Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Heel jammerrrrr maar ik log even uit.

Het is hier etenstijd.



Laterrrrrrr!!!
Alle reacties Link kopieren
Ehhh Wat heb ik op mijn nachtkastje:

Drie boeken. De getuigenis van Anita Schreve, De Granaatappel van Linda Holeman en de Blauwe slaapkamer van Rosamunde Pilcher. Allemaal aanraders trouwens. Drie boekenleggers, want ik val altijd in slaap met mijn boek, dus moet ik weer eens zoeken waar ik was gebleven. Die boekenleggers dienen dus nergens voor. Verder de wekker, een leesbril, een foto van onze boot en stof.
Nou ben ik ook wel heel benieuwd naar het mysterie van de kookwekker



Mijn nachtkastje is ook computermeubel (tsjA, je moet creatief zijn als je klein woont ).

Dus staat er een beeldscherm op, muis en toetsenbord. Verder een lampje, de wekker en de babyfoon. Momenteel lees ik in "oei, ik groei" en een boek voor het werk. Saai dus.



Ik duik dadelijk mijn bed in, ik ben moe!
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek nog steeds een camping....
668, the neighbour of the Beast
Ik heb geen nachtkastje

Aan het voeteneinde ligt mijn telefoon,een flesje water,broodje gezond van Bart Chabot over Herman Brood en een stapel gastendoekjes.
Alle reacties Link kopieren
Oke, waar die gastendoekjes voor zijn kan ik dan weer wél raden.



Wat zoek je precies Marels?

Hebben jullie zelf een tent of caravan?

Waar wil je ongeveer naar toe?
Alle reacties Link kopieren
Lekker op tijd naar bed MissM. Goed zo!


Ik vind het heel fijn dat deze vraag niet afgelopen weekend voorbij kwam.
Alle reacties Link kopieren
Combineer die gastendoekjes met een kookwekker en ik krijg toch rare associaties.



Goldie; ik moet een camperplek aan de Moezel voor zo min mogelijk geld, maar met een douche
668, the neighbour of the Beast
Woensdag gaat niet lukken voor ontbijt bij Ikea,moet om half 10 in het ziekenhuis zijn.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer, hebben jullie het al geraden?

Ik geef een hint.

Het is om van positie te veranderen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
We kunnen altijd nog een topic openen Coetje.



Wat lag er van het weekend op je nachtkastje?

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 26 juli 2010 @ 21:12:



Ik vind het heel fijn dat deze vraag niet afgelopen weekend voorbij kwam.

En nu maak jij me ook weer benieuwd .



Nikki, kom jij nog vertellen waarvoor die kookwekker is?
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 juli 2010 @ 21:17:

Daar ben ik weer, hebben jullie het al geraden?

Ik geef een hint.

Het is om van positie te veranderen.Jij boven hij onder en dan na vijf minuten wisselen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Yonna heeft de kookwekker gewonnen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 juli 2010 @ 21:19:

[...]





Jij boven hij onder en dan na vijf minuten wisselen?Daar hebben we geen wekker voor nodig joh!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Yonna! Jij slimmerd!
Alle reacties Link kopieren
Er past bij mij echt geen zonnebank op mijn slaapkamer. Dus ik kom niet eens op zulke dingen



Ik vond mijn oplossing leukerder.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 juli 2010 @ 21:27:

Er past bij mij echt geen zonnebank op mijn slaapkamer. Dus ik kom niet eens op zulke dingen



Ik vond mijn oplossing leukerder.



Bij ons past het ook niet goed, we hebben zo'n opklapbare. Vandaar die kookwekker, bij die van Yonna heb je die niet nodig.



Jouw oplossing was ook spannender!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Oooh ik dacht eerst dat Yonna "haar"op haar nachtkastje had liggen.



Nou zoiets dus...
Uhm...laat ik het erop houden dat we de hele truukendoos tevoorschijn getoverd hadden
Alle reacties Link kopieren
Zou H_M dat wel goed vinden?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wat een geilerij gelijk joh...

Coe mag ook eens een avondje weg en het hek is gelijk van de dam...



668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Misschien was het zijn idee



Edit: van H_M dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven