Plaid uit de VTWonen

27-07-2010 11:33 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de voorkant van de VTWonen van deze maand staat een rose plaid. Ook binnenin staat ie nog een keer (stuk over rood/roze).

Nu heb ik de VT Wonen niet zelf, misschien iemand van het forum? ik herinner me dat hij van de Ikea is maar kan m niet op de website vinden. Misschien staat er binnenin een naam? Dan kan ik daar op zoeken of even bellen

Alvast bedankt voor degene die me wil helpen!
klik hier, volgens mij ligt ie daar ook op bed en dan kom je bij het plaid uit

En anders 'sprei' in de zoekbalk mikken bij ikea.

Of in de bieb even in de vtwonen kijken.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Als je trouwens zegt, die waar ik dan uitkom ziet er met die ribbels anders uit dan die op het bed, dat ben ik met je eens.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Op de site van VT wonen hebben ze ook een webwinkel geloof ik. Kun je hem daar niet vinden?
En anders bij Basic Label verkopen ze veel VT wonen spullen.
@Kusunum

als het in de vtwonen staat, betekent het niet automatisch dat het uit de collectie van vtwonen komt.

TO is op zoek naar de naam van de plaid, die hoogstwaarschijnlijk van ikea is.
Er staat niets bij, alleen de prijs 23,95, maar hij lijkt idd van Ikea (een aantal andere artikelen op de foto zijn ook van Ikea). Ik heb er eentje in het grijs van Ikea, lijkt hier dus erg op.
Bedankt allemaal voor de reacties!

Ik denk dat ik de Ikea maar eens mail welk plaid het is en of hij nog te krijgen is (heb ook wel eens gehad dat ik onwijs mooie schoenen in een tijdschrift had gezien, oude collectie en nergens meer te krijgen, grrr)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven