Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 27 juli 2010 om 19:28
Nee, zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet dat ik dat helemaal ga uitpluizen.
Was dat Talentpool Its? Karaoke? Betere baan? Bingoqueen?
Vertelvertel!
Wat was het voor soep Goldie?
Ik heb toen gewoon en trauma opgelopen Zoeb, bij die klote padvinders.
Ik weet niet meer hoe oud ik was, maar we sliepen op een grote zaal, de leiding op een andere zaal en we deden met z'n allen kussengevecht en ik moest de rest van de nachten bij de leiding op zaa.l.
Zo stom, ben er nooit meer geweest
Was dat Talentpool Its? Karaoke? Betere baan? Bingoqueen?
Vertelvertel!
Wat was het voor soep Goldie?
Ik heb toen gewoon en trauma opgelopen Zoeb, bij die klote padvinders.
Ik weet niet meer hoe oud ik was, maar we sliepen op een grote zaal, de leiding op een andere zaal en we deden met z'n allen kussengevecht en ik moest de rest van de nachten bij de leiding op zaa.l.
Zo stom, ben er nooit meer geweest
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 27 juli 2010 om 21:23
Wij zijn weer thuis,hebben lekker gegeten bij de Griek in de tuin.
4 Ouzo's en een Irisch Coffee voel je wel in je benen als je weer naar huis moet fietsen
Gold,ik heb een raar plekje op mijn been wat ze gaan weghalen.Soms is het net of ze daar heel hard met een breinaald in prikken.
Huizen kijken is leuk!
4 Ouzo's en een Irisch Coffee voel je wel in je benen als je weer naar huis moet fietsen
Gold,ik heb een raar plekje op mijn been wat ze gaan weghalen.Soms is het net of ze daar heel hard met een breinaald in prikken.
Huizen kijken is leuk!
dinsdag 27 juli 2010 om 21:35
dinsdag 27 juli 2010 om 21:36
Mini? Dat valt wel mee toch?
Het is hier niet enooooorm groot, maar ik vind het nu ook echt weer geen minihuis. Er wonen gezinnen met twee kinderen in huisjes als deze.
Het enige wat zwaaaaar mini is is de keuken. En de badkamer is ook niet groot, maar dat is niet erg.
Het is hier niet enooooorm groot, maar ik vind het nu ook echt weer geen minihuis. Er wonen gezinnen met twee kinderen in huisjes als deze.
Het enige wat zwaaaaar mini is is de keuken. En de badkamer is ook niet groot, maar dat is niet erg.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 27 juli 2010 om 21:39
Weet ik eigenlijk niet, hoeveel m2 het is. Woonkamer is gewoon 24 m2 geloof ik. Keuken en badkamer zijn mini, dat wel.
Twee normale slaapkamers en één klein kamertje. Alleen geen zolder, dat dan weer wel, maar ja. Voor met zijn tweeen is het ruim groot genoeg. En 't is geen villa nee, maar gewoon een normale tussenwoning, geloof ik.
Twee normale slaapkamers en één klein kamertje. Alleen geen zolder, dat dan weer wel, maar ja. Voor met zijn tweeen is het ruim groot genoeg. En 't is geen villa nee, maar gewoon een normale tussenwoning, geloof ik.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 27 juli 2010 om 21:45
dinsdag 27 juli 2010 om 21:47
Hmmm, dat moet ik eens nakijken dan
Ik heb zelfs twee normale slaapkamers. Klinkt klein, 65 en lijkt me bijna meer. Hoewel... 6x6 is 36m2. Zou je dat keer 2 doen en er het trapgat en kast enzo er af halen kom je wel ongeveer uit. Dus het zal wel kloppen ja.
Wij hebben zeg maar beneden een kamer van 24, een keuken van 2x3 ofzo (te klein dus). Boven een overloop, 3 kamers, twee normale en eentje van 3x3 ofzo. En dan een klein badkamertje. Maar ik vind het niet superklein ofzo. Alleen wat meer bergruimte zou leuk zijn, dat is er in het huis bijna niet.
Ik heb zelfs twee normale slaapkamers. Klinkt klein, 65 en lijkt me bijna meer. Hoewel... 6x6 is 36m2. Zou je dat keer 2 doen en er het trapgat en kast enzo er af halen kom je wel ongeveer uit. Dus het zal wel kloppen ja.
Wij hebben zeg maar beneden een kamer van 24, een keuken van 2x3 ofzo (te klein dus). Boven een overloop, 3 kamers, twee normale en eentje van 3x3 ofzo. En dan een klein badkamertje. Maar ik vind het niet superklein ofzo. Alleen wat meer bergruimte zou leuk zijn, dat is er in het huis bijna niet.
668, the neighbour of the Beast