. Als ik door mijn oude wijk fiets denk ik altijd ''lekker''. Onbegrijpelijk voor velen.
Ik begrijp dat wel, hoor
Tokkies, je ken niet met ze en je ken niet zonder ze
Ik woonde hiervoor ook in een hele drukke ''never a dull moment" wijk en heb hier echt moeten wennen en mis nog wel eens de drukte. Als ik door mijn oude wijk fiets denk ik altijd ''lekker''. Onbegrijpelijk voor velen.
Ik begrijp dat wel, hoor
Tokkies, je ken niet met ze en je ken niet zonder ze