Wazzup met dat takje?

woensdag 28 juli 2010 om 07:51
quote:MissFiled schreef op 28 juli 2010 @ 06:44:
Ik gebruik 'm altijd om de pit eruit te halen.... Ging er ook eigenlijk vanuit dat ie daarvoor bedoeld was... Heb nooit bedacht dat dat wel eens niet zo zou kunnen zijn...
Stomme vraag maar hoe doe je dat?
Het takje wat ik er wel eens in heb gezien was een slap plastic stokje.
Ik gebruik 'm altijd om de pit eruit te halen.... Ging er ook eigenlijk vanuit dat ie daarvoor bedoeld was... Heb nooit bedacht dat dat wel eens niet zo zou kunnen zijn...
Stomme vraag maar hoe doe je dat?
Het takje wat ik er wel eens in heb gezien was een slap plastic stokje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

woensdag 28 juli 2010 om 08:55
quote:dangeensuus schreef op 28 juli 2010 @ 08:35:
Die tak is een stekje. Het is de bedoeling dat je deze in de volle grond zet zodat je zelf dadels kunt kweken.
hahahahah
Kippie, staat er een website op vermeld? Dan wil ik vanavond wel even kijken of ik ze een email kan sturen, ik moet echt zeggen dat ik nieuwsgierig ben geworden waar het nou echt voor dient.
Die tak is een stekje. Het is de bedoeling dat je deze in de volle grond zet zodat je zelf dadels kunt kweken.
hahahahah
Kippie, staat er een website op vermeld? Dan wil ik vanavond wel even kijken of ik ze een email kan sturen, ik moet echt zeggen dat ik nieuwsgierig ben geworden waar het nou echt voor dient.

woensdag 28 juli 2010 om 08:59
Ja maar Suus, dat maakt een product onnodig duur dus dat geloof ik niet. En ja een slager moet zijn zaak een beetje aantrekkelijk maken. Nou moet ik zeggen dat die grote konijnendrollen in dat pakje er ook niet smakelijk uitzien, het is dat ik weet dat ze lekker smaken, maar jaren heb ik ze nooit gekocht omdat ik dat toen nog niet wist .
Is het educatie dat we weten dat ze ooit aan een takje hebben gehangen?
Is het educatie dat we weten dat ze ooit aan een takje hebben gehangen?

woensdag 28 juli 2010 om 09:16
@mv
In mijn dadelpakje zit altijd een hard plastic stokje met een uiteinde als van een tornmesje.... Ik steek het lange puntje in de kop of kont van de dadel, tot aan de pit. Vervolgens torn ik de dadel open aan de lange kant en dan knijp ik de pit eruit.......
Nooit instructie voor gehad, maar leek mij gewoon logisch......
In mijn dadelpakje zit altijd een hard plastic stokje met een uiteinde als van een tornmesje.... Ik steek het lange puntje in de kop of kont van de dadel, tot aan de pit. Vervolgens torn ik de dadel open aan de lange kant en dan knijp ik de pit eruit.......
woensdag 28 juli 2010 om 09:24
quote:MissFiled schreef op 28 juli 2010 @ 09:16:
@mv
Als het daarvoor is, dan hadden ze toch ook aan het "klootjesvolk" zoals ik een handleiding erbij kunnen geven?
Nou ik ga de volgende keer kijken of het mij ook lukt. Het lijkt mij gewoon handiger om dadels zonder pit op de markt te brengen. Druiven weten ze ook al te kweken zonder pit. Of haal ze er voor ons al uit zoals bij olijven .
@mv
Als het daarvoor is, dan hadden ze toch ook aan het "klootjesvolk" zoals ik een handleiding erbij kunnen geven?
Nou ik ga de volgende keer kijken of het mij ook lukt. Het lijkt mij gewoon handiger om dadels zonder pit op de markt te brengen. Druiven weten ze ook al te kweken zonder pit. Of haal ze er voor ons al uit zoals bij olijven .