Witlof, wat is jouw recept?
zondag 25 juli 2010 om 18:54
zondag 25 juli 2010 om 18:58
zondag 25 juli 2010 om 19:02
zondag 25 juli 2010 om 19:09
Als je wilt heb ik woensdag een receptje voor je van gekaramelliseerde witlof.
Verder uiteraard lekker in een ovenschotel, gekruid gehakt onderin, laagje aardappelschijfjes of aardappelpuree, witlof en ham en kaas erover. Je kan evt. 2 aardappellaagjes doen.
Witlofsalade vind ik lekker met augurk, sjalotje, appel, walnoot en dressing. En evt. mandarijnpartjes en italiaanse ham.
Foto van de witlofsalade alleen moet ik nog uploaden maar dit is hem, niet zo duidelijk deze foto.
Verder uiteraard lekker in een ovenschotel, gekruid gehakt onderin, laagje aardappelschijfjes of aardappelpuree, witlof en ham en kaas erover. Je kan evt. 2 aardappellaagjes doen.
Witlofsalade vind ik lekker met augurk, sjalotje, appel, walnoot en dressing. En evt. mandarijnpartjes en italiaanse ham.
Foto van de witlofsalade alleen moet ik nog uploaden maar dit is hem, niet zo duidelijk deze foto.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik vind het heerlijk om witlof te stoven.Je snijd de witlof wat kleiner. Pakt een ketel met deksel. Doet daar wat margarine in, gewoon bakboter dus met een halve bouillon blok in en laat dat samen smelten. Daarna doe je de witlof erin, deksel erop en op een laag vuur laat je het stoven totdat hij helemaal gaar is. Valt dan zo lekker uit elkaar.
Ik kan je verzekeren: het is echt heerlijk!!!
Ik kan je verzekeren: het is echt heerlijk!!!
zondag 25 juli 2010 om 19:14
zondag 25 juli 2010 om 19:17
quote:lichtpuntjes schreef op 25 juli 2010 @ 19:15:
@Francisca_: Forumde jij niet eerst onder een andere naam of vergis ik me nou? Had het al eens in een ander topic gevraagd, maar denk dat je dat over het hoofd hebt gezien!Ik heb daar bevestigend antwoord gegeven en uiteindelijk een angel gevraagd je bericht aan te passen ivm privacy
@Francisca_: Forumde jij niet eerst onder een andere naam of vergis ik me nou? Had het al eens in een ander topic gevraagd, maar denk dat je dat over het hoofd hebt gezien!Ik heb daar bevestigend antwoord gegeven en uiteindelijk een angel gevraagd je bericht aan te passen ivm privacy