Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een schuur én een garage Coe, en een vrij grote tuin

En het is in Zeeland En goedkoop
668, the neighbour of the Beast
Nou, de link naar ons kippenhok compacte appartement staat er ook op
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben eigenlijk alleen maar een fatsoenlijke woonkamer en keuken.

En ik heb Sportman op zoektocht gestuurd, voor het kabeltje waar hij al maanden naar opzoek zou gaan.

Soms word ik zo moe van die man!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hey, Marels, heb je er geen foto's op staan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 27 juli 2010 @ 21:47:

Wij hebben een schuur én een garage Coe, en een vrij grote tuin

En het is in Zeeland En goedkoop Heel goed Marels! Zo raak je het wel kwijt, ga zo door!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 27 juli 2010 @ 21:51:

Hey, Marels, heb je er geen foto's op staan?Wel als je bij de makelaar kijkt.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ha, bij de makelaar wel interieurfoto's



Wat is het bij jullie netjes en leeg en opgeruimd

Goed gebezemd!
We hebben dezelfde keuken, Marels!

Zeuren de kijkers er bij jullie ook over?
Ik praat nu in het luchtledige?

Joehoe, zijn jullie allemaal met stomheid geslagen nu jullie mijn stulpje hebben gezien?
*lult gewoon door*



Ik ga nu slapen, ik lees jullie morgen wel weer!

En nu niet zoals gisteren ineens 3 pagina's volschrijven zodra ik weg ben he.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken je nachtkastje MissM!

Ook goed gebezemd hoor! Ik vind het ook leeg en netjes.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de banken tegenover elkaar leuk MissM.

Zou ik ook wel willen maar kan in dit mini gebeuren niet.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Haha MissM,ik heb nog niet eens gekeken.

Dat word morgen,ik ga nog even kletsen met de gasten.
Alle reacties Link kopieren
Ik las je wel, maar ik was uitgelogd. Ga morgen kijken naar jouw huis.

Wij hebben nog geen kijkers gehad, mr denk niet dat ze over de keuken gaan zeuren. Dat is gewoon duidelijk niet het sterpunt va het huis, zie je op de foto al.
668, the neighbour of the Beast
Voor de foto heb ik wel 'oei ik groei' en de babyfoon weggehaald
Sterpunt?

Onze (redelijk glibberige) makelaar noemt dat Usp's (unique selling points). Nou ja, als hij daar blij van wordt
Ben trouwens ook weer verhuisd naar iPhone, ik lig eindelijk eens op tijd in bed.

Tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 27 juli 2010 @ 07:15:





- Boodschappen doen.

- Werken.

- Koken.

- Huiswerk. (nu Echtechtechtecht)

- Hardlopen. (misschien hoor)



Slaap lekker allemaal!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh!

Mmetje ligt te brabbelen, ik moet opstaan (wat is 'ie laat vandaag, jippie!)
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Lekker voor je MissM!

Hoe vroeg is hij normaal?

Wij waren om 5.30 al wakker, Sportman is op de fiets naar zijn werk gegaan.

Mijn wekker gaat om 7.00, maar ik heb niet echt meer geslapen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Ik ben moe, heb reteslecht geslapen. Het is maar goed dat Happy vandaag thuiswerkt kan hij Ixsje ook in de gaten houden.



Ik ga proberen weer foto's uit te zoeken en te bestellen. En ik vrees dat het daarbij blijft vandaag.



Het shoppen was superleuk! We zijn alledrie heel goed geslaagd!



Leuek huizen hebben jullie MissM en Marels! Het is dat wij al zo'n mooi plekkie hebben.............



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Morning!



Toch ff snel bij jullie buurten hoor ..



Fus, hoe gaat het? Lekker aan het genieten van nieuwe zoon? Hopelijk ook alweer een beetje hersteld zelf.



Coe, klinkt lekker en gezellig je etentje bij de Griek. Moest je vandaag naar het ziekenhuis? Succes in ieder geval alvast!



Gold, ben ook nieuwsgierig naar jouw succes-soepje. Wij zijn ook wel soepliefhebberTs dus een nieuw receptje is altijd welkom.



Later maar eens ff naar de BH om de huizen te bekijken, ben wel nieuwsgierig geworden.. zou best misschien een keer willen verhuizen maar volgens mij zijn jullie huizen wel erg uit de buurt



Its, wat tof zo’n talentpool! Dat zou ik hier ook wel willen. Wanneer hoor je of je wordt uitgekozen? En even nieuwsgierig hoor maar op basis van wat wordt die keuze dan gemaakt?



Vandaag ga ik maar weer eens werken en verder vanavond sporten. Huis is nog steeds heel opgeruimd en netjes (ik ben trots op ons) dus behalve misschien een wasje ofzo hoef ik niet veel te doen, heerlijk!!



Fijne dag vandaag
Normaal ben ik er zo rond 6.15 wel uit, Nikki.



Zo leuk, Mmetje geeft nu kusjes.

Dwz: hij trekt met beide handjes je gezicht naar zich toe om met open mond een flinke lik op je wang te geven



Verder ben ik vandaag zo suf als een konijn, wordt maar niet goed wakker. Mijn hoofd doet het ook niet goed, dadelijk maar eens wat cola naar binnen gieten, misschien helpt dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven