Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
quote:Naski schreef op 29 juli 2010 @ 14:34:

Hey meiden, we hebben een goede echo gehad, yeah!!

Wat een opluchting zeg, zat net echt even hele dikke tranen te huilen. R. hield me helemaal goed vast en kuste m'n tranen weg en zei dat dit een geweldige dag was. Hij is ook zo blij!

Het is zo onwerkelijk en tegelijk was het vandaag zo tastbaar. De echoscopiste moest flink geduld hebben, want onze kleine zwemt en beweegt driftig in het rond, hahaha. Genoeg vruchtwater om een gezellige tijd te hebben.

Nou, komt ie:

Alles zat erop en eraan en alles was volgens het boekje. We hebben ons kindje heel goed kunnen bekijken. We krijgen een.....

meisje!!!!!!!!!!!!!!

Dit is onze dochter:

[afbeelding]Wat beschrijf je het lief Nas Hartstikke gefeliciteerd!
Volgens mij ben ik hier de oppergokker! Ik denk dat ik het hier tot nu toe altijd goed gegokt heb qua jongen/meisje....
Nut, leuk je te lezen Hoe gaat het nu met de voeding? Heb je een fijne kraamhulp?

Wat een knappert is S zeg *zwijmel*

Naski, hoe is t op de roze wolk? Al aan het fantaseren over namen, kamers enzo?

Vera, hoe gaat t op je werk? Kun je je al een beetje nuttig maken. Heb je leuke collega's?

Sproet, ben je alweer helemaal uitgepakt? Wat een eigenwijsje is Fokje, dat beloofd wat straks.

Stef, ik duim voor je morgen. Zet m op meid, je kan t! Kick some ass...

R heeft vriendinnetje te logeren. Ze hebben filmavond gehouden met veel popcorn en cola. Ze zijn nu net een half uurtje in slaap. Dat wordt een gezellige dochter morgen (NOT).

Heb vandaag een afgebroken kies laten fixen zonder verdoving. Voor een schijterd als ik is dat echt een wereldprestatie, dus ik was me een partij trots. Volgende keer kies ik trouwens gewoon weer voor die lekkere spuit.

XT
Stay with me, let\'s just breathe.
@naski..super!!gefeliciteerd!! en leuk!!een meisje!!

lekker genieten!
Zooo even bijgelezen met ontbijtje.... ontbijtje maar weggelegd hahaha. Wat een praat en plaat! Dat is ook 1 voordeel van keiersnee, heb ook niet veel gebloed, beetje oals menstruatie. Is ook het enige voordeel, haha.

Marielle, je had het bij mij fout, voorspelde je een jongen. Maar veel heb je inderdaad goed!

Sproet, ik ben 7 weken vandaag! Even voor het tabel.

Het is bijna maandag, begin erg zenuwachtig te worden. Zondag dagje slagharen met vrienden, dus mooie afleiding.
heej, wie heeft vannacht die foto's van mijn jongens hier geplakt?

nut naar huis?

mel-ie, voel je al wat?

nas, een meisje! leuk!
Sproet is er weer heur

Wow Toa wat een heldin ben jij zeg... De tandarts komt niet meer in mijn mond zonder verdoving hoor! Ik kreeg wel een speciale omdat ik zwanger was/ben.

Stef heb je het kunnen vinden jij stresskip. Ben benieuwd hoe het gegaan is. Ging vast heel goed, wie wil Stef nou niet hebben??

Vandaag 30 weken jihaaaaaaaaa
nut, wat voel je nu?
Nut weer lekker thuis! Goed zo!

Mijn liefste is vandaag jarig. 35 hele jaren alweer!

We hebben een groot feest in de kroeg over een tijdje, dus vanavond wordt het niet heel druk!
Gefeliciteerd Mariel.

Vraagje, zijn er hier meiden die naar een zwangerschapscursus gaan?
Loes, ja heb het kunnen vinden hoor. Ik ben idd gewoon een stresskip Gesprek ging goed, alleen heb ik een groot nadeel dat ik geen ervaring heb en geen voorkennis. Ze had nog een paar gesprekken en ging me iets laten weten.. En nu twijfel ik gewoon, als k aanvaard ben, ga ik het wel kunnen, ga ik geen fouten maken. Bah zeg, mijn hersenen moeten even stil staan hoor :P Heb trouwens 2 blaren nu op beide voeten door mijn schoenen met hakken aan te doen waar ik nooit in loop!
wat ik voel Moom? heel veel liefde en een wowgevoel, blijf het een bijzonder iets vinden. En verder MOE, beroerde nacht gehad. nu eerst even slapen terwijl de kraam, wat een leuke is, mn badkamer aan t poetsen is

Zag dat je weer helemaal bv geeft aan A, fijn dat het wil!
geniet er nog van, nut! je zult je kraam nog missen

ja, A weer back zum boob! net van top tot teen onder gekotst door zoonlief. Genieten!

ik ga ook maar even een tukske doen.
Hello ladies,

klinkt gewoon goed Steef, ben benieuwd! Hoop dat die hakken de pijn van blaren waard zijn!

