3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
zondag 25 juli 2010 om 13:38
Min, ik heb ook wel eens een Terrorkitten gehad, die was ook absoluut niet lief tegen Grote Pop (ze was toen 2) bleek ook heel erg allergisch te zijn voor katten dus hij ging naar mijn zus, daar heeft hij de boel een half jaar geterroriseerd, toen heeft ze hem naar een ouder stel met boerderij gedaan.
zondag 25 juli 2010 om 13:42
zondag 25 juli 2010 om 13:47
Man zou een ochtendje bij zijn moeder in de tuin gaan helpen, tis nu 13:45....... zal ik bellen? is wel wanhopig afhankelijk.....
*kom op Pop, all the ladies independent..... ga wat nuttigs doen*
Ga maar verder de keuken poetsen dan.
*kom op Pop, all the ladies independent..... ga wat nuttigs doen*
Ga maar verder de keuken poetsen dan.
anoniem_102689 wijzigde dit bericht op 25-07-2010 13:50
Reden: typfoutje
Reden: typfoutje
% gewijzigd
zondag 25 juli 2010 om 13:52
Wat goed Choco!
Ik heb mezelf ook een enorme schop onder mijn kont gegeven, ik was altijd heel erg netjes maar de laatste tijd is het continu een puinhoop, had daardoor ook geen rust meer in mijn hoofd.
Nu ben ik Grote Schoonmaak aan het houden zodat ik straks alles alleen maar weer bij hoef te houden.
Hoop dat het werkt....
Ik heb mezelf ook een enorme schop onder mijn kont gegeven, ik was altijd heel erg netjes maar de laatste tijd is het continu een puinhoop, had daardoor ook geen rust meer in mijn hoofd.
Nu ben ik Grote Schoonmaak aan het houden zodat ik straks alles alleen maar weer bij hoef te houden.
Hoop dat het werkt....
zondag 25 juli 2010 om 14:51
Dat is een goeie Sgaap, dat van die winterkleding.
Ik denk dat ik alleen de jassen mee sjouw, ik ben namelijk jassenfanaat
Het stomme is dat ik geen afscheid kan nemen van mijn overload aan dekbedovertrekken
O, en ik durf ook geen gekregen cadeautjes weg te gooien, wat een schijterd ben ik ook weer.
Wel fijn dat ik mijn dozen alweer verkocht heb, dus zodra die bij mij leeg zijn kunnen ze alweer weg voor wat euri's
Ik denk dat ik alleen de jassen mee sjouw, ik ben namelijk jassenfanaat
Het stomme is dat ik geen afscheid kan nemen van mijn overload aan dekbedovertrekken
O, en ik durf ook geen gekregen cadeautjes weg te gooien, wat een schijterd ben ik ook weer.
Wel fijn dat ik mijn dozen alweer verkocht heb, dus zodra die bij mij leeg zijn kunnen ze alweer weg voor wat euri's
zondag 25 juli 2010 om 14:53
quote:Sgaapie schreef op 25 juli 2010 @ 14:49:
Ik ben naar beelden van het Loveparade drama aan het kijken en op een of andere manier voelt het alsof de berichtgeving helemaal niet klopt...
Mijn tveetje is al ingepakt, want dochter keek er hoofdzakelijk veel naar.
Maar wat ik zo hoor hier over die Loveparade is wel heel ernstig, wat een drama.
Arme mensen...
Ik ben naar beelden van het Loveparade drama aan het kijken en op een of andere manier voelt het alsof de berichtgeving helemaal niet klopt...
Mijn tveetje is al ingepakt, want dochter keek er hoofdzakelijk veel naar.
Maar wat ik zo hoor hier over die Loveparade is wel heel ernstig, wat een drama.
Arme mensen...