Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 27 juli 2010 om 09:48
Mogu
Ik heb gister in bed nog gelachen om hier
We moeten maar een datum prikken dan.
Zoeb,ik las natuurlijk dat je naar de YabYum moest..iets van waar het hoofd van vol is...
Yonna,veel plezier met winkelen.
Ik ga wat strijken vandaag en vanmiddag komt er visite(wij zouden eigenlijk naar Drenthe gaan maar die komen nu deze kant uit voor een paar dagen)
Ik kreeg een mail van schoonloeder.Oom en tante uit Australie zijn er en die willen vriend en Ukkie graag zien.Ik weet niet wat ik ermee aanmoet.
Ik heb gister in bed nog gelachen om hier
We moeten maar een datum prikken dan.
Zoeb,ik las natuurlijk dat je naar de YabYum moest..iets van waar het hoofd van vol is...
Yonna,veel plezier met winkelen.
Ik ga wat strijken vandaag en vanmiddag komt er visite(wij zouden eigenlijk naar Drenthe gaan maar die komen nu deze kant uit voor een paar dagen)
Ik kreeg een mail van schoonloeder.Oom en tante uit Australie zijn er en die willen vriend en Ukkie graag zien.Ik weet niet wat ik ermee aanmoet.
dinsdag 27 juli 2010 om 13:26
Strijk is klaar,visite kan komen.
Vanavond lekker met zijn allen uit eten.
Daarna gaan vriend en neef nog maar eens kijken naar het huisje,
We zitten enorm in tweestrijd,mijn gevoel zegt ja,maar mijn verstand zegt NEE.Al met al kost het een hele berg geld om het bewoonbaar te maken en dan is het huisje nog niet van onszelf.
Ik denk dat ik dus met pijn in mijn hart moet kiezen voor het verstandige.Lastig hoor!
Vanavond lekker met zijn allen uit eten.
Daarna gaan vriend en neef nog maar eens kijken naar het huisje,
We zitten enorm in tweestrijd,mijn gevoel zegt ja,maar mijn verstand zegt NEE.Al met al kost het een hele berg geld om het bewoonbaar te maken en dan is het huisje nog niet van onszelf.
Ik denk dat ik dus met pijn in mijn hart moet kiezen voor het verstandige.Lastig hoor!
dinsdag 27 juli 2010 om 13:58
dinsdag 27 juli 2010 om 15:54
Goedendag meidels!
Het is hier overduidelijk vakantie, ik voer weinig uit en ik vreet veel te veel.
Nu ga ik me te buiten aan een pak chonelly's.
Dat heb ik verdiend omdat ik net bij de HA geweest ben om zo'n vervelend uitstrijkje te laten maken ivm wat vage klachten.
Volgende week woensdag kan ik bellen voor de uitslag.
Heb je het fijn gehad Yonna?
Ik neem aan van wel hoor!
Spannend Choco.
Jullie huurden het huis maar wonen nu ergens anders?
Coe, ik ben ook ban dat je in deze inderdaad beter naar je verstand kunt luisteren. Zo'n hoop verbouwen/investeren voor iets wat nooit van jezelf zal worden?
Wacht op de volgende kans. Ik weet zeker dat die komt!
Zoeb, donderdag ben ik weer bij je in de buurt voor een begrafenis. Ik ga nu waarschijnlijk alleen dus heel misschien kom ik deze keer wel even langs voor een bakkie als het jou schikt?
Al de hele dag weer geen idee wat we vanavond nou weer eens moeten eten dus ik heb besloten dat het een goed gevulde maaltijdsoep wordt. Met brood.
Het is hier overduidelijk vakantie, ik voer weinig uit en ik vreet veel te veel.
Nu ga ik me te buiten aan een pak chonelly's.
Dat heb ik verdiend omdat ik net bij de HA geweest ben om zo'n vervelend uitstrijkje te laten maken ivm wat vage klachten.
Volgende week woensdag kan ik bellen voor de uitslag.
Heb je het fijn gehad Yonna?
Ik neem aan van wel hoor!
Spannend Choco.
Jullie huurden het huis maar wonen nu ergens anders?
Coe, ik ben ook ban dat je in deze inderdaad beter naar je verstand kunt luisteren. Zo'n hoop verbouwen/investeren voor iets wat nooit van jezelf zal worden?
Wacht op de volgende kans. Ik weet zeker dat die komt!
Zoeb, donderdag ben ik weer bij je in de buurt voor een begrafenis. Ik ga nu waarschijnlijk alleen dus heel misschien kom ik deze keer wel even langs voor een bakkie als het jou schikt?
Al de hele dag weer geen idee wat we vanavond nou weer eens moeten eten dus ik heb besloten dat het een goed gevulde maaltijdsoep wordt. Met brood.
dinsdag 27 juli 2010 om 16:01
Een pak chonelly's mag best hoor als je zo'n vervelend uitstrijkje hebt laten maken.
Ja ik denk ook dat ik beter naar mijn (beetje) verstand kan luisteren.Als we nu nog een jaar of 4 doorsparen kunnen we wel iets leuks kopen.En Vriend wil nog steeds graag de kant van Zeeland op.
We kunnen hier een huurcontract krijgen voor 10 jaar.Maar daarna kunnen ze ons er net zo makkelijk uitgooien.En dat vind ik dus zonde van het geld.
Wij gaan naar de Griek,met zijn allen op de fiets,anders moet ik Bob-en en ik vind de Ouzo veel te lekker
Ja ik denk ook dat ik beter naar mijn (beetje) verstand kan luisteren.Als we nu nog een jaar of 4 doorsparen kunnen we wel iets leuks kopen.En Vriend wil nog steeds graag de kant van Zeeland op.
We kunnen hier een huurcontract krijgen voor 10 jaar.Maar daarna kunnen ze ons er net zo makkelijk uitgooien.En dat vind ik dus zonde van het geld.
Wij gaan naar de Griek,met zijn allen op de fiets,anders moet ik Bob-en en ik vind de Ouzo veel te lekker
dinsdag 27 juli 2010 om 17:03
Oh ja dat is zeker zonde van je geld! Dan zou ik voor sparen gaan en uiteindelijk iets leuks kopen!
Ja we zijn daarna in deze woning gaan wonen. Eigenlijk hetzelfde als Coe. Geen zin om in iets te investeren wat nooit van ons kon worden.
Ik ga maar es boodschappen doen, man halen en naar die woning om ff te spieken
Ja we zijn daarna in deze woning gaan wonen. Eigenlijk hetzelfde als Coe. Geen zin om in iets te investeren wat nooit van ons kon worden.
Ik ga maar es boodschappen doen, man halen en naar die woning om ff te spieken
dinsdag 27 juli 2010 om 17:55
Gezellig Gold. Donderdag mag mijn Renault 4 naar de keuring als het goed is.
Heb er zin in om ermee te gaan rijden. Ik heb vandaag alles af moeten plakken. Ramen, deuren, klinken, lampen. Wat een k*t preciesie werkje zeg. Ben blij dat het klaar is. Morgen spuiten. Hij is al helemaal rood. De grondverf is al bijgewerkt. Het zal een mooi autootje worden. Ik heb er zelfs blauwe kentekenplaten bij. Mocht eigenlijk niet want hij is niet oud genoeg, maar ik vind het erbij horen. Vandaag besteld.
Heb er zin in om ermee te gaan rijden. Ik heb vandaag alles af moeten plakken. Ramen, deuren, klinken, lampen. Wat een k*t preciesie werkje zeg. Ben blij dat het klaar is. Morgen spuiten. Hij is al helemaal rood. De grondverf is al bijgewerkt. Het zal een mooi autootje worden. Ik heb er zelfs blauwe kentekenplaten bij. Mocht eigenlijk niet want hij is niet oud genoeg, maar ik vind het erbij horen. Vandaag besteld.
dinsdag 27 juli 2010 om 19:12