seks op de 2de date

26-07-2010 16:00 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb tijdje terug man leren kennen via vrienden. Hebben eerst veel gesprekken op msn gehad. Eerste date zijn we iets gaan drinken, was echt gezellig, dikke klik. Tweede date was gisteren: hij is 5 dagen aan zee en ik ben hem daar dagje gaan bezoeken. Op het begin was het allemaal nogal vrij braaf, omdat zijn familie ook daar was. Naarmate de avond dichterbij kwam, werd het allemaal wat ondeugender, spanning was te snijden en we hebben dan ook heerlijke seks gehad.

Voel me de day after er nog steeds goed bij en hij ook.

Maar toch? Dit is de eerste keer dat ik zo snel met een man het bed in duik! Vertelde het daarstraks aan 2 vriendinnen en merk dat zij dan afkeurend reageren, dat hij het misschien nu gaat laten afweten enzo. Nogmaals, heb er zelf geen spijt van en heb er ook wel van genoten! Maar werkt het echt zo? Moet je dan zoveel tijd wachten om er pas aan toe te geven?
ik heb wel eens een one night stand gehad waar dan weer geen relatie uit kwam. maar het was wel leuk.
quote:Spijker schreef op 26 juli 2010 @ 16:02:

Altijd pas op date vijf. Als hij belt pas na 6x overgaan opnemen, nooit zelf bellen, en zeker niet te gretig smsjes beantwoorden.

Anders wordt het niets dat weet iedereen.

[afbeelding]
Als hij of ik op de 2de date nog geen sex wil wordt het niks is mijn ervaring.
Mijn man was mijn eerste 'sex na de tweede date'. Goede ervaring
In tegenstelling tot al mijn voorgangsters vind ik sex bij de tweede date wel te vroeg en ik wacht dan ook liever.

Ik wil hem eerst veel beter te leren kennen (door uitgebreide gesprekken met elkaar en door leuke afspraakjes) en ik wil ook de spanning opbouwen door wat langer te wachten. Ik hou het dan ook liever eerst bij wat zoenen enzo voordat we verder gaan.

We kunnen dan beiden de kans krijgen om verliefd op elkaar te worden en naar elkaar te verlangen, zonder hier gelijk aan toe te geven. Daarbij is de man een jager en ik laat hem dus liever zijn natuur volgen dan dat ik gelijk naar het volgende niveau ga en die spannende eerste aftastfase oversla.

Noem mij maar ouderwets, maar een vriendin van mij heeft wel snel sex en die merkt altijd dat de man daarna niet meer thuis geeft, omdat de buit binnen is en de jacht voorbij is.
quote:hiltje schreef op 26 juli 2010 @ 16:24:

Vind het schokkender dat je op de tweede date zijn familie hebt ontmoet, dan dat je met hem naar bed bent gegaan.

zou ook niks voor mij zijn...

maar iedereen is weer anders... ik dacht er vroeger zelfs nooit aan dat je geen sex hebt op je 1e date. Als het een leuke vent was deed ik dat altijd...
quote:iris1969 schreef op 26 juli 2010 @ 19:03:

In tegenstelling tot al mijn voorgangsters vind ik sex bij de tweede date wel te vroeg en ik wacht dan ook liever.

Ik wil hem eerst veel beter te leren kennen (door uitgebreide gesprekken met elkaar en door leuke afspraakjes) en ik wil ook de spanning opbouwen door wat langer te wachten. Ik hou het dan ook liever eerst bij wat zoenen enzo voordat we verder gaan.

We kunnen dan beiden de kans krijgen om verliefd op elkaar te worden en naar elkaar te verlangen, zonder hier gelijk aan toe te geven. Daarbij is de man een jager en ik laat hem dus liever zijn natuur volgen dan dat ik gelijk naar het volgende niveau ga en die spannende eerste aftastfase oversla.

Noem mij maar ouderwets, maar een vriendin van mij heeft wel snel sex en die merkt altijd dat de man daarna niet meer thuis geeft, omdat de buit binnen is en de jacht voorbij is.Volgens mij klopt dit vaak wel de man denkt dan 'Why buy the cow, if i can get the milk for free!'. Ik heb het idee dat mannen je toch wat minder waarderen als je zo snel toegeeft (misschien zelfs onbewust!). Hij zal dat natuurlijk nooit laten doorschemeren anders gooit hij zijn eigen glazen in. Net zoiets dat je minder zuinig bent op iets dat je gratis hebt gekregen. Het is een dubbele moraal, maar daar liggen de mannen iig niet wakker van.
ieder moet doen wat voor hem/haar goed en prettig voelt. ik vind 'wachten' ook niet ouderwetsch of zo, maar ik vind sex op een eerste date ook niet 'sletterig'.
Ik zou dat op een tweede date te vroeg vinden, maar niet omdat het consumeren van de verhouding de jager in de man in slaap zou brengen. Ik zou het persoonlijk een te grote stap vinden omdat we elkaar dan nog niet voldoende zouden kennen en het bovendien spannender is om dat nog even uit te stellen. Wat anderen doen moeten zij uiteraard zelf weten.
quote:hiltje schreef op 26 juli 2010 @ 16:24:

Vind het schokkender dat je op de tweede date zijn familie hebt ontmoet, dan dat je met hem naar bed bent gegaan.

hahahaha hier sluit ik me ook volledig bij aan!

Joh, geniet er lekker van, je bent echt niets minder hoor als je lekker geniet van een man!
Dat hele gebeuren over de caow en the milk.....ik snap dat niet zo, dat hele redeneren voor de ander. Als je het zelf op dat moment wilt, waarom dan niet?
En wanneer gaan jullie hokken?
Als het goed voelt, dan is het ook goed. Boeien wat een ander vindt. De ander kan niet voelen wat jij voelde.
quote:heejhallo schreef op 27 juli 2010 @ 08:24:

Dat hele gebeuren over de caow en the milk.....ik snap dat niet zo, dat hele redeneren voor de ander. Als je het zelf op dat moment wilt, waarom dan niet?Juist! Wat is dat toch met seks als een lokkertje voor de ogen van een vent bungelen? Dát vind ik raar en veel te doordacht. Als jij wil, en hij wil, gaan met die banaan (no pun intended!). Zolang je geen dingen doet waar je spijt van krijgt, maakt het toch helemaal niet uit? Ik was (net als een aantal hier) erg van de seks op een eerste date/one-night-stands. Ook mijn man en ik (15 jaar bij elkaar) zijn op de eerste 'date' met elkaar naar bed geweest. Dus dat jager-verhaal en al helemaal dat koe-en-melk verhaal is niet per definitie waar....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Bewijzen mbt analogie is meestal grote flauwekul. Maar helaas wel een veel gebruikte drogreden.
Ik heb seks gehad met mijn huidige vriendje (we zijn nu 6,5 jaar samen) op de eerste date (we kenden elkaar daarvoor wel al een beetje hoor). De nood was gewoon erg hoog hihi. Niets mis mee!
quote:merle78 schreef op 26 juli 2010 @ 19:30:

[...]

Volgens mij klopt dit vaak wel de man denkt dan 'Why buy the cow, if i can get the milk for free!'. Ik heb het idee dat mannen je toch wat minder waarderen als je zo snel toegeeft (misschien zelfs onbewust!). Hij zal dat natuurlijk nooit laten doorschemeren anders gooit hij zijn eigen glazen in. Net zoiets dat je minder zuinig bent op iets dat je gratis hebt gekregen. Het is een dubbele moraal, maar daar liggen de mannen iig niet wakker van.

OMG deze opmerking pas ook helemaal bij je avatar. Raar dat er nog steeds mensen zijn die zo denken. En als je dan wacht met seks en je gaat, ik zeg maar wat, op de tiende date met hem naar bed, dan gaat ie volgens jullie redeneringen alsnog weg, het ging hem immers alleen om de seks?

Wat ík van alle mannen uit mijn omgeving begrijp is dat er twee soorten vrouwen zijn: vrouwen waarmee je seks hebt en meer niet en vrouwen waarmee je wil trouwen. Welke type etc. vrouw dat is verschilt per man, maar zo hebben ze 't mij uitgelegd. En eigenlijk geldt dat bij mij ook wel, als ik zo even terug kijk. Ik heb met mannen het bed gedeeld die ik never nooit niet aan m'n vriendinnen voor zou stellen en ik heb met mannen gepraat die ik wel als trouwmateriaal zag, en vice versa.
Niks mis mee.

Noem mij maar ouderwets, maar een vriendin van mij heeft wel snel sex en die merkt altijd dat de man daarna niet meer thuis geeft, omdat de buit binnen is en de jacht voorbij is.Iris 1969, Dit vind ik een vreemde redenatie. Het lijkt alsof mannen alleen maar uit zijn op "snelle sex" Maar dat is toch een beetje te kort door de bocht. Als het na de 1e, 2,e of 3e afspraak wederzijds allemaal klikt dan hoef je toch niet "wegens regeltjes" te wachten?

Of dacht je dat alle mannen denken: "ik wil NU sex en anders bekijk je het maar. En na de sex ben ik weg".

Kijk er zijn inderdaad ook wel "foute mannen" maar dat zou je ook van sommige vrouwen kunnen zeggen hoor.

Tegen OP zou ik willen zeggen. Gewoon samen genieten en je ziet wel hoe de relatie gaat lopen.
Bedankt voor de verdere reacties!

Heb wel het gevoel dat het ok zit, we willen elkaar ontzettend graag weer zien en daarom vertrek ik sffs weer richting zee, naar hem .
leuk! veel plezier dan!
quote:El_lebel schreef op 27 juli 2010 @ 09:07:

[...]

Wat ík van alle mannen uit mijn omgeving begrijp is dat er twee soorten vrouwen zijn: vrouwen waarmee je seks hebt en meer niet en vrouwen waarmee je wil trouwen. Welke type etc. vrouw dat is verschilt per man, maar zo hebben ze 't mij uitgelegd.

Er zijn vooral verschillende soorten mannen;

-mannen die het normaal vinden dat hun partner een spetterend sexleven hadden, compleet met ONS en sexdates, voordat zij in beeld kwamen,

-mannen die lijden aan het hoer-madonna complex, met de blijkbaar bijbehorende dubble moraal en/of mannen die vrouwen indelen in neukbaar of huwbaar

-mannen die doen aan "white weddings"

Mijn (ex)partner(s) komen uit de eerste groep. Om eerlijk te zeggen snap ik niet dat er vrouwen zijn die alles doen of juist laten om een relatie te krijgen met iemand uit de tweede groep.

Ik vind dit bovenstaande eerder te maken met ''nurture" dan "nature". Net of de vrouwelijke seksuele natuur iets passiefs iets dat veroverd moet worden. Gedeeltelijk wel, maar aan ander gedeelte wil zelf verleiden en veroveren.
Moesje, ik wens je ook veel plezier toe!
Ik ben de eerste keer dat ik zag met hem

in bed gedoken en we zijn al ruim vier jaar samen waarvan twee jaar getrouwd. Dat je direct met iemand seks hebt wil niet veel zeggen over het verdere verloop van jullie relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven