Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 22 juli 2010 @ 20:46:

Hmmm dat is minder dat het nog niet helemaal wil vlotten met medicijnen. Moet hij niet eerdaags terug ter controle?

Volgens mij in augustus. Maar ik denk dat hij door het warme weer van de laatste tijd ook niet beter is gaan slapen. Ik heb het idee dat het de laatste 2 nachten wel beter gaat. Ik hoop echt dat het nieuwe bed de truuk doet. In hotels slapen we meestal allebei erg lekker, die zijn ook vaak 2 meter breed. Het gaat er mij om dat hij me niet steeds meer raakt als hij slaat met zijn armen. Dat praten en snurken enzo ben ik wel aan gewend inmiddels en ik ben het zat om maar steeds zelf op zo'n rotbedje naast hem te slapen.

Welke wheelybug wil je gaan kopen voor Eetje?
quote:Star schreef op 23 juli 2010 @ 09:21:

Zware werk? Als je zwaar werk hebt liggen dan moet je het eens gaan bijhouden

Ramen lappen enzo bedoel ik.

En ik ga nu de douche doen.

Maar ik vertoon schoonmaak ontwijkend gedrag.
quote:Star schreef op 23 juli 2010 @ 09:21:

Amaal, wanneer moet je naar de lk nou trouwens?Vandaag toch?
Anders zet je er een hekje tussen zodat ie je niet meer kan slaan 's nachts

Ik weet nog niet welke Wheelybug, moet ze even in het echt zien.

Ramen lappen, bleeeeegh. Hier schijnt de zon er vol op dus dan kan het al niet meer

Is dit niks Star?, is 3 in 1.
In zuid Mal. Handig hoor want nu hoef je niks meer op de band te leggen en je ziet gelijk wat je al uitgegeven hebt. Al gaat het niet sneller want ik vond het nog wel een geklungel met dat scanapparaat, maar dat kan ook aan mij liggen. Kun je bij de C1000 ook met een scanner de winkel door?
Ooo, wat een gaaf ding Bam, die roze!

Bij ons is de wheelybug nauwelijks gebruikt. Het lieveheersbeest. Ze is er een paar keer lelijk mee omgetuiteld, dat wel. Maar het is een leuk ding.

Ha Naatie, leuk dat je 'dr weer bent! En goed dat je nieuwe baan nog steeds zo bevalt! Hmm, Rosmalen... Klint niet zo heel erg bruisend. Maar lief dat je je zus gezelschap houdt!

Joh, en jullie aan de ww, Bam en Naat, wat dapper!

Niet zo heel erg bijgelezen. En druk. Volgende week lekker vakantie! Dus doeidoei voor nu!
O, en granberrysap is ook goed tegen blaasontsteking! Is het trouwnes blaasontstekin Amalia (al met potje op stap geweest? )? Vervelend joh.

Zag nog berichtje van Compu vorbij komen, gelukkig alles goed daar dus!
Ha, kolfttime?
He shoot, ging je even bellen maar telefoon ligt thuis aan het infuus. Nou goed, komt wel. Alles cool?
Neej, maar ineens geen inet meer. Nu kolftijd
Alles cool wel ja. Prima weertje vandaag ook wel. Met Joe? Bijna vakantie....
Jahoor, alles goed met Compu! Mis jullie hartstikke. Heb het juist zo nodig nu om te forummen.

Hoop dat alles goed is hier met allemaal. Tot gauw hopelijk!!

(Babykamer nog lang niet af...komt deze weken)
Heeeeej Compu meis, heb je stiekum ergens een computer met internet gevonden of ben je weer online in nieuwe huis? Spannend allemaal! Hoop dat je snel weer terug bent voor veel morele support en online begrip, tijd voor de tribune.

Suus, geen internet onder het kolven, hoe schandalig! Alles goed wel ja. Moeten snel eens over dat logeerplan praten, agenda slibt aardig dicht hier. Kom sowieso gezellig middagje langs (if you'll have me ).

Nog een klein half uurtje werken en dan heeft mama vakantie, ha!
Lekker naar strand geweest vandaag, het was er heerlijk

Eetje was voor het eerst echt op het strand en ze vond het er geweldig en het zand erg lekker, zet wel even fotootje op de groep zo

Hel, morgen even onder voorbehoud, meneer had ook plannen hoor ik net
Maakt jouw meneer plannen? Moet niet gekker worden... Lekker, ukkepuk op strand! Waar was je?

Jee, wat rustig hier vanavond! Nou goed, dan ga ik ook slapen. Trusten!
Morgen dames
Hoi!

Geen blaasontsteking. Klachten ook over. Vreemd.

Foto en filmpje (als het goed is) op hyves.

Fijn weekend
Hallo! Ik kom net mijn bed wederom uit gerold, ventje weer een dikke aanval gehad vannacht en daarna weer heel vroeg wakker, net als vorig weekend.
Mal klinkt niet goed de laatste tijd. Wat kan dat nou zijn? Sneu voor jullie allemaal
BAM die zwart wit foto's zijn gaaf trouwens! Had ik nog niet gezegd. Erg mooi.

Grappig fietsje btw
Wat naar Mal. Wat kwam er uit de belafspraak? Die was toch woensdag?

Lekkere dag gehad, met vent en kindjes gepicknickt hier in natuurlijkgebied, vanmiddag kleinste meisje in bed, oudste meisje in blote billen in tuinbadje.
We hebben woensdag een belafspraak gehad, en we moesten de medicijnen wat verhogen, maar misschien duurt het even voor het werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven