Ik ben weg....
zaterdag 24 juli 2010 om 20:00
Ik ben dus eindelijk weg...
en god wat doet het pijn...wat is het moeilijk.
Maar ik weet ook dat het vechten tegen de bierkaai is.
Maar ik ga door een hell.
Alle reacties, tips, adviezen, aanmoedigingen(vooral van de gene die mijn topics nog kennen) zijn meer dan welkom.
Voel me zo rot... de witte wijn haalt voor de nu de scherpe kantjes eraf...maar als ik aan morgen denk...het gevoel wat ik weer ga voelen..zakt de moed in me schoenen...
Help....tis zo moeilijk...nog nooit zo erg heb ik dit ervaren
en god wat doet het pijn...wat is het moeilijk.
Maar ik weet ook dat het vechten tegen de bierkaai is.
Maar ik ga door een hell.
Alle reacties, tips, adviezen, aanmoedigingen(vooral van de gene die mijn topics nog kennen) zijn meer dan welkom.
Voel me zo rot... de witte wijn haalt voor de nu de scherpe kantjes eraf...maar als ik aan morgen denk...het gevoel wat ik weer ga voelen..zakt de moed in me schoenen...
Help....tis zo moeilijk...nog nooit zo erg heb ik dit ervaren
zaterdag 24 juli 2010 om 20:13
zaterdag 24 juli 2010 om 20:16
Alcohol haalt helemaal geen scherpe kantjes ook maar ergens vanaf. Maak jezelf nou maar niks wijs, je wordt zo dadelijk emotioneel, gaat huilen, verlangen, betreuren, zwelgen en mijmeren en misschien als klap op de vuurpijl sms-en of -erger- bellen of -oh horror- aan zijn deurbel hangen. Zet weg die fles, bel een vriendin en houd je kop erbij. Succes.
(P.s. waar ben je eigenlijk weg van?)
(P.s. waar ben je eigenlijk weg van?)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:23
Ja vc dat klopt maar is hier nu niet aan de orde...dat beloof ik mijzelf..en mijn beloftes zijn heilig toch bedankt dat je me er even op attendeert.
Ja ik ben weg van mijn partner...
@ zonnestraal idd even die geestelijke verdoving...maar toch bij de les..alleen ff wat minder...ik geniet..maar met mate...
Ja ik ben weg van mijn partner...
@ zonnestraal idd even die geestelijke verdoving...maar toch bij de les..alleen ff wat minder...ik geniet..maar met mate...
zaterdag 24 juli 2010 om 20:26
Ik kan me best voorstellen dat je gewoon even zin hebt in een wijntje als je je heel rot voelt. Zolang je maar niet gaat vluchten in de drank, daar niet in blijft hangen, mwah, voor die ene avond is het niet zo erg.
Houd jezelf dat dan voor Butterfly; dat je de juiste keuze gemaakt hebt. Wanneer je dat zeker weet weet je nu al dat, hoewel het nu verrot moeilijk is, het uiteindelijk alleen maar beter wordt. Je kiest voor jezelf, voor een beter leven. Houdt dat voor ogen!
Houd jezelf dat dan voor Butterfly; dat je de juiste keuze gemaakt hebt. Wanneer je dat zeker weet weet je nu al dat, hoewel het nu verrot moeilijk is, het uiteindelijk alleen maar beter wordt. Je kiest voor jezelf, voor een beter leven. Houdt dat voor ogen!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 24 juli 2010 om 20:28
zaterdag 24 juli 2010 om 20:34
zaterdag 24 juli 2010 om 20:37
JA Rary wordt maandag gebelt voor een telefonisch intervieuw..
en vanuit daar een behandelplan.
Mijn relatie is niet over gegaan door mij...heeft partner ook bevestigd..ik ben een moeilijk men...weet ik en heb me problemen als ieder ander..
Deze relatie is uit gegaan door drugs..en beloftes verbreken..daar wil ik het op houden
en vanuit daar een behandelplan.
Mijn relatie is niet over gegaan door mij...heeft partner ook bevestigd..ik ben een moeilijk men...weet ik en heb me problemen als ieder ander..
Deze relatie is uit gegaan door drugs..en beloftes verbreken..daar wil ik het op houden