Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig gesprek gisteren!! Dat was erg leuk wakker worden



Ik duik nog ff terug mn bed in want dat kan. Vanmiddag de koelkast en voorraadkast opruimen. Rustig aan dus vandaag
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieve lieffies!



Wat woorden als zonnebank en kookwekker los kunnen maken



Ik ga vandaag shoppen met mijn beide meiden..... mijn dochter en mijn nichtje

Ik moet dus nodig mijn thee opdrinken en waterdruppels gaan vangen.



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 juli 2010 @ 23:08:

Ik ga naar bed.

Ik ben ooit 1 keer op kamp geweest met scouting en dat was geen succes. Vreselijk vond ik het.

Adios!Oh Nik dan ben je niet met mij geweest hoor. Altijd lol gehad op kamp.
Alle reacties Link kopieren
Môgge trouwens.



Yonna geniet hé. Gezellig lijkt me dat.

En verder iedereen, goed lijstjes wegwerken en maak er verder een fijne dag van.

Ik moet naar de JubJam vandaag. Een tent gaan brengen.
Alle reacties Link kopieren
Wat was het hier gezellig gisterenavond, wanneer is die pretpakketten party. Ik meld me meteen aan



Boro



Veel plezier vandaag Yonna, en om in je eigen woorden te spreken Geniet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogu



Ik heb gister in bed nog gelachen om hier

We moeten maar een datum prikken dan.



Zoeb,ik las natuurlijk dat je naar de YabYum moest..iets van waar het hoofd van vol is...



Yonna,veel plezier met winkelen.



Ik ga wat strijken vandaag en vanmiddag komt er visite(wij zouden eigenlijk naar Drenthe gaan maar die komen nu deze kant uit voor een paar dagen)

Ik kreeg een mail van schoonloeder.Oom en tante uit Australie zijn er en die willen vriend en Ukkie graag zien.Ik weet niet wat ik ermee aanmoet.
Alle reacties Link kopieren
Och Coe in het begin zei ik ook steeds YabYum.

Toen heb ik er maar een ezelsbruggetje op gevonden. JUBileumJAMboree, Dan begin ik tenminste goed. Staat zo raar als je als voorzitter dat door elkaar haalt.
Alle reacties Link kopieren
Ergens in augustus Its. Datum moeten we nog prikken.

Zal ik dan maar weer een keer een poging wagen?
Alle reacties Link kopieren
Hello,



Ben ff in de meelees modus.. dit weekend een soort van minivakantie gehad met een dagje strand en een dagje sauna, heeeeeerlijk. Nu weer hard aan t werk en weinig forumtijd.

Spreek jullie snel !!



fijne dag!
Fijn zo'n weekend Gelfje!



Ik heb de zolder gestofzuigd en het pretpakket opgeborgen

Logeerbed klaargezet en badkamer gedweild.



Zoeb,een poging om te meeten?Ja graag
Strijk is klaar,visite kan komen.

Vanavond lekker met zijn allen uit eten.

Daarna gaan vriend en neef nog maar eens kijken naar het huisje,

We zitten enorm in tweestrijd,mijn gevoel zegt ja,maar mijn verstand zegt NEE.Al met al kost het een hele berg geld om het bewoonbaar te maken en dan is het huisje nog niet van onszelf.

Ik denk dat ik dus met pijn in mijn hart moet kiezen voor het verstandige.Lastig hoor!
Alle reacties Link kopieren
Als je verstand nee zegt, zou ik het niet doen Coetje.

Vooral niet als je moet investeren in iets wat niet van jullie wordt.

Balen hoor.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Koelkast opgeruimd check!

Troepkast die nu geen troepkast meer is check!



Oooh ik zit in spanning!! We hebben 3 jaar geleden vrije sector gehuurd en dat huis is nu te koop! Meteen gebeld, we zijn de eersten en hebben morgen bezichtiging Dat zou wat zijn zeg!
Alle reacties Link kopieren
Coe hoe zit dat dan? Je maakt iets bewoonbaar maar is niet van jullie? Ook vrije sector ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Goedendag meidels!

Het is hier overduidelijk vakantie, ik voer weinig uit en ik vreet veel te veel.

Nu ga ik me te buiten aan een pak chonelly's.

Dat heb ik verdiend omdat ik net bij de HA geweest ben om zo'n vervelend uitstrijkje te laten maken ivm wat vage klachten.

Volgende week woensdag kan ik bellen voor de uitslag.





Heb je het fijn gehad Yonna?

Ik neem aan van wel hoor!



Spannend Choco.

Jullie huurden het huis maar wonen nu ergens anders?



Coe, ik ben ook ban dat je in deze inderdaad beter naar je verstand kunt luisteren. Zo'n hoop verbouwen/investeren voor iets wat nooit van jezelf zal worden?

Wacht op de volgende kans. Ik weet zeker dat die komt!



Zoeb, donderdag ben ik weer bij je in de buurt voor een begrafenis. Ik ga nu waarschijnlijk alleen dus heel misschien kom ik deze keer wel even langs voor een bakkie als het jou schikt?



Al de hele dag weer geen idee wat we vanavond nou weer eens moeten eten dus ik heb besloten dat het een goed gevulde maaltijdsoep wordt. Met brood.
Een pak chonelly's mag best hoor als je zo'n vervelend uitstrijkje hebt laten maken.



Ja ik denk ook dat ik beter naar mijn (beetje) verstand kan luisteren.Als we nu nog een jaar of 4 doorsparen kunnen we wel iets leuks kopen.En Vriend wil nog steeds graag de kant van Zeeland op.

We kunnen hier een huurcontract krijgen voor 10 jaar.Maar daarna kunnen ze ons er net zo makkelijk uitgooien.En dat vind ik dus zonde van het geld.



Wij gaan naar de Griek,met zijn allen op de fiets,anders moet ik Bob-en en ik vind de Ouzo veel te lekker
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat is zeker zonde van je geld! Dan zou ik voor sparen gaan en uiteindelijk iets leuks kopen!



Ja we zijn daarna in deze woning gaan wonen. Eigenlijk hetzelfde als Coe. Geen zin om in iets te investeren wat nooit van ons kon worden.



Ik ga maar es boodschappen doen, man halen en naar die woning om ff te spieken
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Gold. Donderdag mag mijn Renault 4 naar de keuring als het goed is.

Heb er zin in om ermee te gaan rijden. Ik heb vandaag alles af moeten plakken. Ramen, deuren, klinken, lampen. Wat een k*t preciesie werkje zeg. Ben blij dat het klaar is. Morgen spuiten. Hij is al helemaal rood. De grondverf is al bijgewerkt. Het zal een mooi autootje worden. Ik heb er zelfs blauwe kentekenplaten bij. Mocht eigenlijk niet want hij is niet oud genoeg, maar ik vind het erbij horen. Vandaag besteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog een leuk huis in Zeeland te koop Coe....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mijn soepje was goed gelukt en viel duidelijk in de smaak bij Goldman .
Alle reacties Link kopieren
Coe, zei jij nou dat je morgen naar het ziekenhuis moest?

Toch niet iets ergs?

Ik ben vanaf een uur of half 10 morgen in B in de stad. We slaan Ikea dit jaar over want ik heb bij de voorraad gekeken en ze hebben toch niet wat ik moet hebben.



Zoeb, ik hou je op de hoogte over donderdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 27 juli 2010 @ 18:37:

Ik weet nog een leuk huis in Zeeland te koop Coe....



Heb je geen plaatjes Marels?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
zo thuis, klaar met de dag



ik heb me opgegeven voor de talentpool op het werk. Nu maar hopen dat ik wordt uitgekozen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Wat houdt dat in Itskie? Talentpool?
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard, op Funda. Hebben jullie die nog niet gezien dan? Ik gooi straat en plaats vanavond wel even op de bh, ik ben er nu mobiel.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven