Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Maliboo, is je vriend niet thuis? Dan kan hij je mooi masseren

Toos, lekker, salt and vinegar chips..

Heb weer eens het grootste deel van 60 baby's gemist :( zaterdag maar ff kijken dan.
Whaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! Nut is bevallen van Arie, joepie!! Van harte gefeliciteerd Nut en Nutman!!!!

En Mar heeft een goede echo gehad, super! En iedereen mag het nu weten, yes!

En Sproet is terug van vakantie, welkom terug, gezellig!

En Toa ook weer terug, jaaaaaa! Ook gezellig!

Wat een goed nieuws allemaal, word er gewoon blij van.

quote:maliboo schreef op 28 juli 2010 @ 21:21:

Het is net weer in mijn rug bil en been geschoten, hoopte dat een warm bad zou helpen maar niet dus. Au au pfff pas 13 weken en nu al steeds zo'n last! Baal er echt van!

Oefeningen doen! Heb er wel wat voor je. Het klinkt heel vreemd, maar wat het best helpt is met je pijnlijke bil op een tennisbal oid gaan zitten en dan heen en weer rollen. Dan masseer je zelf je bilspier, waar veel pijn vandaan komt.

Verder:

Met gestrekt been op je tenen gaan staan en langzaam je voet weer afrollen. Dit doe je been voor been.

Op je bed liggen, voeten op het bed zitten en je benen iets optrekken. (Soort bevallingshouding.) Knieen tegen elkaar zetten en opzij laten vallen (tegen elkaar houden). Je beweegt je benen dan van de ene naar de andere kant en probeert ze zo ver mogelijk op het bed te laten vallen.

Wat ook nog helpt is het masseren van de si-gewrichten, die zitten boven je billen bij je onderrug aan beide kanten. Laat je vriend met zijn duimen lichte druk uitoefenen. Je voelt vanzelf of hij goed zit.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

Voor Nut en Nutman!!
Ik moet wel lachen om ons! Er wordt al gevochten om wie Arie straks als schoonzoon mag hebben!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Heeft Mariel een goede echo (lees ik net bij Nas), wat heerlijk!!!! Nu mag de wereld het weten! (sorry, lees niet alles bij )

Sproet, fijne vakantie gehad? Moet je meteen weer aan het werk of ben je nog even vrij?

Naski, heel veel plezier bij de 20 weken echo morgen. Heerlijk om die kleine wurm weer te zien. Ben benieuwd wat het is (en nog steeds zo blij voor je ).
Naski veel plezier en succes bij de 20weken echo morgen..Hoe laat ga je?

Ben zo benieuwd!!!
Tis en blijft nog steeds wat onwerkelijk moet ik zeggen .Ik voel die kleine iedere dag minstens een paar keer ploppen, dus ik weet zeker dat ie nog leeft en rondspartelt

Maar zelfs gisteren had ik het er nog met R. over dat hij het kind moet gaan erkennen, want mocht het fout gaan dan is hij geen geregistreerde vader van een dood kindje en ik wel een moeder.

Ik vind het zó jammer dat R. absoluut niet wil trouwen. Ik zou zo graag een gezinnetje zijn met dezelfde achternaam, lekker burgerlijk. Maar R. weigert in alle talen. Vannacht heb ik er zelfs van wakker gelegen. Als onze kleine zijn achternaam gaat krijgen, ben ik de enige van ons drietjes die anders heet. Dat wil ik niet. Maar ja, dat is wel de consequentie.

Als ik op mijn strepen ga staan en onze kleine mijn achternaam wil geven, dan voelt dat als een soort wraak: Jij wilt niet trouwen, dus ik ga jouw achternaam niet aan ons kind geven. Klinkt ook zo kinderachtig.

Pffff.... dit is het enige zwarte wolkje in mijn verder zeer gelukkige bestaan.
We zijn trouwens morgenvroeg om 10.15 uur aan de beurt. Ik meld me morgenavond wel hier.
Wil R. niet een geregistreerd partnerschap met je aangaan Nas? Dan heeft hij niet alle poespas eromheen, gewoon een krabbel zetten op het gemeentehuis met 2 getuigen, en kun jij wel zijn naam aannemen. In dat geval is het met erven ook goed geregeld, hij moet dan wel nog het kind erkennen. Dan hebben jullie binnen jullie gezinnetje wel allemaal dezelfde achternaam. Is veel goedkoper dan nog eens 2 testamenten te moeten opstellen hoor! (= goed argument)
Ik wilde precies hetzelfde zeggen als Car, Naski. De meeste van mijn vrienden hebben het zo gedaan.
oooohhhh hij is zooooo lief, hij slaapt eigenlijk alleen maar

Net gekolft, Halleluja wat een mensonterend apparaat is dat

Nas veel plezier morgen, ik gok op n jongen!
Ik zal het eens voorstellen, Carrera. Misschien is dat een goede tussenoplossing.

Hij wilde gister een formulier aanvragen voor de rechtbank voor het ouderlijk gezag. Daar komt nogal wat bij kijken en ik vind het echt zo'n onzin als je alles ook makkelijk met een handtekening kunt regelen.

Maar het gaat mij zoals gezegd vooral om de achternaam. Hoewel ik mijn eigen achternaam mooier vind, ben ik bereid de zijne aan te nemen als ons kind ook de zijne krijgt. Dan heten we allemaal hetzelfde en zijn we de familie R. En niet R.R. met 'baby' R. en Naski W.
quote:nut schreef op 28 juli 2010 @ 22:40:

oooohhhh hij is zooooo lief, hij slaapt eigenlijk alleen maar

Net gekolft, Halleluja wat een mensonterend apparaat is dat

Nas veel plezier morgen, ik gok op n jongen!Nut is weer verliefd! Leuk, leuk, leuk! Je klinkt zo gelukkig, meid. Geniet er maar van, want het is echt een supermooi ventje dat je d'r uit geperst hebt hoor.
Veer, bedankt. Ik ga het binnenkort voorstellen aan hem. Het ligt nu nog even heel gevoelig. Vandaag hebben we niet echt gezellig met elkaar gedaan. Hij heeft dondersgoed door dat het mij verdriet doet. Maar hij wil ook bij zijn gevoel blijven.
Nut, wat fijn dat je zo geniet!!
quote:Naski schreef op 28 juli 2010 @ 22:41:

Ik zal het eens voorstellen, Carrera. Misschien is dat een goede tussenoplossing.

Hij wilde gister een formulier aanvragen voor de rechtbank voor het ouderlijk gezag. Daar komt nogal wat bij kijken en ik vind het echt zo'n onzin als je alles ook makkelijk met een handtekening kunt regelen.

Maar het gaat mij zoals gezegd vooral om de achternaam. Hoewel ik mijn eigen achternaam mooier vind, ben ik bereid de zijne aan te nemen als ons kind ook de zijne krijgt. Dan heten we allemaal hetzelfde en zijn we de familie R. En niet R.R. met 'baby' R. en Naski W.Waar komt die aversie dan vandaan he? Misschien heeft hij geen zin in gedoe. Je kunt ook trouwen in je spijkerbroek, lekker samen op de fiets naar het gemeentehuis en dan een gebakje eten bij de Hema. Het is tenslotte maar een papiertje. Een grotere verbintenis dan samen een kind krijgen is er niet, dus waar hebben we het over?
quote:Naski schreef op 28 juli 2010 @ 22:42:

Veer, bedankt. Ik ga het binnenkort voorstellen aan hem. Het ligt nu nog even heel gevoelig. Vandaag hebben we niet echt gezellig met elkaar gedaan. Hij heeft dondersgoed door dat het mij verdriet doet. Maar hij wil ook bij zijn gevoel blijven.
Car bedankt voor de oefeningen! Had er al een paar gekregen van mijn zusje die is fysio! Ga morgen een osteopaat bellen, dat heeft bij een vriendin goed geholpen!

Naski veel plezier morgen bij de echo, ben benieuwd wat het word!

Ik herken je gevoel van het trouwen, hier ook een vriend die niet wil trouwen of teminste ooit wel maar eerst kinderen! Ik heb heel lang volgehouden dat ik eerst wilde trouwen en daarna pas kinderen, helaas werd mijn kinderwens alleen maar groter en heb ik eigenlijk mijn trouwwens een beetje opzij gezet! Vind het ook niet leuk dat ik straks maliboo v moeder van mablibootje w ben! Geregistreerd partnerschap wil ik niet want denk ik dat hij dan denkt dan ben ik ervan af maar ooit hoop ik dat ik nog een keer zo'n mooie dag krijg. Dat is gewoon mijn meisjesdroom!
Naski: Veel succes en plezier bij de 20 weken echo vandaag! Ik gok op een jongen!

Mijn vriend wil ook niet trouwen, hij is al eens getrouwd geweest dus hij gelooft er niet meer in. Wij hebben wel 2 testamenten en ook heeft hij het kind erkend bij de Gemeente.

Pff ik ben zoooooooooooo moe. Gisteren van 07 tot 15 gewerkt en vandaag ook. Ik zit hier echt te knikkebollen, vannacht geen oog dicht gedaan want mijn kindje was erg actief en nu nog steeds. Volgens mij ligt ze met haar hoofd tegen mijn ribben aan, irritant gevoel is dat. Ook 's nachts voel ik haar als een slang in mijn buik bewegen...soms vind ik het best een eng gevoel.....zo'n levend wezentje in mijn buik....
Naski veel succes en hopelijk plezier straks! Ik gok ook een jongen..
Naski, ook ik kom even vlug langs om je veel plezier te wensen.

Hoop dat je snel een goed en open gesprek kunt hebben met R over "het dilemma"

XT
Stay with me, let\'s just breathe.
quote:Carrera schreef op 28 juli 2010 @ 22:35:

Wil R. niet een geregistreerd partnerschap met je aangaan Nas? Dan heeft hij niet alle poespas eromheen, gewoon een krabbel zetten op het gemeentehuis met 2 getuigen, en kun jij wel zijn naam aannemen. In dat geval is het met erven ook goed geregeld, hij moet dan wel nog het kind erkennen. Dan hebben jullie binnen jullie gezinnetje wel allemaal dezelfde achternaam. Is veel goedkoper dan nog eens 2 testamenten te moeten opstellen hoor! (= goed argument)

Zo hebben wij het ook gedaan! Ik heb dus wel de achternaam van lief. Maar we zijn niet echt getrouwd. Gewoon een geregistreerd partnerschap, gratis en voor niks op het gemeentehuis. Ik noem J. wel altijd mijn man en hij noemt mij zijn vrouw. Je moet inderdaad nog wel erkennen. Maar voor de rest is alles goed geregeld.

J. wil ook niet trouwen. Tja hij wil het wel als ik 50.000 euro op de bank heb staan... Nou als je ziet in wat voor huis wij wonen en hoe ik me daar scheel aan betaal... Die 50.000 euro komt er never nooit niet... Daar erger ik me wel eens aan. J. is zo verschrikkelijk materialistisch en ik echt totaal niet. J. heeft een smak geld op de bank staan, maar als ik eens over iets begin wat ik wel zou willen hebben dan zegt hij dat ik eerst maar eens moet sparen. Zucht... (Ik betaal het meeste in huis omdat ik het meeste verdien. Bovendien heb ik de duurste auto en doe ik vaak de boodschappen... Ik hou nooit geld over. Maar maak dat Dagobert Duck maar eens wijs.) Al onze ruzies gaan dan ook altijd over geld. Ik haat dat spul dus ook gewoon.

Eigenlijk ben ik ook zover dat ik nooit hoef te trouwen. En toch zou ik ook wel eens als stralend middelpunt in een mooie jurk zo'n dag willen beleven.... Misschien ooit...
Oh en veel plezier met de echo natuurlijk! Ik zeg een meisje!
quote:stukje_cake schreef op 28 juli 2010 @ 17:53:

Die honger naar frikandellen herken ik ook Car! In 2 weken tijd een pak leeggevroten (en we hebben geen frituur! Gewoon in de koekepan)

Verder ruikt alles (eten) nog steeds lekker, zelfs de viskraam.

Nut, leuke naam hebben jullie Arie gegeven!

Mar, hoe ziet een 3-D echo eruit bij 9 weken?Uhm eigenlijk ziet het er niet uit! Gewoon een klompje met een bult en dat is dan het hoofd.... Lijkt precies op zijn vader hahahahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven