3000+ knalt deel 56 in

10-07-2010 22:34 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier
Ah, ook al aan het inpakken Floor. Ik moet over 3 uur weg en ik ben weer eens enorm georganiseerd....not!
Mogguh Min
Hup, kssssttt wegwezen hier dan, Minny
quote:Sgaapie schreef op 25 juli 2010 @ 10:18:

Floor doen. al dat gedoe met kleren. zo 2009

Ghè.... en nog een voordeel. De 3 oudsten gaan dan niet mee zeggen ze net!

Waar gaat de reis naar toe Min?
Kan zijn dat je het al gezegd hebt hoor. Ik let wel vaker niet op.
quote:floor72 schreef op 25 juli 2010 @ 10:26:

[...]

Ghè.... en nog een voordeel. De 3 oudsten gaan dan niet mee zeggen ze net!

Toch maar eens over nadenken dan!
Ik ga een paar dagen naar Dublin in mijn eentje. Heb net trouwens ff gekeken wat ik nog moet doen en het valt reuze mee. Ben toch van plan daar te shoppen
quote:friezinnetje schreef op 25 juli 2010 @ 10:25:

Hup, kssssttt wegwezen hier dan, MinnyJa maar ja maar ja maar, ik hoef nog helegaar niet!
Kitten vrouwtje is niet te bereiken vandaag, ziet er naar uit dat ik de geregelde verzorging dus idd door moet laten gaan terwijl ik weg ben. Ben heel benieuwd wat ik allemaal ondergescheten aantref als ik terug ben. Fijn vooruitzicht...
quote:minny schreef op 25 juli 2010 @ 10:40:

[...]

Ja maar ja maar ja maar, ik hoef nog helegaar niet!

Je zei dat je nog een heleboel moest doen, dus Ksst wegwezen hier. Ga je koffer pakken, paspoort pakken, alles in plastic pakken ivm schijtende kittens

Virtuele schop onder je kont!
Ik heb een plekje voor ze ingericht in de gang, compleet met lig, lounche en krab gelegenheden. De andere kamers komen ze NIET in terwijl ik weg ben! Nou oke, de badkamer dan, dat is nog wel schoon te maken. Lijkt weinig, maar de hal beneden is redelijk groot en dan kunnen ze nog de trap op naar het halletje boven en de badkamer in. Ik zal iets lekkers voor ze klaarleggen. Verwarming op 18 graden zetten voor de zekerheid denk ik he?
pff wat zal ik vandaag nog eens gaan doen?

2e vakantiedag en ik verveel me al??
He min, als je terug bent moet (moet? Mag!) je even naar de dierenwinkel voor een flesje feliway. Daar spuit je je hele huis mee in behalve krabpalen en kattenbak. Dat spul zorgt ervoor dat ze op de gespoten plekken 'verliefd' worden en daar niet krabben, plassen of poepen. Er is ook een feliway verdarper, die hang je gewoon op en daar worden ze relaxed van.

Is maar een tip, bij ons heeft het geholpen bij die etterbakken (die ook niet opgevoed zijn in ouderlijk huis ) die alles kapotkrabten en onderpiesten.

Goodmorning!
Friez! Vervelen? Nee toch!!
hey Chocolaatje

het regent hier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goeie reis Minny & Floor+familie!

anderen

Ik ben nu bezig de keuken aan het inpakken, bah, rotwerk
Roos, lekker regen, stuur maar door hier heen

Hier was het 's nachts eindelijk eens een beetje fris in huis, werd ook wel tijd.
Vilma,

ben jij ook zo van hot naar haar aan het lopen zonder echt zinnig bezig te zijn. Of heb alleen ik daar last van

*Al 8 dozen ingepakt*
Heb ik dat?!
Ik zal er eens naar kijken als ik terug ben Choco. Zit alleen wel met Mason, die totaal niet met Joey op kan schieten. Met Eddie wel, maar om er maar eentje te houden vind ik helemaal sneu. Eigenlijk is Joey het grootste probleem. Daar moet je echt 24/7 voor thuis zijn in principe.
quote:Sgaapie schreef op 25 juli 2010 @ 13:16:

Vilma,

ben jij ook zo van hot naar haar aan het lopen zonder echt zinnig bezig te zijn. Of heb alleen ik daar last van

*Al 8 dozen ingepakt*

Nee, maar ik zit nu op een emotioneel breekpunt, huil.

Overal staan dozen ik word er gek van, zo lijkt het alsof het helemaal niet opschiet...en het tv. meubel krijg ik met geen mogelijkheid uit elkaar, grrrrrr

*36 dozen ingepakt*
Ik wil de dozen WEG.
Wanneer is V day Vilma?
Heb ik dat?!
Ja dat is wel vervelend Min. Verder geen verstand, tips of adviezen. Als het aan mij lag had ik die etters al over het balkon gegooid maar man is een doorzetter. Gelukkig denk ik nu want sinds de sterilisatie heb ik 2 lieverds.

Kom op Vil, denk aan je nieuwe huis!!

Haaaaai roosje! Geen regen hier!

*pakt Sgaapie* hehe ik heb je! *vlijt haar hoofd tegen Sgaapie* tijd voor een middagdutje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven