Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha nee dat is wel een heel groot verschil inderdaad.
Mooie foto's Bam, zal gaaf staan 3 naast elkaar!

Wat goed dat jullie aan het ww-en zijn! Ik moet ook weer, die laatste kilo's he!

Dan zou ik voor de wheely gaan Star! Ik heb al bedacht dat ik hem dan bewaar voor mijn kleinkinderen. Er zal een dag komen dat er een kind opzit!
quote:bambino schreef op 22 juli 2010 @ 22:21:

[...]

Ik ga naar de ww, al is hij 4 weken dicht en 2 weken ben ik er zelf niet. dus afgelopen dinsdag op de scoot naar de ww in Utrecht na 2 weken, maar die weegschaal klopte van geen kant, dus ik niet blij, hahaha

doe ik ook niet weer.

( scheelt bijna 10kilo met mijn weegschaal & hier in hilversum bijna 7, vandaar dus dat ik kan zeggen dat de weegschaal niet kloppend is met die van Hilversum, dat zou eigenlijk gelijk moeten zijn)
wat ben ik toch aan het prutsen
Zie oma Juud al zitten haar kleinkinderen op de Wheelybug meppend.
10 kilo? Dat klopt echt niet.Je schrik je rot zeg! Tss..

Weet iemand of Rosmalen een beetje aardig te winkelen is? Ik ga morgen mn zusje gezelschap houden in de auto. Zij moet daar voor haar werk naar toe, maar ik ga niet wachten. Dus ik dacht, dan ga ik winkelen. Heb wel wat gevonden op internet,maar als er toevallig al iemand geweest is?
quote:bambino schreef op 22 juli 2010 @ 22:25:

wat ben ik toch aan het prutsen Ja ben je lekker jezelf aan het kwooten?
Rosmalen? Hmmm niet echt bekend als shoppingstad volgens mij.
Ik vind overigens dat je niet heel veel hebt aan die preken van ze, ik vind het wel een stok achter de deur dat je gaat wegen, en dat je toch afgevallen wilt zijn.. Haha ik hou er niet zo van om op mijn plaat te gaan

maar als het straks ingebakken zit, zal ik mij kennende niet meer gaan.

Ik zou zeggen juud: WELKOM
idd, ik moest al wennen aan die 7 kilo haha.

Hoe lang ben jij bezig Naatie?
Nee hè, dat dacht ik ook al, maar ja, misschien hoef ik er maar een uurtje rond te lopen. Zag i.i.g. dat er een Hema was, anders ga ik daar maar koffie drinken
Ik doe het gewoon alleen online en ben pas vorige week woensdag begonnen.

Ja Juud, welkom in het ww groepje
Welkom bij de ww bedoel je? Dan kom ik wel naar Bamstad heb ik al door. Ik heb het ooit gedaan maar ik werd zo moe van het gepromoot van hun artikelen dat ik er al gauw klaar mee was. En ik ben ook niet streng genoeg voor mijzelf daarvoor. Want dan mag ik bijv. 1 glas chocomelk, maar ja wat doe ik dan met de rest van het pak, juist ja opdrinken! Maar als opstart zal het prima werken, vaak moet je weer even schakelen en dan is het fijn als je daar wat bij geholpen wordt.
Is er in Naatstad dan geen Hema?
Jawel hoor Juud, maar daar vind ik de koffie wel oké. Dus als er echt niks te winkelen valt, ga ik daar maar zitten

Of ik moet naar 's Hertogenbosch rijden,maar ik weet niet hoe lang mn zusje daar bezig is. Straks is ze al klaar voordat ik daar heb geparkeerd..haha..
Ik heb een paar foto's op hyves van de kermis. Morgen doe ik er nog wel een paar, want hij geeft steeds foutmelding en ik ben het zat
quote:Juud_ schreef op 22 juli 2010 @ 22:31:

Welkom bij de ww bedoel je? Dan kom ik wel naar Bamstad heb ik al door. Ik heb het ooit gedaan maar ik werd zo moe van het gepromoot van hun artikelen dat ik er al gauw klaar mee was. En ik ben ook niet streng genoeg voor mijzelf daarvoor. Want dan mag ik bijv. 1 glas chocomelk, maar ja wat doe ik dan met de rest van het pak, juist ja opdrinken! Maar als opstart zal het prima werken, vaak moet je weer even schakelen en dan is het fijn als je daar wat bij geholpen wordt.

Daar had ik het laatste jaar dus last van, niet streng genoeg, terwijl dat normaliter wel het geval is.

Sinds ik met de ww begonnen ben heb ik er geen moeite meer mee. Ik kan het allemaal vrij goed laten staan.. Blijkbaar ha dik zoiets nodig.. Bammie zit raar in elkaar
En je kan zelfs af en toe nog een patatje of iets eten ook! En zo moet het ook, anders hou je het niet vol en als je dan op je gewicht zit en je eet af en toe die 'slechte' dingen weer, zitten er zo weer een paar kilo bij!
quote:naatie schreef op 22 juli 2010 @ 22:48:

En je kan zelfs af en toe nog een patatje of iets eten ook! En zo moet het ook, anders hou je het niet vol en als je dan op je gewicht zit en je eet af en toe die 'slechte' dingen weer, zitten er zo weer een paar kilo bij!Precies, anders was ik er ook niet aan begonnen!
nu ga ik naar bed. Ben het zat voor vandaag.

Trust
Weltrusten. Ik ga ook mn bed eens opzoeken. Bye
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 22-07-2010 23:02
Reden: Duhh...
% gewijzigd
Goeiemorgen!

Traktatie voor Sjimmie is klaar dus ik ga hem wegbrengen en dan boodschappen doen. Er is een nieuwe appie waar je zelf je boodschappen kunt scannen en betalen, kijken of dat wat is.

Fijne dag allemaal!
Juud, waar zit die Appie dan? Bij de C1000 vlakbij ons zit dat ook al. Veel plezier met tracteren! We hebben het bed in the city gekocht, in de winkel waar je bijna niet meer kan komen door alle opbrekingen Duurt alleen minimaal 5 weken voor hij er is.

Bam, leuke foto's van Juul op de kermis.

Naatie, balen dat er na de vakantie weer 5 kilo aanzat. Maar dat heb je er vast snel weer af

Amalia, gaat het al wat beter? Veel verse jus d orange drinken helpt ook goed tegen blaasontstekingen, wat Juud al zegt. Maar moet je misschien met de BV weer mee oppassen. (krampjes)

Bah, ik moet gaan poetsen, ik heb helemaal geen zin. Maar straks is Mr J 3 weken thuis en dan komt het zware werk er ook niet van.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zware werk? Als je zwaar werk hebt liggen dan moet je het eens gaan bijhouden
Amaal, wanneer moet je naar de lk nou trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven