Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Even buienradar gekeken en zo te zien komen wij er weer goed van af.

In ieder geval de komende uren, maar bbq-plannen maken durf ik nou ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 25 juli 2010 @ 10:47:

Nikki, over wat voor K*T-programma waar ik aan mee moest doen had jij het gisteren?



Landenspel, stedenspel? Ik weet niet meer hoe het heet.

Het was met Yolante Cabeljauw.

Wij kwamen daar langs met zappen en toen zei Sportman dat zij daar de kleding voor moesten leveren en toen hoorde ik welke plaatsen er mee deden, en dacht aan jou!

Ik zag je al helemaal meedoen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 25 juli 2010 @ 10:48:

Kom je nog een bakkie doen als je in B bent Goldie?



Hier regent het best door. :(



Balen van de regen Coe.



Ik denk niet dat ik deze keer langs kan komen. Ik ga namelijk niet met mijn eigen auto maar we liften met Goldman mee.
Alle reacties Link kopieren
Oja Nikki, klopt 'wij' deden mee.

Ik ben niet benaderd om mee te doen maar ik mocht me wel opgeven om mee te gaan supporteren. Daar heb ik voor bedankt.

Ik heb dus niet eens gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben verder ook niet gekeken hoor, vind het vreselijk zulke progamma's.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Morning!



Best moeilijk hoor om hier mee te schrijven. Wil niet alleen mn lijstje neergooien en thats it.

Dus ik doe weer een poging



Coe (mag ik je ook zo afkorten?) heeft een leuke avond gehad



Goldie, heb je nog gefeest tijdens de 4daagsefeesten? Stappen is zo leuk daar vind ik dan!



Nikki nog gefeliciteerd met je vader! Eet smakelijk vanavond!



Itsme, wat is LUSH?



MissMoney, makelaar? Ga je een huis kopen of verkopen?



Ik ben weer opgeknapt! Rustig doen is de beste remedie denk ik altijd. Vandaag het bed verschonen en met mijn neefje spelen die op visite komt. Morgen begin ik aan mijn nieuwe schoonmaakrooster dus kom ik lijstjes plakken



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Je komt er vanzelf in Choco en je hoeft echt niet op iedereen te reageren. Komt goed!

Fijn dat je weer opgeknapt bent, ziek zijn sucks!



Tralalala, de zon schijnt nog steeds!
Alle reacties Link kopieren
Geen zon hier hoor



Weet ik Yonna maar het is wel zo leuk dat als er een nieuwe schrijver is, ze zich toch wel interesseert in anderen toch?
Alle reacties Link kopieren
Choco, niet druk maken hoor, je mag hier iedereen gewoon wel eens vergeten. Gebeurd mij ook zo vaak



LUSH is mijn hemel op aarde. Allemaal handgemaakte verzorgingsprodukten zonder enge toevoegingen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Snelt eerst naar buienradar. Parasol, zonnescherm en tuinstoelkussen liggen nog allemaal buiten en het is donker aan het worden. Wat zijn jullie druk geweest gekke wijven. Zo terug.
Alle reacties Link kopieren
Ja er komt een fikse bui aan. nu eerst opruimen en alles veilig stellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 25 juli 2010 @ 13:57:

Choco, niet druk maken hoor, je mag hier iedereen gewoon wel eens vergeten. Gebeurd mij ook zo vaak



Dan geef je iedereen gewoon een dikke tuut en is iedereen weer blij

Alle reacties Link kopieren
Hier betrekt het nu ook, maar het is nog steeds lekker buiten!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het alweer een tijdje droog, zon komt maar niet door de wolken heen.

Jammer!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
En hier zijn twee druppels gevallen, maar het is heerlijk buiten.

De droogmolen is 'geplant'. Eindelijk.

Nu moet het eerst even uitharden en dan kan ik vanaf morgen lekker alles buiten hangen zonder bang te zijn dat het nog een keer het zwembad in dondert.



Einde van Mount Everwash is te zien.

Straks nog even alle bedden opnieuw opmaken met hetzelfde frisgewassen beddengoed. (Scheelt weer vouwen en opruimen )



Troela heeft haar klusjes gedaan en als bonus is ze nu ALLEEN (dus zonder hulp!) cakejes aan het bakken. He tzal mij benieuwen...
Alle reacties Link kopieren
het mag nu niet gaan regenen want ik ga in bad en mijn was hangt buiten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nou It's ik hoop het voor je, maar hier plenst het behoorlijk.



Ik zou nu graag een dutje gaan doen, helaas is M niet op bed te krijgen en erg mopperig. Volgens mij komt het eerste tandje er nu echt aan, ik voel een bobbel in zijn kaak.
Alle reacties Link kopieren
Ohjé kunnen pittige tijden worden voor jullie MissM.



Hier is het nog steeds droog, gaat wel flink waaien nu.



Sportman wil niet opschieten, ik ben half aan gekleed en hij moet nog douchen en we zouden al 1 minuut bij mijn ouders zijn!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Hier regent het nu ook dus ik heb mijn was maar naar binnen gehaald.



Zo Nikki, jullie zitten niet echt op schema he?
Alle reacties Link kopieren
Hij staat te douchen nu.

Wij zijn altijd aan de late kant, volgens mij verwachten ze ons pas over een uur.

Mijn moeder zei wel, dat we na 3 en niet meer naar binnen mogen.

Maar we hebben een sleutel!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik was nog alles binnen aan het halen, kwam zoon zijn auto halen. Die zijn net pas weg. En het heeft hier pijpenstelen geregend maar 't is nu weer droog. Zou ik een wasje buiten kunnen hangen? Nog maar een keer naar buienradar kijken denk ik. Die had het net ook goed.
Wij hebben een Harry Potter filmmiddag gehouden

Gordijnen dicht,bank uitgetrokken,dekens op de bank en hangen maar.Met popcorn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn was is allemaal droog en de bedden zijn weer opgemaakt.



Bij ons zat buienradar er naast Zoeb.

Want daar was niks op te zien terwijl het hier toch echt even regende.



Klinkt heul erg relaxed Coe.



Fuss! (Leuk) druk met je nieuwe gezinnetje en de kraamvisite?

Ik kom deze week dus nog even niet langs als ik in B ben.
Ik was even weg, de accu van mijn iPhone en ikzelf waren op

Heb even geslapen vanmiddag, boeffie ligt nu ook alweer een uurtje op bed (eindelijk).

Ik ga er dadelijk weer in, even bijtanken.



Spullen zijn weer opgeruimd, en de was heeft alweer gedraaid. Morgen verder.

Welteruste
n allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven