En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Truste leutertjes.
slaap lekker allemaal
Moge,

Het zonnetje schijnt hier lekker. Ik heb heerlijk geslapen en kijk er erg naar de bios uit vanavond.
Ook goeiemorgen namens mij,

Ook ik heb heerlijk geslapen en ook hier schijnt een pover zonnetje.

MV heel lief dat je via het scherm liet zien wat er wordt bedoeld.

Nu weet ik tenminste zeker dat ik niet gek ben........ze staan er bij mij gewoon niet.

Las dat , ik meer suup , ze ook niet had.

Kan dat misschien alleen als er XP opstaat? ik heb Millenium en suup windows 98 dacht ik.

Fijn hè dat je vanavond 'n filmpie gaat pakken.

Yam , rustig aan doen hè wijffie, dat lijfje moet nog langer mee dan vandaag.

Zon , wat slim om een blokje anijs te gebruiken, die heb ik ook wel in huis voor in de melk.

Heb je het deeg alvorens het te snijden , met een beetje bloem bestoven om het plakken te voorkomen ?

Zou het anders ook niet weten waar t aan kon liggen.

Mamz , leuk om morgen met de kids pepernoten te bakken, hoef je het bos niet in !!!!

Wens ieder een fijne dag en
quote:mylenevalerie schreef op 06 november 2007 @ 09:18:

Moge,

[afbeelding]

Het zonnetje schijnt hier lekker. Ik heb heerlijk geslapen en kijk er erg naar de bios uit vanavond.FRETTE-KETET!!
yammie wil te veel en te snel ,

resultaat.... zaterdag werken zaterdag avond slapen, zaterdag nacht slapen zondagochtend uitslapen en de rest van de zondag koest.

maandag werken, kloppende bijholtes , klein stukje fietsen en ben buiten adem

vanmorgen bijna geen stem meer, koorts. tissies niet aan te slepen.

mail gestuurd naar werk .... teamleider geloofde er volgens mij geen hol van.

ben je nou alweer ziek ...????

dus ik fluister terug ....ehm ja; meer nog steeds eigenlijk ....

nou dat zal dan wel ... beterschap danmaar ....

ik word er soms zo moe van, je probeert zo hard en je probeert zoveel. maar steeds krijg ik de deksel op de neus....
goedemorgen allemaal

Red, nee, ik heb het niet bestoven, misschien moet je inderdaad wel een beetje meer bloem gebruiken, of toch minder vloeibare honing, soms moet je er wat mee spelen voordat je de juiste verhouding te pakken hebt. Ik denk dat als het kouder is het ook beter werkt, dus misschien een poosje de diepvries in. Repen maken en snijden lukte in ieder geval niet, dus ik heb gewoon met lepels kleine bergjes gemaakt

Maar, we gaan hier zeker nog weer bakken, dus ik ga zeker nog meer uitproberen
Ja ik zag het plaatje Yam en moest meteen aan jou denken vandaar.
Yam,

en nou je bed in en uitzieken, Yamman sinaasappeltjes laten uitpersen enzo!

Nu eerst maar eens beter worden!
Yam , dat is prettig zeg zo'n reactie. tssssssss wat een **kel !!

Alsof je je zonder dat commentaar nog niet slecht genoeg voelt.

Neem nu de tijd hè om eens écht uit tezieken.

Zon.........aan je werk!!!!!

Zo komt dat huis van jou noooooooooooit aan kant.
lag ik heerlijk op de bank te slapen, hondenkop op schoot ...

deurbel ... ik denk ze hebben een controleur op mijn dak gestuurd ....

dus ik doe open ... jehova's getuigen ....

pffff nou nu maar even niet okee?

red hoe is het met jou hondje nu?

tsja Yam, ik weet niet waar je werkt

ben bezig met de menukaart van restaurant Zonnestraal, ik kom toch allemaal lekkere dingen tegen
Maak mij gek, ik heb trek, moet nog ontbijten.
Yam ,

met die seute van mij gaat het naar omstandigheden goed hoor.

We kunnen ons goed behelpen met de medicijnen die we hebben maar het moet niet nog gekker worden hoor.[ nog meer zou niet zó goed zijn nl.]

Ze kan soms zo enorm veel jeuk hebben dat ze zich tot bloedens toe krabt.

Af en toe schiet er uit het niets een bult op dr lijf die meestal ook wel weer vanzelf verdwijndt maar waar je je dan eerst t schompens van bent geschrokken.

Ook op schuurplekken van het liggen , m.n. knie en elleboog zeg maar komt soms een soort abces dat ook weer openspringt en zo blijven we bezig.

Maar hoe dan ook , ik zou d'r nog voor geen goud van de wereld willen missen.

Want de liefde die je van zo'n beestje krijgt is onbetaalbaar.

Maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen.
quote:mylenevalerie schreef op 06 november 2007 @ 11:10:

Maak mij gek, ik heb trek, moet nog ontbijten.

waar heb je zin in?

schuimtaart met ijs en aardbeien

hertenbiefstukjes met gebakken witlof

romige bloemkoolsoep met gorgonzola

pompoenpilav met köfte
redlock gebruik je wel eens berkenteer creme voor ligplekken / schaven etc?

ontsmet en voorkomt dat de hond er overmatig aan gaat likken waardoor het eerder geneest.
Oei oei oei, mijn vriendin is een beetje teleurgesteld. Ja ik kan er echt niets aan doen.

Het begon dat ik voor haar spullen verkoop. Zij wilde mijn wachtwoord van internet hebben zodat zij volgens haar zeggen makkelijker naar de advertenties kan kijken. Allereerst is dat niet zo, want als je als kijker klikt op alle advertenties bekijken dan zie je alles. Er staan ook namelijk advertenties van mij bij, en nog spullen die ik voor een andere vriendin verkoop.

Tevens is dat wachtwoord voor alles, van mijn passen, emails, internetbankieren, en alles waar je een wachtwoord voor moet hebben. En niet te vergeten M. zijn dingen. Dus ik weet dat M. dat niet wilt, hij wilt niet eens haar naam horen.

Dus na tig x vragen heb ik vandaag geschreven dat het niet kon dat ik haar het wachtwoord gaf maar een uitleg gegeven dat ze gewoon een naam kan aanmaken en de advertentie onder favoriet kan zetten en dan zie je alles. Dat is ook echt zo. En dat ik het evt. ook voor haar wilde aanmaken.

Kreeg ik een email terug dat het haar zeer deed dat ik haar niet vertrouwde.

Later stuurde ik een email dat ik vanaaf met mijn vriendin naar de bios ga naar alles is liefde. Oh daar wilde ik ook heen helaas .......... kreeg ik terug. Ze heeft geen andere vriendinnen letterlijk dus ze had gehoopt denk ik dat ik met haar ging.

Gezellig allemaal weer. Ja ik heb met haar niets voor een bios afgesproken. En als ik dan met een andere vriendin kan ja gezellig. Ik kan niet altijd alleen maar dingen met haar doen. Nu gaat ze waarschijnlijk iets ophalen zaterdag wat ze gekocht heeft op internet wat vlakbij mij is, ja of ze langs mocht komen. Ja van mij wel. Maar over het stappen heeft ze het maar niet meer. Wel al 3 zaterdagen bij mij eten end alsof het de normaalste zaak is. Nou ja. Ik vind het wel vervelend dat ze zich gekrengt voelt maar ondertussen denkt ze alleen aan zichzelf. We zouden de opbrengsten delen. Ik doe alles, dus op internet zetten, bellen, verkopen enz. Ik heb al die mensen hier over de vloer. Maar zij neemt het geld mee naar huis en zegt steeds, ja ik bewaar het in een potje en op het eind delen we. Nou ik ga er geen ruzie over maken maar ik ben het er niet mee eens. Het kan nog wel een jaar duren voordat je alles hebt verkocht. Net ook weer iets verkocht, en morgenochtend komt er weer iemand. Allemaal leuk en aardig maar ik zie geen cent voor alles wat ik doe. Zo mijn ongenoegen weer geuit. Sorry dat ik jullie er mee stoor maar het zat mij echt dwars.
Lieverd wat vervelend voor je.

Laat haar weten hoe jij hier over denkt en wat je voelt meid.

Anders vrees ik dat de zaak een keer zal escaleren.

Dat ze dat zelf niet snapt zeg.............

Je hebt verdorie toch recht om dingen zoals passwords voor jezelf te houden zou ik denken.

Je kunt ook niet bij alles wat jij doet rekening houden met het feit of zij dat toevallig ook leuk zou vinden om te doen.

Je doet ook al zoveel vóór haar.

Zeg haar dat je t jammer vindt dat ze niet al eens had aangegeven hier naar toe te willen.

Je hebt nu al een andere afspraak gemaakt en die kun je ook niet veranderen omwille van haar.

Mits t een optie is dat ze met jullie mee gaat ??????????

Hoe dan ook , laat je avond er niet door vergallen en geniet wijffie, het is je gegund!

Yam , ik ken berkenteercreme helemaal niet.

Waar haal ik dat , bij de dierenarts?

Wil het maar wat graag proberen.
Zoooooooooo wat kan ik weer trots zijn op mijzelf. Ik loop nu bijna richting een jaar toe dat ik al wacht bij GGZ. En al weken zou ik gebeld worden voor medicijnen. Ze bellen toch niet. Elke week bel ik waarom ik nog niet ben gebeld. Dus nu pissig opgebeld dat ik een betere oplossing had. Als zij een brief schrijven naar mijn huisarts dat ze de aanvragen niet aankunnen (ik krijg maar te horen dat er zo weinig personeel is) en hij gewoon wat moet voorschrijven dan is het probleem opgelost. Want HA denkt dat ik daar geholpen word en wil daarom niets geven. Nou kon het opeens wel, ja wel over 2,5 week pas maar dan heb ik eindelijk een afspraak. Ik krijg wat van die schijtlui. Ik hoop snel wat te horen van die particuliere org want dat ggz is echt niets.
Nee die vriendin K. woont sinds een paar jaar ver (1 uur rijden) van mij vandaan. Maar ik kan er niets aan doen dat zij niemand anders heeft. Het is al aan mij dat we weer contact hebben. Zij heeft mij zulke erge dingen geflikt dat we jaren geen contact hebben gehad. Te erg voor woorden wat ze heeft gedaan. Mijn hele vriendenkring wil nu nog geen contact meer met haar, niemand heeft het haar vergeven. Dus ik kan alleen contact hebben met haar zonder anderen erbij. Niemand wil ook maar iets meer met haar te maken hebben.
berkenteer kun je halen bij de dierenwinkel. het is een natuurlijk produkt , euro of 8 geloof ik maar je doet er heel lang mee .....het stinkt wel vreselijk.

mv
Myleen,

veel plezier vanavond!!!

Laat je avondje niet bederven

En je gaat geen passwoorden weggeven, ben jij gek! Jij moet echt leren meer voor jezelf op te komen, dit is maar een rare vriendschap.
Zegt even heel moe hallo.

Goed gewerkt vandaag. Druk.
..... doorbreekt de stilte ....
Zo Moge lieve leuters,

Film was gister echt heel leuk, weer eens ouderwets zonder zorgen een avondje weg. Mijn vriendin wil altijd alles betalen omdat zij zoveel meer verdient. Ik voel me dan wat ongemakkelijk dus ik had nu al een dag ervoor kaarten gekocht zodat ze niet weer alles betaald. Zo genoten gister. Echt.

Moeder belde net. Ze wil weg zondag omdat ze niet van sintermaarten houdt dus we gaan naar ouwehands dierenpark. Ze had daar nog kaarten voor.

Ik schrijf later nog wel verder, heb gister een groot deel van de dag gesprekken gehad voor reintergratie en alles is nu in werking gezet. Krijg zo iemand voor het kopen van een salontafel. Erna Humanitas, heel gezellig allemaal. Bo is vreselijk druk dus als ik al niet wist dat er morgen storm komt had ik het van hem geweten.

Tot strakjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven