Werk & Studie alle pijlers

JAAAAAAAAAA!

22-07-2010 13:40 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar ben ik geëmigreerd naar een andere woonplaats, ver van de mijne. Ik zou overgeplaatst worden naar een filiaal in mijn nieuwe woonplaats, alleen puntje bij paaltje ging dat niet door.

Resultaat: We hebben een torenhoge huur (800 euro!) en leefden op een steeds minder wordende uitkering omdat ik maar geen baan kon vinden.

Toen ik toen eindelijk een baan had gevonden, kreeg ik die verrekte pfeiffer.. dus weer ontslagen, weer de WW in. Toen ik weer beter was, had ik een leuke baan, alleen betaalde mijn toenmalige werkgever geen salaris, en was dat ook gauw over, zat ik weer in de WW. (Die trouwens helemaal op is nu)

En ik heb me suf gesolliciteerd, meestal kwam het niet verder dan mijn sollicitatiebrief, of een uzb dat me voorstelde. Een enkele keer mocht ik op gesprek komen, en dan hoorde ik nadien dat ik een hele leuke meid ben, en een goede kandidaat maar dat ze toch voor een ander zijn gegaan.. heel frustrerend dus!

MAAR:

IK HEB EEN BAAN!! En hij lijkt me HEEL leuk!!!

En ikweenie.. ik ben gewoon heel blij!! Ein-de-lijk na een jaar zoeken een baan bij een bekend bedrijf! Eindelijk 2 inkomens! Eindelijk geen eindjes meer aan elkaar knopen! Eindelijk kunnen sparen, de schulden aflossen, denken aan een toekomst!! Eindelijk eens kunnen dromen over een toekomst, ipv mij opgesloten te voelen in dit verdomde huis!! Ein-de-lijk een beetje rust in mijn hoofd!!!

Yay!!!

(Oke ik weet nog niet wanneer ik moet beginnen enzo, maar ik heb de baan iig al wel hahaha)
Wat super lief kaboutertje! Ben blij voor je!

En ineens kan ik ook inloggen op mn mobiel. Hoe leuk is dat!
Gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie zeg!
Geweldig kabouter het is je gegund
quote:Marahbloem schreef op 22 juli 2010 @ 15:13:

Tof! Gefeliciteerd.

En meteen vieren he, dit is echt een feestje waard!Ja ik had dinercheques bewaard, had ik voor mijn verjaardag gehad, dus we gaan zo lekker even uit eten Had ze bewaard voor iets leuks haha!
Proficiat mop!!
Ja, dat vind ik echt.
Wat een goed nieuws Kabouter, gefeliciteerd! Je hebt neem ik aan wel als secundaire arbeidsvoorwaarde bedongen dat je mag forummen onder werktijd?
Hahahah uiteraard
he super, gefeliciteerd. Hier inmiddels de 6e uitnodiging binnen, volgende week 4 gesprekken!!!!
Wat super leuk voor je/jullie! Gefeliciteerd!!
Oh.. mss toch alsnog een neeeeeee want ze kunnen me maar heel weinig uren bieden.. zijn nu aan het onderhandelen of het toch meer kan worden dan 12 uurtjes per week..
Ow kabauter

Wat zuur!! Hopelijk komt er meer uit en anders is 12 uur beter dan niks toch?
Ik las het al..

Wat balen meid.

Kun je niet eerst die 12 uur gaan werken (is tenmiste iets) en dan na verloop van tijd proberen meer uren erbij te krijgen?
Kabouter, wel die uren nemen hoor! Je zit nu thuis en komt steeds verder van de arbeidsmarkt te staan. Die 12 uur zijn toch extra inkomen en als je eenmaal binnen bent krijg je ook makkelijker meer uren/ander werk!

Ik duim voor je meid!
Ik wou je net feliciteren toen ik je laatste post las. Wat vervelend =( Wanneer hoor je of het toch meer dan 12 uurtjes kan worden?
Ik hoop morgen! En anders neem ik idd die 12 uurtjes maar, beter dan niets
Gefeliciteerd!
Weet je al meer Kabouter?
Nee! Heb net nog een keer gebeld, maar ze is weer in bespreking.. ze is altijd in bespreking lijkt het wel
quote:Kabouter23 schreef op 26 juli 2010 @ 13:03:

Nee! Heb net nog een keer gebeld, maar ze is weer in bespreking.. ze is altijd in bespreking lijkt het wel Dat is ook knap irritant!
Ja ben weer niet terug gebeld.. morgenochtend nog maar eens bellen..
Net weer gebeld, en ik word wéér terug gebeld.. pff!!!

Ik heb het op papier staan dat ik aangenomen ben, alleen heb ik niets getekend, geen uitkering meer en ik zit nu dus maar te wachten of het nou wel of niet doorgaat.. PFF!
Heb je nu al wat duidelijkheid gekregen?
Nee nog steeds niet..
Vandaag belde iemand anders en die vroeg of ik genoeg informatie had al. NOU NEE DUS!!!

Dus ik word maandag of dinsdag weer terug gebeld..
Pfff....wat een gedoe kabouter! Hoop dat het snel allemaal in orde komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven