Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Zo, nu echt slapen (hoewel ik nog wel wat spannende plaatsjes tegenkwam ).

Trusten!!
Aaaah, een kerstavond-kindje dus, Melodie! Gaat ze Noëlle heten??

Maar ik zag net ook dat je de volgende bent, en dat Ambrosia, Loeszie en Cake je dan op de hielen zitten!!!

Wil iedereen even voor de zekerheid kijken of de zwangerschapsduur nog klopt, ik heb het idee dat ik door mijn vakantie hier en daar een cijfertje vergeten ben te veranderen.

En Maliboo, jouw afspraken kloppen zo toch? (Moest even uit mijn geheugen graven)
quote:Naski schreef op 29 juli 2010 @ 22:17:

Of voorlichting voor jonge meisjes?

Deze is te bescheiden denk ik:

[afbeelding]OEF!! Genant!!!!
En Melodie, dan hopen dat je geen hechtingen hebt, anders is lopen naar de douche al een opgave!

O, wat is de kraamweek toch een feest!
*heb ik nu iedereen weggejaagd?*

nope ben er
quote:Sproet schreef op 29 juli 2010 @ 22:21:

En Melodie, dan hopen dat je geen hechtingen hebt, anders is lopen naar de douche al een opgave!

O, wat is de kraamweek toch een feest!??? ik moet nog bijlezen hoor
Hahaha, haaaai Nut!

We hebben het over de geneugten van kraamvrouw zijn, iets waar jij nu uiteraard middenin zit! (He gatver Sproet, denk nou eens even niet zo letterlijk!! bahbahbah...)

Hoe is het met S?

Vind de naam zó leuk, had hem nooooooit verwacht!
quote:Sproet schreef op 29 juli 2010 @ 22:05:

Go Steef!!!! Zet hem op meid, je kán het!

Hier ook een eigenwijs kind dat zich stil houdt als iemand wil voelen. Zo sneu voor K1, haal ik hem er bij als Fokje enthousiast is, houdt ze op zodra zijn handje op mijn buik ligt!

Vanochtend voor het eerst gelukt! M. is het ook nog maar 1x gelukt...

Bij mij beweegt ze inmiddels door als ik mijn hand er op leg (eerder ook meteen stil), dus blijkbaar snapt ze ook als het een "vreemde" is! (???)

Ambroos, morgen dus eigenlijk je laatste werkdag voor de komende maanden! Wauwie, lekker zeg!!!!

Enjoy!

Ik heb vandaag het kraampakket bij de verzekeraar aangevraagd, was er nog bij ingeschoten.

Kan ik me weer gaan verheugen op bedzeiltjes, onderleggers, mega-verbanden, gaas-ondergoed... jeuj!

Als iemand mij toch verteld had hoeveel zóói er de eerste kraamdagen uit je lijf komt! Gatverdegatver...

Is nu vaak ook een van de eerste dingen die ik denk als ik een kraamvrouw in bed zie liggen... Ik weet waarom je met 30 graden nog braaf onder de dekens ligt! Bah...

He, nou kan ik er niet mee ophouden... Het is namelijk iets wat je nooit leest in bladen, zelfs niet van "deskundigen".

Ja, dat je 6 weken kan "vloeien"... en misschien een stolsel verliest... Maar "vloeien" klinkt veel te vriendelijk! Alsof je een maandverbandje nodig hebt... yeah right!

Dus, dames die voor de eerste gaan: beware!

Zo, nu even klaar... Of zal ik nog een plaatje plakken... Of is dat wreed? Of... Ach wat! Jullie zijn inmiddels toch wel wat van me gewend!

*zoekt zich suf*

Na jah, waarom is er nooit niemand zo gek geweest om zoiets op de foto te zetten en op internet te gooien???

Deze is wel leuk!

[afbeelding]

(en wie verzínt het???!)

gewoon op de ok terechtkomen om de boel schoon te maken, bij mij is het al gestopt!

ben nog steeds aan het blijlezen
Al gestopt???? Lucky you!!!

En ja, het is een van de voordelen van een ziekenhuisbevalling!
quote:Sproet schreef op 29 juli 2010 @ 22:35:

Hahaha, haaaai Nut!

We hebben het over de geneugten van kraamvrouw zijn, iets waar jij nu uiteraard middenin zit! (He gatver Sproet, denk nou eens even niet zo letterlijk!! bahbahbah...)

Hoe is het met S?

Vind de naam zó leuk, had hem nooooooit verwacht!

en toch met 2 P's

Hoe is het bij jou? Leuke vak gehad?
Nog meer geneugten van kraamvrouw, mn tieten zwellen op, kon net mn tenen weer zien maar die verdwijnen weer door die enorme jetsers van tietuh!
Hahahah, ja, nog zo'n feest! Stuwing!
Steef heel veel succes morgen, you can do it girl!!!

Naski een meisje (weer fout gegokt Nut, ...Nut voor al uw foute voorspellingen), jiehaa! En wat een scherpe foto!

Holaa kleine S begint te bleren..ooh grote S gaat kijken.... en loopt weer weg
Ja, dubbel-p! Maar vind het wel erg mooi staan zo!
quote:Sproet schreef op 29 juli 2010 @ 22:45:

Ja, dubbel-p! Maar vind het wel erg mooi staan zo!

ooh haha, ik zat nog met de stuwing in mn hoofd, dacht huh dubbel P, das wel heel veel stuwing

Ja leuk zo he, ik zal morgen het kaartje even online gooien, is ook zo leuk geworden!
Ik ga even kolven, voeden en dan naar bed, kom morgen langer langs! Valt toch weer tegen om thuis te zijn, hoe lekker dat het ook is. Ziekenhuis doen ze gewoon alles voor je.

Cup dubbel-P! Of dát nou zo mooi staat??
Hoe presteert Corendon om die "vakaantie vakaantie"-reclame steeds een beetje verschrikkelijker te maken?

Brrrr...
Wauw, deze zijn gewoon écht... En volgens mij naderen ze cup P aardig goed...

Mijn hemel... Sproet is zeker terug? Dit hou ik allemaal even niet bij hoor! En Nut, je bent net moeder! Moet jij niet zogen, liggen, rusten, spoelen?

Ons nieuws is zoals jullie op mijn hyves kunnen zien wereldkundig! Wat heerlijk zeg! Nu kan ik eindelijk ongeremd die pens laten hangen! Jahoeoeoeoeoeoeoee!
Iets minder echt...

Ik las het Mar, hoera!!!!!!!!!!
quote:Marielle1410 schreef op 29 juli 2010 @ 22:53:

Mijn hemel... Sproet is zeker terug? Dit hou ik allemaal even niet bij hoor!Ja, moet het dooie tempo van de laatste weken een beetje opkrikken hoor! Dat kan natuurlijk niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven