Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 24 juli 2010 om 20:34
quote:Goldielocks schreef op 24 juli 2010 @ 20:31:
Ja Nikki, daarom zei ik al dat ik me een beetje opgelaten voelde.
Ik hou me maar vast aan het idee dat vriendin het zonder mijn niet meer had getrokken en dat ze het dankzij mijn support heeft gehaald.
Zo moet je ook denken!
Sportman heeft vorig jaar, bewust, de marathon niet uit gelopen, ging wel over de finish maar had 3 km van te voren zijn nummer aan mij gegeven.
Hij voelde zich anders zo rottig dat die mensen dachten dat hij een super tijd had gelopen terwijl hij 13 km minder had gelopen.
Ja Nikki, daarom zei ik al dat ik me een beetje opgelaten voelde.
Ik hou me maar vast aan het idee dat vriendin het zonder mijn niet meer had getrokken en dat ze het dankzij mijn support heeft gehaald.
Zo moet je ook denken!
Sportman heeft vorig jaar, bewust, de marathon niet uit gelopen, ging wel over de finish maar had 3 km van te voren zijn nummer aan mij gegeven.
Hij voelde zich anders zo rottig dat die mensen dachten dat hij een super tijd had gelopen terwijl hij 13 km minder had gelopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:38
Ik had de keuze om met een bos gladiolen in Nijmegen aan de kant te gaan zitten, óf haar een eind tegemoet lopen. Ik dacht dat ze dat laatste meer zou waarderen en dat klopte.
Vandaar.
Ik kan er ook wel mee leven hoor. Tuurlijk klapten die mensen niet voor mij persoonlijk, maar het was wél leuk om mee te maken.
Vandaar.
Ik kan er ook wel mee leven hoor. Tuurlijk klapten die mensen niet voor mij persoonlijk, maar het was wél leuk om mee te maken.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:42
Daar gaat het toch om Goldie!
Super trouwens dat vriendin het wer gedaan heeft, echt stoer!
Zo heb ik een keer de 10 km loop voor de marathon gelopen, je finisht dan vlak voor de marathon (zelfde parcours), alleen om de sfeer te proeven.
Ik riep zelf naar mensen in Crooswijk, 'Ga eens voor me klappen!'
Was zo leuk.
Maar de marathon, veel te ver!
Super trouwens dat vriendin het wer gedaan heeft, echt stoer!
Zo heb ik een keer de 10 km loop voor de marathon gelopen, je finisht dan vlak voor de marathon (zelfde parcours), alleen om de sfeer te proeven.
Ik riep zelf naar mensen in Crooswijk, 'Ga eens voor me klappen!'
Was zo leuk.
Maar de marathon, veel te ver!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:43
zaterdag 24 juli 2010 om 21:00
Gaan we nog proberen te meeten bij mij aan het zwembad?
Ik zal Goldman eens vragen of we de gezamenlijke agenda's van augustus eens kunnen trekken.
Al klinkt high-tea-en in hotel NY ook niet verkeerd.
Ik zal Goldman eens vragen of we de gezamenlijke agenda's van augustus eens kunnen trekken.
Al klinkt high-tea-en in hotel NY ook niet verkeerd.
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 24-07-2010 21:01
Reden: één wijntje en ik kan niet meer normaal typen.
Reden: één wijntje en ik kan niet meer normaal typen.
% gewijzigd
zaterdag 24 juli 2010 om 21:05
Ik vind alles puik, alleen high tea associeert bij mij met Hotel New York. Omdat ik dat vroegah met oma altijd deed
Maar ergens anders is het vast ook leuk.
Het schijnt dat je in de Orangerie in Bergen op Zoom ook kunt high-tea'en (moet ik even nazoeken), da's luxe enzo.
Maar ergens anders is het vast ook leuk.
Het schijnt dat je in de Orangerie in Bergen op Zoom ook kunt high-tea'en (moet ik even nazoeken), da's luxe enzo.
668, the neighbour of the Beast