Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
aha snap ik ook je avatar adl hihi

Amalia misschien heb je wel gelijk, ik wil ook niet klagen hoor over die slaapjes, de nachten gaan super maar het is zo zielig als hij overdag nog niet uitgeslapen is.

Draagdoek is geen optie hij heeft het zo snel warm, vandaag had hij een romper zonder mouwen aan en een truitje en broekje van katoen. Toen we vanmorgen naar buiten gingen een vestje (gewoon katoen) erover heen gedaan hij was helemaal nat in zijn nek toen ik hem na een half uur er weer uithaalde!
Okee lastig RW. Met mviool was ik nog zonder andere kinderen, daar wandelde ik heel veel mee. Of in de draagdoek maar dat viel toen mee niet extreem hete zomer.

Ben 24/7 hier heb net gezegd dat ze overdag gewoon mij moeten roepen voor voeden. Ik zie het zo: de basis leg ik nu en waarom tutten als ze het al zo goed kan.

Dus ik heb haar tussendoor op verzoek gevoed en ook niet extra gekolfd.

Rond twaalf uur nog eens en dan krijgt ze daarna twee keer afgekolfde melk uit flesje ofzo en over 5 uurtjes kom ik live voeden.

Wat me opvalt is dat mensen zo denken vanuit een idee. Ik vertelde dat ik op verzoek voed en dat er vanzelf om het 1-2-3 uur schema ontstond. Nou de verpleegster vond t " jeeee zwaar " " dat kon toch niet " "dan draaide de dag im voeden " ik dacht laat ik nou vertellen hoe IK t heb ervaren.

Ik heb het niet als zwaar ervaren zei ik.

Toen was het even stil.
ADL echt leuk ! Ik wil graag ook weer dansen, salsa misschien weer
Goedemorgen, klaar voor de voeding

ze heeft vannacht naast mijn avondvoeding van 11:45 nog 1 flesje op van 30 cc rond 3 dus ben benieuwd hoe laat ze komt.

Ik ben wel supertrots dat ze zo'n zin heeft alles te drinken en dan ook nog min of meer in dat 3 uurs ritme (2,5)

van mij mag ze zo komen

ik zie dat jullie baby s rw, amalia en sardegna ook ongeveer dat ritme hebben. Heel gulzige om de 1/ 2 uur drinkers hebben we nog niet

of ze zijn zo gulzig dat ze genoeg achterelkaar doordrinken en dan vooruit kunnnen.
Hm ze was 10 gram afgevallen... Maarja excl 25 cc heeft ze echt verder alles op eigen kracht gedronken en dat is ook goed vind ik. En eigenlijk voor mij een belangrijker teken.

Thuis kan ik haar ook vaker aanleggen
RW van mij mag je klagen hoor . Ik vind het ook vervelend voor A ( en mezelf) als ze heel moe is en maar aan het vechten is tegen de slaap. Waarom doen kinderen dat toch, dat gevecht? Geef je over, heerlijk .

Viool, in het begin draait de hele dag toch ook om voeden? Dat ze dat niet snappen .

Hier nog geen ritme maar ik moet zeggen dat ik daar ook echt niet mee bezig ben. Ik weet dat steeds als je een ritme ontdekt, het weer helemaal anders gaat de dag erna. Komt vanzelf wel.

Tjonge tjonge, vanmorgen was het 06.05 uur en daarna weer in bed gelegd. Jongens zijn er niet dus ik dacht: uitslapen!! Nou, mevrouw is zo aan het puffen, steunen en kreunen met hier en daar een huiltje i. Haar slaap. Daar log je niet lekker naast hoor . Zo raar, ben nu oom al vier keer gaan kijken maar dan slaapt ze gewoon nog terwijl ze huilt. Heel raar.

Ga zo De Uitdaging aan en even naar Hilversum met haar. Meestal worden dat soort uitjes een drama met mij en baby want die gaan in de eerste de beste winkel brullen.... Maar ik wil even naar H&M, heb alleen maar 2 spijkerbroeken en wil nog een linnen ofzo.

Fijne dag!
Adl, ongesteld geworden trouwens?
Hè wat een rust
En amalia al wat leuks gezien ??

Oviool drinkt vrolijk door aan de borst. Ze was toch niet afgevallen. Dus ze waren tevreden.

Ik hoop dat hilversum leuk uitje was zonder brulbaby
quote:amalia schreef op 27 juli 2010 @ 10:12:

Adl, ongesteld geworden trouwens?Is alweer achter de rug zelfs.. (had het wel gemeld hier hoor, ws heb je erover heen gelezen). Het was m'n kortste cyclus ever (24 dagen) en ook de kortste menstruatie (4 dagen)...
En m'n schoonzusje probeerde me weer op te beuren, NOT.

"Je kan altijd nog over een jaar of 2 voor een kleintje gaan en zo niet, je hebt toch een jongen en een meisje."

Mag ik haar afschieten naar de maan?

Ik wil het NIET meer horen, op het moment DENK ik niet eens meer aan een derde, teveel lichamelijke beperkingen .
Pff wat een lomp mens.

Ik was met brulbaby in Hilversum ja. Maargoed alles gehaald wat nodig was dus ben toch blij.

En mijn hakken passen weer hoera. Ik had opgezette voeten maar alles is goed gekomen, gelukkig.

Fijn dat O niet afgevallen was! Luistert nauw hè?
ja achterlijk adl, zoals anderen kunnen redeneren. Riepen ze bij mij ook altijd, je hebt een jongen en een meisje dus je bent klaar. Dat mag toch iedereen voor zichzelf beslissen hoop ik grrrr

amalia iets leuks gevonden? Ik ben ook na 5 wk met man naar de hennes gegaan en 3 linnen broeken gekocht zijn altijd leuk en niet duur daar!

en zeg maar tegen baby dat ze er aan moet wennen, meisjes moeten shoppen haha!!!

oviool alles uit de borst en niks afgevallen echt supergoed wat een sterk meisje is het toch!!!

weer een dag alleen met baby, weet ondertussen bijna niet meer wat te doen op zo'n dag haha heb net in therapie terug gekeken bij uitzending gemist weet nog niet wat ik er van moet vinden heeft een van jullie het gekeken?
@ADL waar is dat plaatje met die hamer grrrrrrrrrr laat jou lekker zelf bepalen hoe je dit moet ervaren !

@ohhh ik zie je al gaan op je hakken

En dan lekker mooi achter de wandelwagen en baby brullen hihi.

@RW je maakt me nieuwsgierig naar die uitzending

NIEUWS

zonet hadden ze overleg gehad en het kan heel goed dat we voor t weekend thuis zijn !

Wow! Even wennen hi hi

toch even heel hard doorwerken voor t thuisfront

oh-oh

ik heb al gehoord dat nog niks staat of af is& dat de keuken nog half half in de aanstaande slaapkamer staat

Ach .... B&B ofzo.. Thee zetten.. Slapen in de pannenkoekenlucht

gezellig ! Ik ga er voor
wauw viool dat zou goed nieuws zijn JEMIG wat snel!!!

Ik ga duimen!

Die uitzending is terug te zien op uitzending gemist, het is nu 6 wk lang 5 dgn in de wk s'avonds om 22.45 (lekkere tijd) in amerika was het een hit, er zitten wel hele goede acteurs in (kim van kooten, halina reijn, en verder weet ik even geen namen) gaat dus over allerlei mensen die psychotherapie volgen, iedere dag een andere sessie geloof ik, wat wel grappig is, de psychotherapeut zit zelf ook in relatietherapie, vond ik nog het leukste stukje, ging hij de therapeut verbeteren
Is het echt RW? Of is t een progamma dat mfnsen gewoon allerlei therapie " uitproberen"

als therapeut heb ik af en toe therapie allergie

maar als docent ook docent allergie haha

mn echte missie is koekjes bakken en samen kleuren

Nouja we zullen zien, of t weekend of voor t weekend -
Oh Viool, ik hoop voor je dat jullie inderdaad zo snel naar huis kunnen! Wat een goed nieuws zeg! En fijn dat het zo goed gaat met oviool aan de borst!
Gaaf Viool voor het weekend thuis. Zou te gek zijn

Wil je mijn naam even weghalen?????

rW geen in therapie hier, wel verslaafd aan flash forward, elke do bij Veronica. maar volgens mij morgen laatste seizoen. is echt spannend
Sorry amalia wat mankeer ik ?

Oh ik kijk graag popstars enzo fout fout

nouja ik heb nu op de opties voor, in en na het weekend.

dit ziekenhuis of 1 dichterbij

we zullen zien

wat ik echt super vind : ik heb twee dagen niet hoeven kolven (1x een voeding )

wat een opluchting :-)
Heerlijk, gewoon zelf voeden en gaat nog lekker ook. Wat een dapper stoer meisje
Popstars, beste idee van NL, Idols ik vind het ook allemaal leuk.
viool het is gewoon een serie, met veel monologen, die therapeut zegt niet zoveel

ik vind ook al die programma's leuk amalia, weet je ik vind het gewoon heerlijk na een dag rennen voor de kinderen s'avonds even op de bank te ploffen, verstand op nul en kijken maar. Heerlijk!
Oh Viool zou dat niet fantastisch zjin als jij en je meisje voor het weekend weer thuis zouden zijn. Wat zullen jij en al je mannen dan een superweekend hebben zeg. Ik duim voor je dat het echt doorgaat.

Amalia wat heb je allemaal voor nieuwe kleren gekocht vandaag? IK heb mijn eerste nieuwe zwangerschapskleding gekocht. Een heel simpel zwart jurkje, maar wel mooi, voor maar 0 euro. Ben er erg blij mee. Verder alvast 2 van die positie leggings voor de winter. Die ga ik toch nodig hebben, watn ik draag veel jurken en rokken.

Adl wat een enorm domme schoonzus heb jij zeg. Van mij mag je zulke mensen idd heel ver weg wensen. Maak je daar nou niet te druk om, je hebt al genoeg aan je hoofd op dit moment.

RW ik heb vanmiddag ook een heel klein stukje van dat programma gezien, maar het kon me niet heel erg boeien, dus na 15 min weer uitgezet.

Verder is man hier ook enorm fan van flashforward. Zie er zelf ook wel wat van, maar kan niet wakker blijven tot half 11. Dus donderdag de laatste van dit seizoen?

Uma hoe is het met je? Morgen een heel spannende dag, hoe laat moet je er zijn? IK ga ook voor jou de hele dag heel hard duimen.

Sardegna ik ga even teruglezen wat jou laatste berichten waren. Ik heb het gisteren allemaal wel gelezen, maar niet helemaal onthouden. Alleen dat je zei dat ik heel erg zwanger klink.
dochter kwam net terug van logeerpartij bij opa en oma, heeft ze de hele dag in haar nachthemd gelopen met legging eronder, ze dachten dat het een jurkje was (en waarom ik geen pyama had meegegeven) haha ze hebben 4 jongens groot gebracht vandaar... gelukkig zijn ze niet echt ergens heen geweest ofzo (ben echt een zeikerd in dat soort dingen)
Oja de creme fraiche! Die van mij groeiden ook altijd zo hard. IK zie altijd dat er slagroom uit kwam. Zo wonderlijk en mooi dat je eigen kindje zo goed en hard groeit op iets wat uit jouw lichaam komt. Dat is een bijzonder mooie constructie van moedertje natuur geweest. IK verheug me daar ook weer enorm op, de borstvoeding.

Wat voor draagdoek heb je? Oh nee die heb ik al op een plaatje gezien. Dat is een andere dan ik heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven