saai - saaier - saaist

02-05-2010 12:51 330 berichten
Alle reacties Link kopieren

We hadden weer saai een topic vol dus gaan we hier maar saai verder...
Snjókorn falla, á allt og alla
Nee, geen spierpijn gelukkig. Ik bel haar saai donderdag even (als ze de sleutel krijgt).
Gelukkig geen saaie spierpijn. En je zus zal het zeker fijn vinden als je haar saai op donderdag even belt.
Ahh, snjookie wat jammer voor je maar hier een saaie .

Hier wel spierpijn van het saaie juichen van gisteren. Wat saai spannend zeg. Halve vriendengroep hier en die rotscheids voor van alles en nog wat saai geroepen.

Saai bier, fris, rode wijn en saaie oranjeknabbels.

Nu een saaie stoommaaltijd eten.
hoi saaierds,fijn een dagje vrij.saai thuis aan ut rommelenstrijken enz...

komt vanavond wat bezoek, heb citroenyoghurttaart gemaakt.staat nu in de koelkast. hopelijk is ie goed gelukt.morgen beetje saai werken en verder van de zon genieten
Saaie laatste dag van de vakantie (voorlopig). Net saai de was gevouwen en in de kast gelegd (moet binnenkort weer eens saai spullen weg gaan doen zeg, wat een berg saaie spullen heb ik). Zonnetje schijnt saai hier.

Saai zeg Des, citroenyoghurttaart maken/eten.
Dez, saaie dame.

Snjokorn, saai zeg dat werk.

Ik neem nog een saaie duik in ons saai zwembad.
geen goedemiddag.de mama van mn aanwaaiman is plotseling overleden.wat een verdriet voor hem en de kids en de rest vd familie.en ik ben in gedachten hem.

meer kan ik niet,zover was onze relatie nog niet.

maar ik weet hoe hij zich voelt,ben mn mama al 18 jaar kwijt en het went nooit.

mensen die zeggen dat ut overgaat,die liegen dat ze barsten!

tis niet waar.

je gaat wel verder,maar de pijn blijft altijd.
Lieve Dezzz: voor jou (omdat ik niet meer kan doen). Juist in dit soort situaties voel je zelf de pijn van je eigen gemis weer veel sterker. Veel sterkte voor jullie de komende tijd.
dankje snjo!!
zooo jullie zijn ECHT saai geweest..knap hoor

ik heb tig uurtjes gewerkt en heb gelukkig nu 3dagen vrij.ga ff saai mn mandje opzoeken.

zijn jullie al uit gehuild??????
Heeft haar ogen saai droog gedept en is gisteren vroeg naar bed gegaan en is vandaag weer normaal saai.

Saaie voor jullie allemaal.

Gaan jullie naar de saaie huldiging kijken?? Ik ben benieuwd of ze er hier wat van laten zien.
ik kijk een beetje mee via internet.tis wel leuk,maar ook weer mooi geweest.we doen weer allemaal normaal
Hallo saaierds,

Het is weer saai weekend en het blijft hier maar saai mooi weer. Heb al 3 dagen achter elkaar een saai zomerjurkje aan.

Vandaag een saai kip-ei probleempje opgelost (patient moet kunstbeen krijgen zodat hij naar huis kan maar verzekering betaalt pas als hij is ontslagen uit het ziekenhuis) *zucht*

18.43
hoi saaierds.leuk snjo een saai jurkje.ik draag zelf ook wel graag rokjes met iets saais er op.

hier gaat alles saai.ff iets minder druk met werk deze week en weekend.das best saai! hier weinig last gehad van het noodweer,en het word langzaam aan weer iets beter.

aanwaaiman komt ook weer aanwaaien komende week.

hopelijk alles goed met de andere saaie elfjes en hun familie,s ?
Wat een saai verhaal Snjookje van je patiënt. Laten ze die saaie bureaucratie eens buiten de patiënt om doen ipv die erbij te betrekken. (alsof je voor de lol een beenprothese nodig hebt)

Saai dat je trouwens al 3 dagen in een jurkje kunt lopen.

Gelukkig dat je weinig last hebt gehad van het noodweer Deztunnie. En gezellig dat aanwaaiman weer komt aanwaaien. Wel saaie dingen met hem gaan doen he.

Met mij is alles goed. Klein griepje te pakken maar dat mag de pret niet drukken. En gelukkig geen last gehad van het noodweer van de afgelopen dagen.
kiekeboe saaie elfjes.

tis warm hier aan de kust.

ik heb lekker 2rustdagen.saai
Het is hier vandaag bewolkt en "normale" temperaturen. Moet dus even saai verzinnen wat voor kleren ik vandaag aantrek...
toch nog iets kunnen vinden in je kast? ik denk daar altijd savonds over na en dan 2setjes voor ut geval het weer omslaat.
Gewoon weer saai m'n zomerjurkje aangetrokken, leggings eronder en saai klaar. 2 setjes leg ik eigenlijk nooit klaar, als ik verkeerd gekozen heb dan loop ik nog een keertje saai naar beneden (slaapkamer is in de kelder. Heel saai, ook donker en fris).
saai hierzo!!!
Inderdaad. Ik ben Dushi (virtueel) elders tegengekomen. Was ook erg saai.

Nu saai weekend, ben ik erg aantoe na een saaie, drukke werkweek.
Hallo Saaierds,

Jullie zijn goed saai geweest zo een beetje te lezen. Ik ben saai thuis van een giga saaie vakantie, saaie mensen, saaie plaatsen. En de saaie was is nog niet aan de kant.
Jeetje, ben je saai terug van vakantie Steph. Stomme saaie was ook altijd. Een saaie welkomterug
Saaie terug
hoi saaie steph,fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn.

ik ben ook saai,en ondjes ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven