Dat was even schrikken
woensdag 28 juli 2010 om 09:53
Ik ging net op mijn werk nietsvermoedend naar het toilet. Daar aangekomen deed ik de deur op slot en de klep van de wc omhoog. Ik was me al half omgedraaid, toen ik in mijn ooghoeken iets in het toilet zag bewegen. Er zwom een baby hagedis in de pot! Ik schrok zo ontzettend dat ik mijn hart in mijn hoofd voelde kloppen.
Ik ben het toilet uit gesprint en een collega heeft het beestje uit de pot gevist en buiten in de tuin van een kerk gezet. (Een andere collega wilde de wc doortrekken, maar dat vond ik nu ook weer zielig).
Ik vraag me toch af hoe het beestje daar is gekomen. We zitten op een vijfde verdieping en de klep zat dicht.... Weird.
Hebben jullie ook wel eens een (levend) beest in de wc-pot gevonden?
Ik ben het toilet uit gesprint en een collega heeft het beestje uit de pot gevist en buiten in de tuin van een kerk gezet. (Een andere collega wilde de wc doortrekken, maar dat vond ik nu ook weer zielig).
Ik vraag me toch af hoe het beestje daar is gekomen. We zitten op een vijfde verdieping en de klep zat dicht.... Weird.
Hebben jullie ook wel eens een (levend) beest in de wc-pot gevonden?
woensdag 28 juli 2010 om 11:29
Ik dacht laatst dat er een naaktslak op de wc-bril zat. Toen bleek het echter een dikke klont poep! te zijn! En ik werk op de universiteit, dus de enige mensen die daar naar de wc gaan zijn mensen boven de 18. Snap niet dat je ongemerkt zoiets achterlaat. Het was mijn lievelingshokje, maar ik ga er niet meer op .
woensdag 28 juli 2010 om 11:36
quote:zonnestraaltje71 schreef op 28 juli 2010 @ 09:58:
Lijkt me best schrikken zo'n beestje!
Mijn vader vertelde het verhaal dat bij zijn toenmalige buren een rat in het toilet zat. Die was de pot uitgeklommen?!...
Mijn oom had dit in zijn vorige woning ook. Hij was op vakantie geweest en toen hij terug kwam hoorde hij allerlei rare geluiden uit het toilet komen. Liep daar een rat!!
Nu als hij weg gaat (ook naar werk enzo) stopt hij er een wc borstel in. Volgens hem kunnen ze er dan niet meer door.
Lijkt me best schrikken zo'n beestje!
Mijn vader vertelde het verhaal dat bij zijn toenmalige buren een rat in het toilet zat. Die was de pot uitgeklommen?!...
Mijn oom had dit in zijn vorige woning ook. Hij was op vakantie geweest en toen hij terug kwam hoorde hij allerlei rare geluiden uit het toilet komen. Liep daar een rat!!
Nu als hij weg gaat (ook naar werk enzo) stopt hij er een wc borstel in. Volgens hem kunnen ze er dan niet meer door.
woensdag 28 juli 2010 om 12:09
quote:Charley04 schreef op 28 juli 2010 @ 11:36:
[...]
Dan gaat 'ie misschien wel achter die borstel zitten wachten totdat die eruit wordt gehaald.
*ziet een rat voor zich die handenwrijvend en gniffelend in de wc zit af te wachten tot hij er door kan om oom in z'n r**t te bijten*
[...]
Dan gaat 'ie misschien wel achter die borstel zitten wachten totdat die eruit wordt gehaald.
*ziet een rat voor zich die handenwrijvend en gniffelend in de wc zit af te wachten tot hij er door kan om oom in z'n r**t te bijten*
woensdag 28 juli 2010 om 12:55
Toen wij in Indonesië waren liepen er iedere dag wel van die kleine hagedissen door de kamer, die verdwenen dan op de één of andere manier in een kier tussen een muur en het plafond. Ze kunnen dus goed klimmen en hebben maar heel weinig ruimte nodig. Ik wist alleen niet dat we die dingen hier in NL ook hadden (of woon jij in een ander land?) .
En ook een kakkerlak van een centimeter of 5 in de badkamer gehad daar. Nooit iets in het toilet. Dat wil zeggen, vriend heeft die kakkerlak in het toilet gegooid... Ik heb dat toilet zeker 4 keer doorgespoeld voor ik er weer op ben gaan zitten.
En ook een kakkerlak van een centimeter of 5 in de badkamer gehad daar. Nooit iets in het toilet. Dat wil zeggen, vriend heeft die kakkerlak in het toilet gegooid... Ik heb dat toilet zeker 4 keer doorgespoeld voor ik er weer op ben gaan zitten.
woensdag 28 juli 2010 om 23:06
Tijdens mijn vakantie in Australie een kikker in de toiletpot gevonden. Die beesten gaan bij de watertoevoer zitten en zijn niet weg te krijgen. Ze vinden het zelfs heerlijk als je het toilet doorspoelt. Ik was met een jongerenreis mee en er waren maar twee toiletten in de accomodatie. In beide toiletten zat een kikker...brrrrr dan zit je toch niet rustig hoor, met zo'n kikker dicht bij je billen. Bang dat hij gaat springen