het kleding doorgeef topic
dinsdag 27 juli 2010 om 22:03
woensdag 28 juli 2010 om 08:40
Leukk! Ik had al wat leuke dingen die mij niet meer passen op marktplaats gezet, maar dit is leuker!
Ik heb:
- 2 spijkerrokjes van licht spijkerstof, maatje 36
- Legergroen shirt van stretchstof, met opdruk (is leuker dan dat ie klinkt ) maat 38
- lang roze shirt, beetje kimonoachtige vorm, maar dan echt een t-shirt. Met daarop een tattoo-achtige print in verschillende kleuren, maat 38
- Zwart collbertje met krijtstreep, maat S
Maar ik zou eigenlijk niet weten wat ik er voor terug wil...
Ik heb:
- 2 spijkerrokjes van licht spijkerstof, maatje 36
- Legergroen shirt van stretchstof, met opdruk (is leuker dan dat ie klinkt ) maat 38
- lang roze shirt, beetje kimonoachtige vorm, maar dan echt een t-shirt. Met daarop een tattoo-achtige print in verschillende kleuren, maat 38
- Zwart collbertje met krijtstreep, maat S
Maar ik zou eigenlijk niet weten wat ik er voor terug wil...
woensdag 28 juli 2010 om 08:45
quote:Soppie300 schreef op 28 juli 2010 @ 00:51:
[...]
Hoi hoi,
Ik heb wel interesse in je spulletjes maat 38 en 40. Ben je in de gelegenheid het te verzenden? Je mag mailen! Klinkt wat dommig misschien, maar ik ben een arme studente, dus ik zou het zeker goed kunnen gebruiken.
Laat maar weten!
Groetjes, Sophie
Hoi Sophie,
mag ik dan even je mailadres
kunnen we kijken waar het heen moet en of er iets bij zit wat je leuk vindt.
[...]
Hoi hoi,
Ik heb wel interesse in je spulletjes maat 38 en 40. Ben je in de gelegenheid het te verzenden? Je mag mailen! Klinkt wat dommig misschien, maar ik ben een arme studente, dus ik zou het zeker goed kunnen gebruiken.
Laat maar weten!
Groetjes, Sophie
Hoi Sophie,
mag ik dan even je mailadres
woensdag 28 juli 2010 om 09:00
woensdag 28 juli 2010 om 09:34
quote:coeberghmetijs schreef op 28 juli 2010 @ 09:29:
@GMKP
Ik heb een zoon die maat 140/146 heeft.
Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Hoi,
voor mijn zoon zoek ik 128 en misschien vast wat 134? Hij heeft heel lang nauwelijks gegroeid maar gaat nu harder.
Wel is het zo dat er meerdere meiden mij via het andere topic ook jongenskleding aan hebben geboden. Ik wil nl niet te hebberig zijn/overkomen. Straks heeft mijn zoon de kast 3dubbel vol...
Ik zoek goede schoenen voor de winter, voor de meiden maat 39/36/28 jongen 34.
Groetjes GuMKoP
@GMKP
Ik heb een zoon die maat 140/146 heeft.
Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Hoi,
voor mijn zoon zoek ik 128 en misschien vast wat 134? Hij heeft heel lang nauwelijks gegroeid maar gaat nu harder.
Wel is het zo dat er meerdere meiden mij via het andere topic ook jongenskleding aan hebben geboden. Ik wil nl niet te hebberig zijn/overkomen. Straks heeft mijn zoon de kast 3dubbel vol...
Ik zoek goede schoenen voor de winter, voor de meiden maat 39/36/28 jongen 34.
Groetjes GuMKoP
woensdag 28 juli 2010 om 11:08
quote:patricia1987 schreef op 28 juli 2010 @ 00:16:
Gmkp ik kan je dochter blij maken denk ik
Ik heb super veel merkkleding in haar maat. Ik ty $orgen verder ik val in slaapBen ik weer: ik heb veel kleding van esprit, burberry, diesel, dolce en gabbana en gstar, van voor mijn zwangerschap. Ik wilde het eigenlijk op mp zetten, maar als je mij als vriendje toevoegd en je adres mailt kan ik wel wat sturen als je wilt.
Gmkp ik kan je dochter blij maken denk ik
Ik heb super veel merkkleding in haar maat. Ik ty $orgen verder ik val in slaapBen ik weer: ik heb veel kleding van esprit, burberry, diesel, dolce en gabbana en gstar, van voor mijn zwangerschap. Ik wilde het eigenlijk op mp zetten, maar als je mij als vriendje toevoegd en je adres mailt kan ik wel wat sturen als je wilt.
woensdag 28 juli 2010 om 11:10
quote:patricia1987 schreef op 28 juli 2010 @ 11:08:
[...]
Ben ik weer: ik heb veel kleding van esprit, burberry, diesel, dolce en gabbana en gstar, van voor mijn zwangerschap. Ik wilde het eigenlijk op mp zetten, maar als je mij als vriendje toevoegd en je adres mailt kan ik wel wat sturen als je wilt.Gedaan (hoop ik??)
[...]
Ben ik weer: ik heb veel kleding van esprit, burberry, diesel, dolce en gabbana en gstar, van voor mijn zwangerschap. Ik wilde het eigenlijk op mp zetten, maar als je mij als vriendje toevoegd en je adres mailt kan ik wel wat sturen als je wilt.Gedaan (hoop ik??)
woensdag 28 juli 2010 om 11:52
quote:Linndaatje schreef op 28 juli 2010 @ 10:29:
vico, mijn spulletjes waren in die maten. Niks voor jou?
Vergeten te vermelden: ik heb zelf 38 nu, oftewel M. Shirtjes liever ruim (grote borsten).
Maar is het echt om te ruilen dan?
Ik moet namelijk juist wat kwijt. Haha. De kleding die ik over heb is maat 36/38 .Maat 36 pas ik helaas - ik hoop tijdelijk - niet meer. Ben gestopt met roken, en helaas een aantal kilo aangekomen. Dus die rokjes van jou pas ik niet meer.
vico, mijn spulletjes waren in die maten. Niks voor jou?
Vergeten te vermelden: ik heb zelf 38 nu, oftewel M. Shirtjes liever ruim (grote borsten).
Maar is het echt om te ruilen dan?
Ik moet namelijk juist wat kwijt. Haha. De kleding die ik over heb is maat 36/38 .Maat 36 pas ik helaas - ik hoop tijdelijk - niet meer. Ben gestopt met roken, en helaas een aantal kilo aangekomen. Dus die rokjes van jou pas ik niet meer.
woensdag 28 juli 2010 om 12:12