Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Chocolover,fijn is dat he als je iets kan afstrepen
Alle reacties Link kopieren
Oei wat naar Rainz. Gaat het al iets beter met hem?



Kattenbak schoongemaakt check!

Vuilnisbak schoongemaakt check!

Glas weg check!

Tafel opgeruimd check!

Wastafel schoongemaakt check!

Geswifferd check!



Klaar voor vandaag! Alleen de paprika's snijden en dan kan man koken als ie thuis is. Ik ben happy, dag 1 zit er op
Alle reacties Link kopieren
Jup Coe! Erg fijn!
Alle reacties Link kopieren
Met zoon gaat het wel weer wat beter, is weer aan het spelen. Schrik zit er bij mij wel goed in, zeker na een paar weken geleden. Toen was hij ook al flink hard gevallen en had hij zijn hele neus open liggen. Tis af en toe een beetje een brekebeen geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Afstrepen is leuk!

Stofzuigen

Afstoffen Met franse slag

Met de auto om zijn jaarlijkse beurt.

Naar de markt om aardbeien.



Geen aardbeien want tegen de tijd dat de auto klaar was was de markt afgelopen.

En vóór ik naar de garage ging heb ik bij vriendin op de koffie gezeten

Ach ja, het is vakantie.



Straks op het gemakje koken, want we wachten met eten tot Oudste klaar in met werk om 8 uur.



Coe, misschien zie ik je dan woensdag aan het ontbijt bij Ikea, want dan gaan wij!



Rainz, hopelijk voelde zoon zich vandaag al weer wat beter?
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Rainz, dat hij zo vaak valt. Dat hebben sommige kinderen. Ik hoop dat hij weer snel opgeknapt is.

Fijn om je weer zo af en toe te lezen.



Ik heb luisterboeken gehad, toen met mijn ogen, maar dat kon me niet bekoren. En ik val altijd in slaap onder het lezen. Dus bij mij zal de batterij van de E reader steeds leeg zijn.



Afstrepen is fijn. Kan ik vandaag ook.

Niets doen

Douchen

Winkelen
Alle reacties Link kopieren
Goeie lijst had je Zoeb!

Lijkt op die van mij, van gisteren.



Ik ga eten 'koken', tot later!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Choco, goed bezig! Maak ons maar jaloers



Ik mot geen e-reader. Te lang laptoppen krijg je koppijn van, dus te lang e-readeren ook. Ik vind naar zo'n scherm staren een ellende, en daarbij vind ik een gedownload boek net zoveel sfeer hebben als een rotte sinaasappel. Een iPad vind ik ook onzin trouwens.

Naast een laptop en een smartphone, wat moet je dan in godsnaam nog met een iPad? Da's toch alleen nog maar voor de heb?



Fus, wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat Skippy zo'n heerlijk mannetje is!!



Wie ben ik nu nog vergeten? Nou ja, ik weet 't even niet meer.... In elk geval, 't is goed bedoeld



Lijstje;

- werken

- koken

- afwassen

(alledrie gedaan)

dan nog;

- planten water geven

- was inzetten

- beetje opruimen als ik zin heb
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Marels, dat je er weer bent!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Sarcastisch rotmormel dat je er bent.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ja Marels gezellig.



Ik heb nog wel gekookt hoor. Dat dan weer wel. Noodzakelijk kwaad. Manlief wilde wel weer eens een echte maaltijd. Dus ik moest wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 juli 2010 @ 19:27:

Sarcastisch rotmormel dat je er bent.









Weet je trouwens wel hoe zwaar 20 boeken zijn?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het nu met de keuken, Marels?



Het gaat ook geen vervanging van het papieren boek worden, het is voor oa onze vakantie straks. We hoeven dan niet zo godsgruwelijk veel boeken mee te zeulen in onze koffers.



Ik heb heeeeel veeeel gespeeld vandaag met Ixsje. Moet ik dat ook afstrepen?
Alle reacties Link kopieren
Had ik al eens gezegd dat ik jullie allemaal zulke heerlijke wijven vind?



Ik ben aan het koken.

Lekker Hollands Pannetje. Een beetje van mezelf en een beetje van Maggi.

Lang leve het pakjesvoer.
Alle reacties Link kopieren
Maar je leest toch geen 20 boeken tegelijk Nik? Of jij wel? Ik heb er dan wel altijd een stuk of drie op mijn nachtkastje liggen.

en ik pak dat boek waar ik op dat moment zin in heb.
Alle reacties Link kopieren
Oja Goldman is thuis. Ik zal 'em zo even vragen over die e-reader.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dus door elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Getver een dikke vlieg op mijn beeldscherm. Ieuw.
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoel ik Nikki!
Alle reacties Link kopieren
quote:Yonna schreef op 26 juli 2010 @ 19:30:

Hoe zit het nu met de keuken, Marels?



Het gaat ook geen vervanging van het papieren boek worden, het is voor oa onze vakantie straks. We hoeven dan niet zo godsgruwelijk veel boeken mee te zeulen in onze koffers.



Ik heb heeeeel veeeel gespeeld vandaag met Ixsje. Moet ik dat ook afstrepen? dat zou voor ons ook de grootste plus zijn, dat ik geen stapel boeken meer mee hoef te sjouwen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Oh da's wel een leuk onderwerp: Wat heb jij op je nachtkastje?



Ik heb:

Heleen van Rooyen: De columns (incl Rob van Oudkerk)

Daphne Deckers: Manlief.

Schemerlampje.

Tig haarelastiekjes en -klemmen.

Een zakdoek

Foto van wij op onze trouwdag.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook door elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Euh, samen dezelfde boeken lezen, dat scheelt er al 20 op je vakantie



Ik heb lekker weer niets gedaan. Echt, zo'n kraamhulp, ik laat haar gewoon blijven Officieel zou ze morgen trouwens voor het laatst zijn, we hebben verlenging tot donderdag

Oh, en ik zit onder de uitslag (in het ziekenhuis al) van de medicatie en sinds vandaag heeft Skippy ook uitslag

Maar waar ik helemaal gestoord word van de jeuk heeft hij gelukkig nergens last van. Morgen komt de huisarts even kijken. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
@Yonna en Happy:

Goldman heeft voor de zaak dus een Sony prs600.

Bevalt prima, maar achteraf blijkt het beeldscherm wat klein.

Hij vindt een e-reader een prima alternatief voor boeken als je bijv op vakantie gaat, maar zou aanraden er een te kiezen met een groter beeldscherm omdat dat wel een stuk prettiger leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven