Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 25 juli 2010 @ 21:49:

[...]

Ditte dus. Das handig en leuk!Leuke dingen zeg!
Ik laat het wel weten als hij binnen is of het wat is...
Welke kleur is het geworden?
Tsja, ik ben ook dik, maar heb een kind die als lat door kan gaan......

Ik let er echt wel op dat hij gezond eet, maar ik draaf er niet in door.

Hij weet bv ook niet dat ik altijd en eeuwig aan de lijn doe
quote:Suze2 schreef op 25 juli 2010 @ 21:56:

Ik laat het wel weten als hij binnen is of het wat is... Haha, snelle beslisserT dus
Voegt ook niks toe toch Bam?
Moeten de dames nog nieuwe kleedjes trouwens Suus? 50% korting bij kleertjes.com nu, als je toch bezig bent
quote:Star schreef op 25 juli 2010 @ 21:41:

Ongelooflijk wat een amoebes: zorgelijke ontwikkelingen

Hoe is het met je bloeddruk Mal?

Gaat goed hoor. Maar wat ik zeg; ik vind het soms wel erg hoe mensen denken in de samenleving over kinderen met een geestelijke handicap.

Ik had vorige week ook weer zo'n brulmoment thuis. Dan heb ik al niet goed geslapen vanwege de epilepsie en ik kom bij de Appie met Mr J in de wagen.

Kassière; Hallo! (tegen Mr J)

Mr J zegt niks

Kassière nog een keer; Hallo! Je mag wel wat terug zeggen!

Ik; Hij kan niet praten.

Kassière; jaja, thuis kan je zeker wel weer praten.

...

was het maar zo. Maar goed, ik wacht wel tot ik thuis ben met huilen hoor. Af en toe word ik er wel een beetje moedeloos van. Ik snap wel dat mensen het niet verwachten hoor, hij ziet er verder zo normaal uit.
En toch doet het zeer
quote:Star schreef op 25 juli 2010 @ 21:58:

Voegt ook niks toe toch Bam?het enige wat het toevoegd is dat het een negatieve invloed heeft.
Och Mallie toch. Dat zijn ook lastige momenten. En natuurlijk doet die dame niet bewust lomp. Maar verrot is dat dan wel inderdaad.
Precies.
Mal:
Zo aangezien de mussen dood van het dak vallen zijn moederlief en ik bezig met de wintersport
je bent amper terug van vakantie...
Qua dikke kinderen bedoelde ik meer. Ik zag op vakantie wel echt veel kinderen die op een leeftijd van 5/6 al aan de mollige kant waren. Dat baart me zorgen.
Je zegt het al, terug, dus dan moet het volgende geboekt toch
quote:Suze2 schreef op 25 juli 2010 @ 22:04:

Qua dikke kinderen bedoelde ik meer. Ik zag op vakantie wel echt veel kinderen die op een leeftijd van 5/6 al aan de mollige kant waren. Dat baart me zorgen.Logisch. Ceetje wacht ook nog steeds op haar groeispurt zodat ze van haar babyvet af is
quote:Star schreef op 25 juli 2010 @ 22:03:

Zo aangezien de mussen dood van het dak vallen zijn moederlief en ik bezig met de wintersport Oh? Doen jullie daaraan? Ik heb ook wel zin. Moet ik wel een hotel met opvang Meetje scoren
Alternatief is Abu Dhabi in voorjaarsvakantie. Ook naar
Ik ben voor het laatst in 2004 geweest en vind het nu ook wel weer tijd. Leuk Ceetje op de skietjes. En aangezien we met ouders, broer en schoonzus willen, genoeg mogelijkheden tot oppas aangezien niet iedereen op de skies gaat.
Maar ik zie ook wel de positieve dingen hoor. Hij is zo knuffelig de laatste tijd. Zoals vanmiddag was het erg druk op de verjaardag van Sjimmie, maar hij staat veel meer zijn mannetje en Juud zei ook al dat hij veel meer 'erbij' is. Maar goed, als het heel druk is komt hij sowieso niet zo goed uit de verf hoor dan zou je hem meer 1 op 1 moeten zien nu.
quote:Suze2 schreef op 25 juli 2010 @ 22:06:

Alternatief is Abu Dhabi in voorjaarsvakantie. Ook naar Ga je weer? Dan wil ik dit jaar wel een bestelling plaatsen voor een paar Louboutins (Draag je schoenen vaak trouwens?)
quote:Suze2 schreef op 25 juli 2010 @ 22:04:

Qua dikke kinderen bedoelde ik meer. Ik zag op vakantie wel echt veel kinderen die op een leeftijd van 5/6 al aan de mollige kant waren. Dat baart me zorgen.Ik prijs me gelukkig met een zoon die liever fruit een dan snoep
quote:Maleficent schreef op 25 juli 2010 @ 22:07:

Maar ik zie ook wel de positieve dingen hoor. Hij is zo knuffelig de laatste tijd. Zoals vanmiddag was het erg druk op de verjaardag van Sjimmie, maar hij staat veel meer zijn mannetje en Juud zei ook al dat hij veel meer 'erbij' is. Maar goed, als het heel druk is komt hij sowieso niet zo goed uit de verf hoor dan zou je hem meer 1 op 1 moeten zien nu.Daar hebben wel meer kindjes last van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven