Mode & Beauty alle pijlers

pumps halve maat te groot

28-07-2010 18:56 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag,

Ik heb een nijpend vrouwenprobleem Afgelopen zaterdag hele mooie ecco pumps (ja ze bestaan!) gekocht, mevrouw gevraagd of de maat goed was en zij heeft gevoeld en zei ja. Liepen de eerste dag heerlijk en vandaag is het een ramp, ze zijn gewoon dik een halve maat te groot. Iemand een idee wat hier aan gedaan kan worden? bestaat er een truckje bij de schoenmaker? Ik ga overmorgen kijken maar baal nu als een stekker dus hoopte op een virtuele geruststelling
.
.
quote:Francisca_ schreef op 28 juli 2010 @ 19:51:

[...]

Ohja, hoe heten die?

Die kan ik dan in 1 adem noemen met Uggs,Crorcs en Birckenstocks

Maar!

Ik zag de laatste tijd steeds vrouwen lopen met écht leuke sandalen, deze, in verschillende kleuren:

Kom ik in een schoenenwinkel, zijn ze tot mijn stomme verbazing van Ugg!
.
*gruwel*

Ik zag laatst Uggs slippers, ook een

Ecco en Geox hebben heel heel soms best wel leuke schoenen. Net als Scholl. Diep ademhalen voor je de winkel ingaat en wat je ook doet laat je niet verleiden om gezonde schoenen te kopen.
Laatst kocht ik ook mooie pumps, ze zaten prima in de winkel. Ik vol trots naar mn werk met die dingen, waar ik ze tijdens het lopen gewoon verloor. Te groot?!

Dag erna ermee terug naar de winkel een kreeg zonder morren kleinere mee, ook al had ik ze dus al een dag gedragen.

Ik hoop voor je dat je ze bij een goede servicegerichte zaak hebt gekocht, zodat jij ook zo'n mazzel hebt!

(Nu ik dit typ denk ik dat ik ze ook ga aanmelden voor 'de warme douche'. )
Beter een half maatje te groot dan te klein!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Wat een adviezen in een uurtje! Fijn! Ik ga morgen terug naar de winkel, even kijken wat zij er van zeggen. Het was zaterdag maar 20 graden en de eerste winkel waar ik in liep dus echt dik kunnen mn voeten niet zijn geweest. Ik heb nog gezegd, moeten ze niet kleiner (ik ben gewoon een muts met schoenen, vraag t altijd gewoon voor de zekerheid) en ze zei nee dit is echt goed. Ik had ze aan in de winkel en ze zaten ook heerlijk eigenlijk.

Leer loopt uit maar kan me niet voorstellen dat het in een halve dag zo ontzetten uit loopt. Ik kan op de hiel er gewoon een vinger tussen steken. Ik vind het iig nogal raar!

Wel goed om te weten dat je iets achter op de hiel kan plakken. Heb ik toch nog een beetje hoop ik heb een zooltje gehaald bij een andere schoenenzaak vandaag en dat helpt niet genoeg helaas.
Wat ik me nu afvraag: Hoe zal dit afgelopen zijn.........?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven