3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
maandag 26 juli 2010 om 13:07
*geeft Vilma even een schopje *
Weer 3 kleine klusjes gedaan!
Heb ook nog even twee weken vakantie geregeld bij het CWI... er zijn toch geen vacatures en dan heb ik ook even rust en hoef ik niet te solliciteren!
Nu voor deze week nog even op vacaturejacht!
Weer 3 kleine klusjes gedaan!
Heb ook nog even twee weken vakantie geregeld bij het CWI... er zijn toch geen vacatures en dan heb ik ook even rust en hoef ik niet te solliciteren!
Nu voor deze week nog even op vacaturejacht!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 26 juli 2010 om 13:17
Auw...mijn hoofd doet zeer....
Als je ruzie maakt moet je niet gaan drinken ben ik achter, auw auw auw.
Het is wel weer helemaal goed hoor, beter zelfs de dingen zijn nu duidelijk zegmaar en ondanks heftige trammelant houden we nog steeds van elkaar, dat is even wennen voor me maar wel goed zo.
Sgaap ikke snap, wel lief van je.
V-day is al snel begrijp ik?
Als je ruzie maakt moet je niet gaan drinken ben ik achter, auw auw auw.
Het is wel weer helemaal goed hoor, beter zelfs de dingen zijn nu duidelijk zegmaar en ondanks heftige trammelant houden we nog steeds van elkaar, dat is even wennen voor me maar wel goed zo.
Sgaap ikke snap, wel lief van je.
V-day is al snel begrijp ik?
maandag 26 juli 2010 om 13:37
BAM, niet drinken als je problemen hebt of je rot voelt, regel nr.1.
Fijn dat het weer goed is gekomen, en nu er maar weer lekker van genieten
Freak, alwéér drie klusjes, goed zeg, ik schiet nog steeds niet op.
Ik opende een koffer en voilá, nog meer kleding, wáárom heb ik zoveel kleding? Ik draag toch altijd hetzelfde?
maandag 26 juli 2010 om 14:14
Oh dat herken ik Vilma... ik heb toen met mijn verhuizing alle kleding doorgenomen met mijn Forumzusje... zo zeg dat scheelde een hoop inpakwerk.. heel veel weggegooid en weggegeven
Zo jammer.. pipodorp zit vol
Nu moet ik nog even op zoek naar iets anders...
Lastminute voor mezelf voor de eerste week augustus wordt ook erg moeilijk .... nou ja we zien wel
De belangrijkste admiklussen zijn klaar
Ik heb zelfs op 2 vacatures gesolliciteerd
Mail naar jobcoach is ook weg
Nu maar eens douchen en wat shoppen... lees kadootjesjacht voor zus en nichtje....
Zo jammer.. pipodorp zit vol
Nu moet ik nog even op zoek naar iets anders...
Lastminute voor mezelf voor de eerste week augustus wordt ook erg moeilijk .... nou ja we zien wel
De belangrijkste admiklussen zijn klaar
Ik heb zelfs op 2 vacatures gesolliciteerd
Mail naar jobcoach is ook weg
Nu maar eens douchen en wat shoppen... lees kadootjesjacht voor zus en nichtje....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 26 juli 2010 om 14:52
Vilma, ik ben gister lekker opgeschoten met dingen die ik nooit gebruik. Vandaag weer gewoon werken
Ik heb gister gewoon de kleren van bed gegooid en ben gaan
slapen. Die berg begin in na mijn adreswijzigingen vanavond aan.
Iemand van ca 1.70 maat 40/42 die kleding wil . Laat het vooral weten. Na vanavond ligt er een bergje ben ik zomaar bang Maar eens echt eerlijk schiften.
Ik heb gister gewoon de kleren van bed gegooid en ben gaan
slapen. Die berg begin in na mijn adreswijzigingen vanavond aan.
Iemand van ca 1.70 maat 40/42 die kleding wil . Laat het vooral weten. Na vanavond ligt er een bergje ben ik zomaar bang Maar eens echt eerlijk schiften.
Heb ik dat?!
maandag 26 juli 2010 om 16:48
Ik heb he-le-maal niks meer gedaan vanmiddag.......
Mijn lieve schoonmoeder belde vanmiddag en ik heb 1 uur en 23 minuten zitten bellen met haar.... toen ben ik zo verschrikkelijk ingekakt dat ik helemaal niets meer heb gedaan *schaam*
Daar gaat mijn briljante planning, ik kan er absoluut niet tegen als mensen mijn planning in de war schoppen en nu doe ik het zelf grrrrr
Mijn lieve schoonmoeder belde vanmiddag en ik heb 1 uur en 23 minuten zitten bellen met haar.... toen ben ik zo verschrikkelijk ingekakt dat ik helemaal niets meer heb gedaan *schaam*
Daar gaat mijn briljante planning, ik kan er absoluut niet tegen als mensen mijn planning in de war schoppen en nu doe ik het zelf grrrrr
maandag 26 juli 2010 om 16:49
wel het een en ander gedaan maar niet naar persoonlijke tevredenheid.
Ik heb de dozen nu trapsgewijs op elkaar gestapeld in de woonkamer, dat lijkt weer wat gezelliger (zeer ruime woonkamer wat zal ik dat gaan missen )
Maar mijn nieuwe huis is ook erg leuk op de één of andere manier kom ik altijd in architectische creatieve woningen terecht.
Nu moet ik nog mijn dekbedden zien in te pakken.
Freak, heb jij nog tips?
En heb je nog fijn geshopt?
Choco mocht je nog zin hebben in schoonmaken........