Ik ben net thuis van mijn laatste werkdag, nu officieel twee weken pre-zwangerschapsverlof!

Kan iemand mijn vertellen waarom burmpje vandaag heeft uitgevonden hoe hij onder mijn ribben kan trappen?? Hij zit helemaal rechtsboven, ben er beroerd van. Wegmasseren lukt niet. Pfff.

Ik heb nog geen kraampakket, daar ging ik pas achteraan met 33 weken Tot die tijd, weet ik van niks!
Steef, gewoon in het diepe springen als ze je aannemen. Werk leer je toch het beste als je er gewoon aan begint. Ze leggen dan alles wel uit en wat je niet weet kun je vragen of opzoeken in werkprotocollen of op internet of zo. Komt wel goed. Gewoon rustig doorademen en stoer doen. Gaat je vast prima af

Ambroos, lekker vrij vanaf nu. Genieten dus!

Nut, wat mooi dat je helemaal in de wow-stand bent!!

Dat had ik al met de echo-foto, dus ben heel benieuwd hoe "wow" het gaat worden als onze meid er eenmaal is.

Marielle, gefeliciteerd met de verjaardag van J. Je hebt er mooi weer bij in ieder geval. Dat zal wel een tuinfeest worden dan.

Maliboo, ik ben me ook aan het oriënteren op een goede zwangerschapscursus. Niet om te leren hoe ik moet puffen, maar meer om andere zwangeren te ontmoeten. Dat lijkt me wel leuk. Maandag ga ik rondbellen, want ik heb wel een mailtje gestuurd naar zo'n gymclubje, maar nog steeds geen reactie gehad En volgens mij moet ik nu wel een beetje opschieten.

Vandaag zijn we naar Prenatal geweest om nog twee zwangerschapsbroeken voor mij erbij te kopen. Eentje is echt te weinig, hij begon na een week echt te stinken

En morgen gaan we naar babydump voor een kamertje. We hebben misschien al wel iets gevonden, maar willen nog even verder kijken wat er zoal is. Deze hebben we tot nu toe uitgezocht:

Alleen de meubeltjes, niet het vreselijke behang hè
Ik heb trouwens vanmorgen heel tactisch het postbus 51-boekje over trouwen, samenwonen en geregistreerd partnerschap onder vriend z'n neus geduwd. En zei toen heel onschuldig: 'Goh, dat geregistreerd partnerschap, is dat eigenlijk niet iets voor ons?' Hij keek bedenkelijk, maar niet afwijzend en begon te lezen.

En gaf toen aan dat hij niet zomaar even tussen neus en lippen door iets wil doen (trouwen of wahatever). Ik zei toen dat ik het vooral zie als een regeldingetje van ons lijstje, net als het regelen van kraamzorg en een babykamertje. Alles om het voor ons en het kindje in orde te hebben. En dus niet zozeer als een heel belangrijk moment in ons leven.

Ik hoef ook geen feest, ik wil gewoon dezelfde naam als mijn baby. Samen de familie R. zijn.

Hij heeft goed geluisterd en denkt erover na. Daarna hebben we een leuk dag gehad, dus dit keer ging het gesprek een stuk beter dan de vorige keer.

Dank voor jullie goede tip over het geregistreerd partnerschap!!!!

Hopelijk is dit de oplossing voor ons dilemma. Ik laat hem voorlopig weer eventjes met rust hierover
Fijn Nas dat het meeviel het gesprek uiteindelijk! En het kamertje ziet er mooi uit hoor!
Laat even weten waar je op uitkomt nas qua cursus! Ik wil opzich ook wel iets gaan doen maar vond yoga een beetje zweverig en pufferig en daar ben ik dus ook niet naar opzoek! Wil eigenlijk iets om mijn lichaam beetje in vorm te houden eventueel wat info en inderdaad contact met andere zwangere hier uit de buurt.

Wat fijn dat vriend zo positief reageerde hopelijk komen jullie zo tot een oplossing! Leuk de baby dump ik ben er van de week geweest, keek mijn ogen uit. Leuk kamertje hebben jullie gezien. Leuk hè dat baby shoppen.
Leuk die meubeltjes Nas! En fijn dat hij in ieder geval niet direct nee zegt tegen geregistreerd partnerschap, zou wel fijn zijn als dat het wordt, dan hebben jullie in ieder geval dezelfde achternaam, dat is echt wel fijn. Was voor ons ook een van de belangrijkste redenen om te trouwen.

Ik was helaas te laat voor een zwangerschapscursus, dus ik zal het met boeken moeten doen en ik heb een goeie fysio die ook wat ademhalingstechnieken met mij oefent, dat is prettig. Oh ja, en ik heb een gezellig clubje gevonden op het viva-forum met allemaal liefe meiduh, waar ik lekker mee kan kletsen Ook heeel fijn.

Ik ga ook nog maar eens op zoek naar nog een broek, want heb er twee, maar daarvan is er een zo veel te groot, ja om mijn buik hangt ie goed, maar om mijn kont een stuk minder flatteus.
Zo mijn bevallingsverhaal, niets horror hoor! en als je t niets vind scroll je maar door

De bevalling waar ik eigenlijk tegen op zag is me zo meegevallen. Waar ik van J eigenlijk nog de pijn kan voelen ben ik dat van S al vergeten.

's ochtends dus om 7.00 vliezen gebroken, gebeld naar ziekenhuis en we mochten komen voor een CTG. Daar inderdaad bevestigd dat het vruchtwater was en bij geen weeën de volgende dag terug voor check up. Nou we waren nog niet thuis of de weeën begonnen al licht om 13.00. S toch nog even weg voor een boodschap voor de zaak, maar al snel gebeld dat ie toch weer terug moest komen. Om 15.00 in het ziekenhuis, (leuk hoor tijdens bezoekuur, spitsuur dwars door het ziekenhuis ), om 16.00 op de verloskamer met korte hevige weeën en 4 cm, en al snel gevraagd voor ruggenprik. Die zat al om 16.30 en wat een verlichting. Ik had weer praatjes, heb nog 2 boterhammen gegeten, grapjes gemaakt. Om 18.00 zouden ze komen kijken om te kijken hoe ver we waren, of ik moest eerder aan de bel trekken. Om 18.15 kwam de verpleging en gevraagd om wat extra verdoving omdat de weeën door de prik heen kwamen....zij kijken... nou mevrouw u bent verder dan we denken, u bent er klaar voor. Omdat ik goed kon persen zonder echte persdrang, maar het wel goed lukte mocht de ruggenprik aanblijven. Tot ze erachter kwamen dat S een sterrenkijker was en zijn hartslag ging dalen omdat ie toch wat klem zat. Ruggenprik uitgezet en er werd gedreigd met een knip als ie niet bij de volgende wee zou komen. Nou dat was niet nodig, geen geknip aan mijn lijf, daar was ie om 19.54. Direct op mijn buik en huilen...aaahhh wat een mooi geluid is dat dan toch

Helaas wilde de placenta weer niet spontaan komen, ze hebben weer van alles geprobeerd, S aangelegd, geduwd, getrokken, niets hielp dus weer de ok.

Gelukkig niet zoveel bloed verloren als de vorige keer, dus het herstel gaat vele malen beter!

De borstvoeding vind ik enorm wennen, maar het loopt nu en wat is het dan mooi om te geven. Hopelijk kan het nog lang, kinderarts, vk, gyn en MDLarts zijn nog steeds in conclaaf. Sowieso doe ik het nu 6 weken en dan is het tijd voor mijn medicijn en dan zien we wel.
Jeetje Nut wat fijn dat het zo snel en zo makkelijk gegaan is eigenlijk. Balen dat de placenta dan niet kwam en je alsnog de ok op moest, maar ik denk dat jij niet mag klagen!

En toch borstvoeding? Wat super! Als je het al 6 weken mag doen is het al fijn toch!

Zag net je mooie foto van jullie 2tjes op haifs. Je zag er helemaal gelukkig uit. Geniet er lekker van he en laat je lekker vertroetelen door je man en je kraamzorg.
Dank je wel Maliboo.

Over een week 27 kun jij ook zo zitten, bijzonder he! kun je je dat al voorstellen?

Nu S. wakker maken, voeden en naar bed!
Nut, ik vind het nog een heel gek idee dat we er straks ook zo bijzitten en aan de andere kant kan ik echt niet wachten. Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet en of alles goed zal zijn. Zo spannend maar zo mooi!

Over zo'n 27 weken staat er van mij net zo'n foto op haifs!

Ga S maar lekker wakker maken, voeden en dan lekker paar uurtjes slapen tot de volgende voeding.

Ik ben ook weer aardig moe dus ga ook lekker mijn bedje opzoeken.

Slaap lekker!
Wow nut! Op eind dus toch nog heftig! En toch aan de tiet? Goed hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven