Uitslag 'Webstrijd'
dinsdag 27 juli 2010 om 09:09
Nou, ze zijn bekend hoor: één van de kandidaten van de 'longlist' zal dé nieuwe blogger worden. De uitslag is (mijn inziens) vreselijk teleurstellend, er zit niet één echt leuke blogger bij. (Maar dat is mijn mening en ik ben maar gewoon een héle slechte verliezer.)
Ik hoop in ieder geval wel dat het niveau van bijvoorbeeld Patricia van L. behoorlijk overstegen zal worden. Ja, ik weet dat dit 'maar' een gastblogger was (Godzijdank), maar toch. En dat beste mens wilde nog een boek uit gaan brengen ook. Bewaar me!!
De overige bloggers vind ik wél gaan hoor.
(Nu zie ik dat er al een topic over is geopend, maar zet deze er toch maar op.)
Ik hoop in ieder geval wel dat het niveau van bijvoorbeeld Patricia van L. behoorlijk overstegen zal worden. Ja, ik weet dat dit 'maar' een gastblogger was (Godzijdank), maar toch. En dat beste mens wilde nog een boek uit gaan brengen ook. Bewaar me!!
(Nu zie ik dat er al een topic over is geopend, maar zet deze er toch maar op.)
dinsdag 27 juli 2010 om 09:23
quote:cychick schreef op 27 juli 2010 @ 09:09:
Nou, ze zijn bekend hoor: één van de kandidaten van de 'longlist' zal dé nieuwe blogger worden. De uitslag is (mijn inziens) vreselijk teleurstellend, er zit niet één echt leuke blogger bij. (Maar dat is mijn mening en ik ben maar gewoon een héle slechte verliezer.)
(Nu zie ik dat er al een topic over is geopend, maar zet deze er toch maar op.)Gelukkig wel boordevol zelfkennisssssss...
(Nu zie ik dat er al een topic over is geopend, maar zet deze er toch maar op.)Gelukkig wel boordevol zelfkennisssssss...
dinsdag 27 juli 2010 om 09:58
Ok dan mensen, lees en huiver:
http://cychick.web-log.nl/blog/
Heb net weer een super-positief stukje geplaatst,
dus veel plezier!!
http://cychick.web-log.nl/blog/
Heb net weer een super-positief stukje geplaatst,
dus veel plezier!!
dinsdag 27 juli 2010 om 09:58
dinsdag 27 juli 2010 om 10:04