Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
als je meer wilt, krijg je een opleiding aangeboden waarin je je kunt specialiseren in een vakgebied bijvoorbeeld coaching of leiding geven en dat je dan daarmee verder kunt.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Nee, zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet dat ik dat helemaal ga uitpluizen.



Was dat Talentpool Its? Karaoke? Betere baan? Bingoqueen?

Vertelvertel!



Wat was het voor soep Goldie?



Ik heb toen gewoon en trauma opgelopen Zoeb, bij die klote padvinders.

Ik weet niet meer hoe oud ik was, maar we sliepen op een grote zaal, de leiding op een andere zaal en we deden met z'n allen kussengevecht en ik moest de rest van de nachten bij de leiding op zaa.l.

Zo stom, ben er nooit meer geweest
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wenig aan te pluizen Nik, hij staat gewoon met plaats, straat en huisnummer op de BH nu.

Kun je eens ziennaar ons huis enzo, zeg maar.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik ga straks kijken Marels!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Zo spannend is het niet hoor
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer, ik was de spanning al aan het opvoeren.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit naar de tv makelaar te kijken, een of andere belg (ik weet ff niet wie) die heeft een mooi huis.

Ik zou zo met 'm ruilen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
In dat geval is het wel heel spannend
668, the neighbour of the Beast
Ik zal morgen ons appartement er ook op zetten.

Altijd leuk, even gluren bij een ander
Alle reacties Link kopieren
Nee nuuuuuuuuuuuuu!

Ik wil gluren!
668, the neighbour of the Beast
Kan nu ff niet, James zit achter de pc, ik op m'n iPhone.
Alle reacties Link kopieren
Schop hem eraf!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
James, wegwezen NU!



Ik ga het kabeltje van fototoestel zoeken. Ik heb er nog hele leuke foto's van huis op staan.

En nu ga ik kijken Marels. Spannend!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wij zijn weer thuis,hebben lekker gegeten bij de Griek in de tuin.

4 Ouzo's en een Irisch Coffee voel je wel in je benen als je weer naar huis moet fietsen



Gold,ik heb een raar plekje op mijn been wat ze gaan weghalen.Soms is het net of ze daar heel hard met een breinaald in prikken.



Huizen kijken is leuk!
Alle reacties Link kopieren
En, wás het spannend?

Coe, ouwe zuiplap die je er bent!
668, the neighbour of the Beast
Hik,ja uh je heb vakaansie of nie tog?
Alle reacties Link kopieren
Ikke niet hoor
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Heel spannend!

Wat een mini-huis Marels, ik dacht wij een mini-apartement hadden.

Enne, goed opgeruimd.

Verder niet mijn smaak, aan mij heb je niets, sorry!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 27 juli 2010 @ 21:32:

Hik,ja uh je heb vakaansie of nie tog?

Ik ook nie, anders nam ik er ook wel 1 of 2.

Ik moet morgen werken, hard werken, ik heb morgen een stuk of 8 sollicitatie gesprekken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Mini? Dat valt wel mee toch?

Het is hier niet enooooorm groot, maar ik vind het nu ook echt weer geen minihuis. Er wonen gezinnen met twee kinderen in huisjes als deze.

Het enige wat zwaaaaar mini is is de keuken. En de badkamer is ook niet groot, maar dat is niet erg.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nee maar als je de m2 meters leest, is het toch best mini?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Weet ik eigenlijk niet, hoeveel m2 het is. Woonkamer is gewoon 24 m2 geloof ik. Keuken en badkamer zijn mini, dat wel.



Twee normale slaapkamers en één klein kamertje. Alleen geen zolder, dat dan weer wel, maar ja. Voor met zijn tweeen is het ruim groot genoeg. En 't is geen villa nee, maar gewoon een normale tussenwoning, geloof ik.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Op die site staat iets van 65 geloof ik.

Wij hebben iets van 90 en dat is ook niet heel ruim, vandaar.

Ik hoef ik geen heel groot huis hoor.

Wij hebben niet eens een normale slaapkamer.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik heb ook maar een kippenhok,weet de afmetingen niet eens.

En ik hoef niet eens een grotere huiskamer al zou dat wel heel welkom zijn.

Eigenlijk willen we gewoon een half krot wat we naar wens kunnen verbouwen met een grote schuur en een stukkie grond.Keep on dreaming Coe!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, dat moet ik eens nakijken dan

Ik heb zelfs twee normale slaapkamers. Klinkt klein, 65 en lijkt me bijna meer. Hoewel... 6x6 is 36m2. Zou je dat keer 2 doen en er het trapgat en kast enzo er af halen kom je wel ongeveer uit. Dus het zal wel kloppen ja.

Wij hebben zeg maar beneden een kamer van 24, een keuken van 2x3 ofzo (te klein dus). Boven een overloop, 3 kamers, twee normale en eentje van 3x3 ofzo. En dan een klein badkamertje. Maar ik vind het niet superklein ofzo. Alleen wat meer bergruimte zou leuk zijn, dat is er in het huis bijna niet.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven