Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 29 juli 2010 om 06:47
O ja,, als een kat een vogeltje vangt, vreet 'ie die dan helemaal op?
Ik heb namelijk wat veren gevonden, maar verder geen resten. Maar poes P was zo ontzettend tevreden met zichzelf, zeurde ook niet om eten (normaal breekt 'ie de tent af voor eten), at niet op wat 'ie kreeg en had later afwijkende poep (die ik maar niet verder ontleed heb).
Of ligt er nog ergens een verrassing op me te wachten?
Ik heb namelijk wat veren gevonden, maar verder geen resten. Maar poes P was zo ontzettend tevreden met zichzelf, zeurde ook niet om eten (normaal breekt 'ie de tent af voor eten), at niet op wat 'ie kreeg en had later afwijkende poep (die ik maar niet verder ontleed heb).
Of ligt er nog ergens een verrassing op me te wachten?
donderdag 29 juli 2010 om 07:30
quote:Miss Moneypenny schreef op 29 juli 2010 @ 06:47:
O ja,, als een kat een vogeltje vangt, vreet 'ie die dan helemaal op?
Ik heb namelijk wat veren gevonden, maar verder geen resten. Maar poes P was zo ontzettend tevreden met zichzelf, zeurde ook niet om eten (normaal breekt 'ie de tent af voor eten), at niet op wat 'ie kreeg en had later afwijkende poep (die ik maar niet verder ontleed heb).
Of ligt er nog ergens een verrassing op me te wachten?
Katten kunnen twee dingen doen met wat zij vangen, of dat nu vogels of muizen zijn.
Of zij peuzelen het gewoon helemaal zelf op, of zij deponeren het als presentje voor het baasje (bazinnetje) op een plek waarvan zij denken dat het baasje het wel vindt om het dan dankbaar op te peuzelen. Zo vond mijn dochter ooit eens een door de kat gevangen en afgemaakte muis onder haar hoofdkussen
O ja,, als een kat een vogeltje vangt, vreet 'ie die dan helemaal op?
Ik heb namelijk wat veren gevonden, maar verder geen resten. Maar poes P was zo ontzettend tevreden met zichzelf, zeurde ook niet om eten (normaal breekt 'ie de tent af voor eten), at niet op wat 'ie kreeg en had later afwijkende poep (die ik maar niet verder ontleed heb).
Of ligt er nog ergens een verrassing op me te wachten?
Katten kunnen twee dingen doen met wat zij vangen, of dat nu vogels of muizen zijn.
Of zij peuzelen het gewoon helemaal zelf op, of zij deponeren het als presentje voor het baasje (bazinnetje) op een plek waarvan zij denken dat het baasje het wel vindt om het dan dankbaar op te peuzelen. Zo vond mijn dochter ooit eens een door de kat gevangen en afgemaakte muis onder haar hoofdkussen
donderdag 29 juli 2010 om 07:34
donderdag 29 juli 2010 om 09:10
Moggûh lieffies!
Ik was al een klein beetje wakker toen Happy belde, maar het is net een beetje fijner wakker worden door zijn zware stem
Ook mijn dochter vond een 'cadeautje' van de kat in bed
Vandaag komen de e-readers als het goed is!
En ik hoop dat de opticien belt om te zeggen dat mijn bril klaar is, maar dat zal nog niet denk ik.
Onze hulp is er en ik ga ook wat doen.....werken!
Geniet!
Ik was al een klein beetje wakker toen Happy belde, maar het is net een beetje fijner wakker worden door zijn zware stem
Ook mijn dochter vond een 'cadeautje' van de kat in bed
Vandaag komen de e-readers als het goed is!
En ik hoop dat de opticien belt om te zeggen dat mijn bril klaar is, maar dat zal nog niet denk ik.
Onze hulp is er en ik ga ook wat doen.....werken!
Geniet!
donderdag 29 juli 2010 om 09:23
goedemorgen
ik was ook al een beetje wakker toen itsman weer thuiskwam. We zijn eindelijk het lege terrarium kwijt wat hier in de weg stond. Nu alleen het kastje nog. Maar misschien mag ik dat ook gewoon laten verdwijnen
Ben benieuwd wat jullie van de E-readers vinden Yonna, wij horen het graag
voor die drukke Happy_me
MissM, mijn katten vangen alleen vliegen en die verdwijnen volledig. ze zijn wel gek van vogels maar kunnen hier niet naar buiten
ik ga alleen een beetje opruimen en boodschappen doen en dan weer eens werken.
ik was ook al een beetje wakker toen itsman weer thuiskwam. We zijn eindelijk het lege terrarium kwijt wat hier in de weg stond. Nu alleen het kastje nog. Maar misschien mag ik dat ook gewoon laten verdwijnen
Ben benieuwd wat jullie van de E-readers vinden Yonna, wij horen het graag
voor die drukke Happy_me
MissM, mijn katten vangen alleen vliegen en die verdwijnen volledig. ze zijn wel gek van vogels maar kunnen hier niet naar buiten
ik ga alleen een beetje opruimen en boodschappen doen en dan weer eens werken.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 29 juli 2010 om 10:11
Haaiii,
Zoeb, wat ziet je autootje er gaaf uit! Wist eigenlijk niet dat dat kon een auto verven, moet ik misschien ook maar eens doen met mijn bakkie.
Fus, wat fijn dat het goed gaat met jullie. Hoewel die jeuk me wel killing lijkt!! Ik hoop dat de huidarts iets voor je heeft.
Zo Coe, 6 hechtingen is best flink!! Hebben ze je pijn gedaan of viel het mee? Volgens mij ben jij best een bikkel.
Ha Happy
Rainz, hoe is het met jou?
Gisteren lekker gesport, daarna gegeten en toen kwam er onverwachts een vriendin op bezoek. Was supergezellig, mijn vroeg naar bed plan kwam daardoor niet helemaal uit de verf maar je kunt niet alles hebben he??
Vandaag weer werken en vanavond… ik zou de plantjes op het balkon gaan doen maar na de stortbui van vannacht hoeft dat niet meer. Dussss ik zie wel, in ieder geval even de altijd overvolle tafel leegmaken. Ik hoop dat daar dan ook spontaan een bos bloemen ontstaat maar dat zal wel niet denk ik….
Zoeb, wat ziet je autootje er gaaf uit! Wist eigenlijk niet dat dat kon een auto verven, moet ik misschien ook maar eens doen met mijn bakkie.
Fus, wat fijn dat het goed gaat met jullie. Hoewel die jeuk me wel killing lijkt!! Ik hoop dat de huidarts iets voor je heeft.
Zo Coe, 6 hechtingen is best flink!! Hebben ze je pijn gedaan of viel het mee? Volgens mij ben jij best een bikkel.
Ha Happy
Rainz, hoe is het met jou?
Gisteren lekker gesport, daarna gegeten en toen kwam er onverwachts een vriendin op bezoek. Was supergezellig, mijn vroeg naar bed plan kwam daardoor niet helemaal uit de verf maar je kunt niet alles hebben he??
Vandaag weer werken en vanavond… ik zou de plantjes op het balkon gaan doen maar na de stortbui van vannacht hoeft dat niet meer. Dussss ik zie wel, in ieder geval even de altijd overvolle tafel leegmaken. Ik hoop dat daar dan ook spontaan een bos bloemen ontstaat maar dat zal wel niet denk ik….
donderdag 29 juli 2010 om 10:53
Morning!
Gisteren hebben we een bod gedaan op een leuke woning en als het meezit horen we vandaag een ja of een tegenbod. Dit huis is van ons!
Brengt me bij mijn volgende twijfelstuk: moet ik verder met mijn grote en grondige schoonmaakplan of niet? Als alles goed gaat gaan we toch over 2 maanden verhuizen!
Sorry dat ik niet op jullie reageer maar zit te stuiteren van spanning..
Gisteren hebben we een bod gedaan op een leuke woning en als het meezit horen we vandaag een ja of een tegenbod. Dit huis is van ons!
Brengt me bij mijn volgende twijfelstuk: moet ik verder met mijn grote en grondige schoonmaakplan of niet? Als alles goed gaat gaan we toch over 2 maanden verhuizen!
Sorry dat ik niet op jullie reageer maar zit te stuiteren van spanning..
donderdag 29 juli 2010 om 10:56
Hello
Ik zwaai even heel vlug want ik sta in de Zoefzoef-modus.
gisteren vreeeeeselijk goed en lekker geshopt (zélfs ook voor mezelf gekocht!), net getennist en zometeen op weg naar de crematie.
Zoeb, ik weet nog niet zeker of ik langs ga komen (ligt aan tijd en zo), maar ik heb je telnr bij, dus ik laat je wat weten.
Blijf iig niet speciaal voor mij thuis hoor!
Gaaf bakkie trouwens, dat autootje.
Nee Coe, ik heb jou ook niet gezien, ik was te druk met shoppen .
Huizen kijken doe ik als ik wat meer tijd heb meisjes!
En het soep-recept volgt ook hoor!
Toedels!!!
Ik zwaai even heel vlug want ik sta in de Zoefzoef-modus.
gisteren vreeeeeselijk goed en lekker geshopt (zélfs ook voor mezelf gekocht!), net getennist en zometeen op weg naar de crematie.
Zoeb, ik weet nog niet zeker of ik langs ga komen (ligt aan tijd en zo), maar ik heb je telnr bij, dus ik laat je wat weten.
Blijf iig niet speciaal voor mij thuis hoor!
Gaaf bakkie trouwens, dat autootje.
Nee Coe, ik heb jou ook niet gezien, ik was te druk met shoppen .
Huizen kijken doe ik als ik wat meer tijd heb meisjes!
En het soep-recept volgt ook hoor!
Toedels!!!
donderdag 29 juli 2010 om 11:14
Choco,ik zou alvast gaan pakken en weggooien wat je niet meer kunt gebruiken.Iig niet aan de grote schoonmaak beginnen.
Ik zal voor je duimen!
Been doet toch wel een beetje pijn,het is natuurlijk best een jaap.En waar ik me geen zorgen maak doen Vriend en mijn ouders dat wel.Ach,ik wacht gewoon tot ik wat hoor,mocht het dan niet goed zijn kan ik me alsnog drukmaken.
Ik zal voor je duimen!
Been doet toch wel een beetje pijn,het is natuurlijk best een jaap.En waar ik me geen zorgen maak doen Vriend en mijn ouders dat wel.Ach,ik wacht gewoon tot ik wat hoor,mocht het dan niet goed zijn kan ik me alsnog drukmaken.
donderdag 29 juli 2010 om 15:07
Jammer hoor Mamz,van dat piesweer!Hopelijk vermaken jullie je toch.
Choco,ik had een raar plekje op mijn been,het is vorig jaar begonnen met een klein bultje maar dat werd steeds groter en jeukte en soms leek het wel of ze een breinaald in mijn been staken.Nu is het weg
Visite blijft nog een nachtje maar ze zijn nu met vriend de rest van de familie bezoeken.
Een vriend van vriend heeft een cafe wat ie om gaat bouwen naar kwalitaria.Hij wil zoveel mogelijk dingen zelf maken dus mijn koelkast staat vol met nasiballen,bamiblokken,sate's,koude schotels en 3 soepen.Wij mogen voorproeven
Choco,ik had een raar plekje op mijn been,het is vorig jaar begonnen met een klein bultje maar dat werd steeds groter en jeukte en soms leek het wel of ze een breinaald in mijn been staken.Nu is het weg
Visite blijft nog een nachtje maar ze zijn nu met vriend de rest van de familie bezoeken.
Een vriend van vriend heeft een cafe wat ie om gaat bouwen naar kwalitaria.Hij wil zoveel mogelijk dingen zelf maken dus mijn koelkast staat vol met nasiballen,bamiblokken,sate's,koude schotels en 3 soepen.Wij mogen voorproeven
donderdag 29 juli 2010 om 19:37
Mogge. Ik ben dood. Figuurlijk dan, anders kon ik niet typen. Nog één dagje werken en ik heb vakantie, en het is hoooooog tijd.
Straks nog mount everwash wegvouwen... Verder doe ik niks meer vandaag.
Mamz, jammer dat het een keer of vier piesweer in Drenthe is. Had je naar Zeeland motten komen, hier is het prima weer!
Coetie, hoe ist nu met je poot? Ik heb toen een moedervlek op mijn rug weg laten halen (resultaat; 2 rijen van een stuk of 13 hechtingen, een onderhuids en één aan de oppervlakte) en dat deed achteraf verrot veel zeer eigenlijk.
Hoop dat het voor jou mee valt!
Straks nog mount everwash wegvouwen... Verder doe ik niks meer vandaag.
Mamz, jammer dat het een keer of vier piesweer in Drenthe is. Had je naar Zeeland motten komen, hier is het prima weer!
Coetie, hoe ist nu met je poot? Ik heb toen een moedervlek op mijn rug weg laten halen (resultaat; 2 rijen van een stuk of 13 hechtingen, een onderhuids en één aan de oppervlakte) en dat deed achteraf verrot veel zeer eigenlijk.
Hoop dat het voor jou mee valt!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 29 juli 2010 om 21:06
Ja, bij mij zat het precies op mijn rug. Zeg maar hoog in mijn zij, en dan wat naar achteren. Als we nog eens meeten gaan we wel onze littekens vergelijken
Bij mij was het ook nog heel diep (neem ik dan maar aan, als ze het in twee lagen moesten hechten), dus, auw!
Maar 't ergste van alles waren de verdovingsprikken. Godskolere zeg!!!
Bij mij was het ook nog heel diep (neem ik dan maar aan, als ze het in twee lagen moesten hechten), dus, auw!
Maar 't ergste van alles waren de verdovingsprikken. Godskolere zeg!!!
668, the neighbour of the Beast