Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Naski wat leuk, een meisje!!!! Meisjes zijn leuk!!!

IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, tis een knapperd, die meid van ons

Toosje, vakantie!!! Lekker relaxen vanaf nu. Of gaan jullie gelijk weg?

Loeszie, nog maar 5 weken?!? Jee, wat gaat het hard zeg. Geniet van je vrije dagen.
Cake, onze pukkel spartelt ook alleen zodra ik ga zitten. Zo lang ik bezig ben zal ze wel in slaap geschommeld worden in dat grote bassin.
Lekker vakantie Toos!

Ik ook bijna, bijna, morgen nog 1 dagje werken, dan twee weken vakantie, wat direct doorloopt in mijn zwangerschapsverlof!

En J is morgen jarig, wordt 29, dus klein feestje, heb net al een chocoladecake gebakken voor em.

Lief he Cake, die kinderen die aan je buik willen voelen. Heb ik nu ook op mijn werk, is zo schattig, van die kleine handjes op je buik. Hij reageert alleen echt niet, slaapt ook altijd als ik bezig ben. Merk wel dat hij minder ruimte heeft, af en toe krijg ik echt een venijnige trap tegen mijn ribben. Hij reageert trouwens wel heel erg op geluid, heel grappig, vooral de wekker van J doet t goed.
Ik ben stik stik stik stik stik nerveus!! Heb morgen een sollicitatie en wil niet :( Ik heb nieuw werk nodig maar haat het solliciteren!
Lekker vakantie Toos! Ik moet alleen morgen ochtend nog en dan ook 2 weken vakantie. Helaas J niet dus beetje saai alleen.

Naski ja echt een knapperd! Heerlijk nu alles goed is of niet?

Cake ah das wel schattig. Ik kan niet wachten tot ik de kleine voel. zal nog wel even duren. Aftellen tot aan je verlof, kan het me voorstellen met rug pijn weet hoeveel pijn dat kan geven.

Steef veel succes! Altijd spannend natuurlijk maar je kunt het!
Steef, je kan het, je krijgt die baan gewoon, heel even doorbijten, maar dan heb je ook wat!! Zal voor je duimen.
Bah ik weet het niet :( Als er iets is wat ik niet kan, is het solliciteren! En vooral er raken is al stresserend genoeg voor mij, ik ken de stad niet en moet er met het OV naartoe..

Ohja, zal wel lukken zeker
Steef adem in adem uit

Komt vast goed, niet gaan ratelen, rustig blijven en jezelf zijn. YOU CAN DO IT!!!! Succes!!
Hee ik log net in , Naski krijgt ook een meid! Geweldig, gefeliciteerd! Er heerst hier een roze golf! Haha kon de gay parade wel zijn hier haha
Ambroos: Mijn kind stuitert helemaal bij het gaan van de telefoon op mijn werk en dat is nogal vaak!

steef: YOU CAN DO IT!
Bij mij willen ook collega's aan mijn buik voelen en mijn moeder enzo ook, dan beweegt het kind en dan voelen ze met hun hand , gaat ze weer stil liggen! vannacht geen oog dicht meer gedaan vanaf 03:00 uur, kind was erg actief.
Ik merk ook dat het werken zwaar wordt, vooral als ik om 07:00 uur moet beginnen, ik heb dan de hele dag last van maagzuur en als ik thuis kom om 16:00 uur stort ik helemaal in en slaap ik tot 18:00 uur!

Ook merk ik dat ik wat minder alert ben op het werk, vanmiddag nog een hele kan hete thee over iemand heengegooid, kluns die ik ben! Gelukkig vond die man het niet zo erg ...
Naski: wat een mooie echo! Zo'n duidelijke 20 weken echo had ik niet!
Ik ga mijn bed in, daar wat stressen voor morgen! Kom wel melden hoe het ging, ergens rond de middag ofzo.
Nog bedankt trouwens voor jullie reacties over het wel/niet trouwen-dilemma. Ik heb er echt wat aan.

Ik ga geregistreerd partnerschap voorstellen aan R. Lijkt me een goede optie.Maar ik wacht even een goed moment af. Misschien dit weekend.

Ik hoef namelijk niet zo nodig een groot feest. Het gaat me puur om de achternamen. En dan kunnen we volgend jaar wel een keer een tuinfeestje doen voor een klein groepje familie en beste vrienden. Hopelijk wil R. dit ook.

Nu zo slapen, het was een blije, maar energieslurpende dag.

Trusten allemaal!
Steef, succes morgen!!!

Op tijd vertrekken, dat scheelt alweer wat stress. Ik duim voor je hoor!
Go Steef!!!! Zet hem op meid, je kán het!

Hier ook een eigenwijs kind dat zich stil houdt als iemand wil voelen. Zo sneu voor K1, haal ik hem er bij als Fokje enthousiast is, houdt ze op zodra zijn handje op mijn buik ligt!

Vanochtend voor het eerst gelukt! M. is het ook nog maar 1x gelukt...

Bij mij beweegt ze inmiddels door als ik mijn hand er op leg (eerder ook meteen stil), dus blijkbaar snapt ze ook als het een "vreemde" is! (???)

Ambroos, morgen dus eigenlijk je laatste werkdag voor de komende maanden! Wauwie, lekker zeg!!!!

Enjoy!

Ik heb vandaag het kraampakket bij de verzekeraar aangevraagd, was er nog bij ingeschoten.

Kan ik me weer gaan verheugen op bedzeiltjes, onderleggers, mega-verbanden, gaas-ondergoed... jeuj!

Als iemand mij toch verteld had hoeveel zóói er de eerste kraamdagen uit je lijf komt! Gatverdegatver...

Is nu vaak ook een van de eerste dingen die ik denk als ik een kraamvrouw in bed zie liggen... Ik weet waarom je met 30 graden nog braaf onder de dekens ligt! Bah...

He, nou kan ik er niet mee ophouden... Het is namelijk iets wat je nooit leest in bladen, zelfs niet van "deskundigen".

Ja, dat je 6 weken kan "vloeien"... en misschien een stolsel verliest... Maar "vloeien" klinkt veel te vriendelijk! Alsof je een maandverbandje nodig hebt... yeah right!

Dus, dames die voor de eerste gaan: beware!

Zo, nu even klaar... Of zal ik nog een plaatje plakken... Of is dat wreed? Of... Ach wat! Jullie zijn inmiddels toch wel wat van me gewend!

*zoekt zich suf*

Na jah, waarom is er nooit niemand zo gek geweest om zoiets op de foto te zetten en op internet te gooien???

Deze is wel leuk!

(en wie verzínt het???!)
Die foto!!!!!!!!!!!!

Dan heb je echt een zieke geest.

Bedoel je zoiets, Sproet?

NASKI TOCH!!!

Nas ik ben al 45 min voor mijn afspraak in de stad dus zoveel tijd om het kantoor te gaan zoeken, moet me wel lukken zeker.. alles ligt klaar,nijn kledij,boek, diploma,handtas,wat van er nog misgaan behalve ik die verkeerd loop en dan nog heb 45 een mond en bestaan er taxi's!! ik ga slapen, gsm uit of 45 blijf hier rondhangen :p
Sproet: daar zie ik ook tegenop tegen die smurrie wat uit je lijf komt. Volgens mijn collega vloei je niet maar heb je een complete chaos uit je onderste komen. Klonters, klodders, weet ik veel wat, dus ik ga me dan maar vaak douchen! want kan me voorstellen dat het allemaal niet zo fris ruikt vooral niet met die enorme kraamverbanden die geen lucht doorlaten.

Bah ga al bijna over mijn nek als ik eraan denk! :puke:

Ohjee ik ben de eerste in de tabel die aan de beurt is met bevallen! ik denk zelf dat ik overtijd ga lopen en dan onze Puck rond 24 september geboren gaat worden omdat ik denk ik op 24 december bevrucht ben....
Maar zoiets ja, ik keek er doorgaans alleen iets minder vrolijk bij... Dit poppetje heeft met recht een happy period... Nieuwe reclame voor Always?
Of voorlichting voor jonge meisjes?

Deze is te bescheiden denk ik:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven