het kleding doorgeef topic

27-07-2010 22:03 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
geinspireerd door een ander topic van mij.

Heb je kleding over en wil je deze doorgeven...? zijn er mensen die kleding kunnen gebruiken..?

hier kan het.



Hopenlijk valt dit niet onder de oproepjes en mag het hier blijven staan. Anders zal een angel het wel verplaatsen naar het prikbord .
Ow wat een leuk idee!
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 27 juli 2010 @ 22:13:

Ow wat een leuk idee!Ik claim bij deze vast jouw King Louie jurkjes.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
Soort ruiltopic voor kleding? Leuk



Mag je dan ook verzoekjes plaatsen?



Kledingkast opruimen staat nog op mijn lijstje
Alle reacties Link kopieren
kinderkleding was vooral gewild merkte ik op dat andere topic.

ik ga mijn kast dit weekend ook maar eens uitmesten
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 27 juli 2010 @ 22:13:

Ow wat een leuk idee!dank je
Alle reacties Link kopieren
quote:Francisca_ schreef op 27 juli 2010 @ 22:15:



Mag je dan ook verzoekjes plaatsen?

ja hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuweauto schreef op 27 juli 2010 @ 22:19:

kinderkleding was vooral gewild merkte ik op dat andere topic.

ik ga mijn kast dit weekend ook maar eens uitmestenWelk topic is da?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



super, ik heb ook heel veel nodig (zie andere topic) maar heb al reacties gehad van hele lieve meiden:-)



We heb ik nog kleding in de aanbieding voor mensen die het graag willen. Helaas kan ik wegens omstandigheden niet verzenden. Mag wel ontvangen:-S



Wellicht is het een idee een soort lijntjes systeem te bedenken?



Bijv ik geef iets aan iemand in Apeldoorn, deze heeft kennissen in Utrecht, ik ga naar Utrecht, spreek af met die kennissen en degene uit Apeldoorn haalt het daar weer op?



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer even zodat ik het topic volgende week nog terug vind



Leuk idee
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Nou, gmkp, waarom kan jij wel naar Utrecht maar niet naar het postkantoor? Vreemd.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariannanas schreef op 27 juli 2010 @ 22:34:

Nou, gmkp, waarom kan jij wel naar Utrecht maar niet naar het postkantoor? Vreemd.



Omstandigheden?

En het was als voorbeeld....
Alle reacties Link kopieren
O. Een loepje helpt. Sorry, GMKP, ik begrijp het. Waar woon je? Ik heb wel kinderkleding in de maten van jouw kinderen, denk ik. Kun je zo krijgen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:gmkp schreef op 27 juli 2010 @ 22:36:

[...]





Omstandigheden?

Niet iedereen kijkt eerst onder het loepje voordat-ie reageert, en zoals jij het opschreef ( "ik kan niet verzenden, wel ontvangen") was het natuurlijk best raar.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariannanas schreef op 27 juli 2010 @ 22:36:

O. Een loepje helpt. Sorry, GMKP, ik begrijp het. Waar woon je? Ik heb wel kinderkleding in de maten van jouw kinderen, denk ik. Kun je zo krijgen.



Geeft niks, kan gebeuren;-)

Onder het loepje staat ook mijn mail, wil je me dan even mailen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog een berg kleding (te groot, te klein of gewoon iets wat ik niet meer draag) die ik graag wil weg geven.



Varierend van mt 38 tot maat 44.



En heel veel verschillende dingen, broeken, jurkjes, rokjes, bolero's. Als ik er iemand blij mee kan maken! Veel dingen zijn amper gedragen.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb (voor de nieuwe baby van de vader van mijn ex) een heeel lief licht grijs Dior vestje gekocht, die ligt hier ook al 6 maanden weg te stoffen, daar wil ik ook wel vanaf.



Helaas verder geen kinder kleding.
Alle reacties Link kopieren
Grappig dit!! Tijdens een poging om mijn kledingkast op te ruimen vanavond bedacht ik ook dit idee om er iets mee te gaan doen op het forum!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik heb hier een tas staan met jengenskleding voor de winter maat 110/116.



Ook een tas dameskleding maat XS/S (is te 'ouwelijk' voor mijn dochter ze is 11)



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
Mensen die kleding/schoenen/accesoires over hebben in de omgeving van Nijmegen e/o Den Bosch zijn welkom!

Ik moet zelf nog gaan 'mesten', maar daar zal uitkomen:

veel te veel tassen (dames)

kleding maat 40/42, dames

herenshirts maat M/L



Liefhebbers?
Gmkp ik kan je dochter blij maken denk ik

Ik heb super veel merkkleding in haar maat. Ik ty $orgen verder ik val in slaap
Moiske ik hou me aanbevolen ik studeer in nijmegen met een kleine dus ik koop eigenlijk nooit wat voor mijzelf, had eerst maat 34 maar nu 40. 42
Alle reacties Link kopieren
quote:Nici007 schreef op 27 juli 2010 @ 23:14:

Ik heb ook nog een berg kleding (te groot, te klein of gewoon iets wat ik niet meer draag) die ik graag wil weg geven.



Varierend van mt 38 tot maat 44.



En heel veel verschillende dingen, broeken, jurkjes, rokjes, bolero's. Als ik er iemand blij mee kan maken! Veel dingen zijn amper gedragen.



Hoi hoi,



Ik heb wel interesse in je spulletjes maat 38 en 40. Ben je in de gelegenheid het te verzenden? Je mag mailen! Klinkt wat dommig misschien, maar ik ben een arme studente, dus ik zou het zeker goed kunnen gebruiken.

Laat maar weten!



Groetjes, Sophie
Alle reacties Link kopieren
Leuk dit! Ik heb zelf ook over gedacht om een kleding ruil/weggeeft topic te starten.

In de planning staat nog steeds om mijn kledingkast uit te mesten. En idd hier ook veel niet/nauwelijks gedragen kleding. Woon in de omgeving van Schiphol.



Hier ook heel veel tassen trouwens, mogen die ook?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
O, wat een leuk idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven