Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
Oehoehoehoehoehoeheoeeeeeeeee

(echo echo echo)
.
We vielen bijna van Viev af............... zo laag stonden 'we' al!

Come on ladies, time for news!

x
.
Haha, ik wilde even kijken of het hier nog door ging, maar nee, dus!!
.
Zullen we een nieuw topic openen? Geen idee waarover, maar met de verplichting dat iedereen elke week tenminste één keer reageert Ik vind het eigenlijk ook wel jammer. De laatste tijd heb ik het ook een beetje druk gehad, maar toch. Niks is ook niks.
Ik stem voor!

(een nieuw topic dan :-D)

Hyves is idd leuk maar niet zo leuk als het hier was.

Als we nu hier wat nieuwe titels verzinnen starten we er lekker weer een op... met frisse zin!

x
Peuters, pubers, pensioen en alle fases ertussen

(zou een optie kunnen zijn..hahahaha)
.
.
.
Ha Ladies!

Moest het het topic uitgraven en afstoffen!

Door hyves moest ik weer aan jullie denken!

Maar zie dat het hier erg stil is.

Hoe is het met jullie?

Hier alles goed. De kleine man doet het goed, alweer 1 jaar.

Liefs Sje
Hallo allemaal,

Ik ben ook zeker voor, haha, maar door de bruiloft en de vakanties daarvoor en na is het er niet van gekomen. Nu ben ik getrouwd en heb alle tijd haha.

Sje stuurde gisteren een heel lief berichtje, dus hierbij ook mijn bijdrage aan het forum. Hoop dat we het een nieuw leven kunnen inblazen, ondanks de zomervakanties e.d.

Dus tot horens allemaal!!
Ja, ik ben er ook!

Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat Sje!

Onwijs mooie foto's NIWGN, van je bruiloft. Een prachtig paar, een mooi stel kinderen en een goeie fotograaf.

Allemaal aan het genieten van het mooie weer?

Bij de boefjes is het wel warm werken zonder airco. Maar goed, wij hebben nog de mazzel dat de ramen een klein (5 cm) stukje open kunnen. De boefjes zelf kunnen niks open zetten.

Volgende week nog een weekje en dan 2 weekjes vakantie. Volgende week is eigenlijk ook al een beetje vakantie, want dan is Daphne uit logeren. En dat is toch wel even lekker, de tijd helemaal voor jezelf. Alhoewel... We gaan Daphne's kamer doen. Roze muren, prinsessen bende en een zilveren bed

Ik zeg; open een nieuw topic. We gaan ervoor!
.
Ja, wie wil de eer hebben om een nieuw topic te openen?

of is dat al gedaan, heb nog niet gecheckt haha.

Dank je DDDJ voor je complimenten. Eerst even zoeken/kijken of er al iets geopend
nog niet toch???
Nee volgens mij nog niet.

Ik ben kindloos vanaf vanmiddag. En vanmiddag heb ik me verveeld en nu ben ik te moe om m'n ogen open te houden, dus ga ik heel spannend maar gewoon vroeg naar bed

We hebben wel een opening nodig met tropische cocktails of een strandje ofzo.
Kindloos? lekker is dat even, hè! Ik vind het al fijn als op mijn vrije dag één kind wordt opgehaald. Gewoon even aandacht voor één iemand tegelijk.

En inderdaad, iets super vrolijks als starter. P, jij kunt dat vaak wel leuk, ga je eentje voor ons openen??
Tomtiedomtiedom
ReOEHnie?

Bed wordt gaaf!! Ik ben lekker aan het kliederen met zilveren en gouden verf. Helemaal leuk!

Daphne heeft het ondertussen lekker naar haar zin bij opa en oma. Tot nu toe iedere dag wat gezelligs gedaan en iedere dag een kruisje zetten ('nog zoveel kruisjes en dan komen papa en mama') en iedere dag een klein cadeautje.

P. gaan we voor een nieuw topic?
DDDJ, D krijgt een grote meidenkamer? Gaaf! Lekker weer opnieuw uitleven in de bouwmarkt... Hoe oud is ze nu?

Bijna vakantie! Deze week nog werken en dan een paar weken vrij!

Ben er aan toe, kan de hele dag wel pitten... En dat ga ik dan ook vlg week eens lekker doen, als kereltje lekker op KDV speelt.

Wie zijn er nog 'actief' hier? NIWGN, Punkertje, DDDJ, Jacinta en AAAtje?

Punkertje, ik ben ben voor nieuw topic!

Mijn eerste titelsuggestie heb ik gegeven...

Verder weinig inspiratie voor nieuwe titels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven